استخر بادی طرح دار با طول 290 سانتی متر

bs 90289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دار محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای ازجنس پی وی سی می باشد . استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل این استفاده ، استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح دار بوده و زیبایی محصول را دوچندان نموده است . همچنین بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . ظرفیت مناسب این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی آن را پر کرده و از آن استفاده کنید . ابعاد مناسب نیز سبب این می شود تا بتوانید به راحتی در داخل استخر دراز بکشید و استراحت کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

نام محصول : استخر بادی طرح دار با طول 290 سانتی متر کد محصول : bs 90289 استخر بادی طرح دار با طول 290 سانتی متر از سری استخر های مستطیلی با طراحی دولایه شرکت اینتکس است که برای سنین کودکان طراحی گردیده و می تواند بستری ایمن و دلچسبی برای آب تنی آن ها در حیاط خانه ، ویلا و پارکینگ ها باشد .

با توجه به اینکه استخر های بادی کودک طراحی مختلفی دارند ، ابعاد آن ها نیز متغییر است ، با توجه به این موضوع شما می توانید به نسبت سن و سال کودک خود و همچنین فضایی که در اختیار دارید می توانید استخر های بادی کودک را در سایز های بزرگ مانند استخر بادی طرح دار با طول 290 سانتی متر خریداری کنید . استفاده از این استخر تنها برای کودکان نیست زیرا به واسطه ابعاد بزرگی که دارد بزرگسالان نیز می توانند به همراه کودکان به بازی بپردازند .

نوع طراحی این محصول به صورت دولایه می باشد ، منظور از دو لایه همان دو حلقه بادی است که در دیواره ها بر روی هم قرار گرفته اند تا استخر ارتفاع بیشتری را به خود بگیرد . شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا شرکت ، این استخر را به صورت تک لایه ایجاد نکرده است ، با توجه به تست های انجام شده ، طراحان متوجه شدند که تولید استخر های چند لایه باعث می شود تا دیواره ها مقاومت بیشتری در برابر وزن آب داشته باشند .

لایه ها به بهترین شکل توسط دستگاه های حرارتی پرسینگ به یکدیگر چسبیده اند و درزی میان آن دو وجود ندارد . قسمت کف محصول نیز به صورت غیر بادی بوده که آن نیز به خوبی به دیواره ها چسبیده است . تمامی قسمت های استخر اعم از دیواره ها و کف استخر از pvc طرح چرم ساخته شده است ، این جنس ویژگی های بسیار خوبی دارد که موجب شده تا شرکت های بزرگی چون جیلانگ ، بست وی ، اینتکس ، کلمن ، اینتایم و ... از آن برای ساخت محصولات بادی خود استفاده کنند .

به دلیل اینکه این جنس در برابر رطوبت نیز مقاوم است از آن علاوه بر ساخت تخت ها و تشک های بادی برای ساخت استخر ها ، جکوزی ها و تشک های بادی روی آب نیز استفاده کردند . لازم به ذکر است که حتی در صورت استفاده طولانی مدت از این محصولات و قرار داشتن آن ها در مجاورت با آب نیز موجب آسیب دیدن و پوسیدگی محصول نخواهد شد . از ویژگی های دیگر پی وی سی می توان به عایق بودن در برابر اشعه و حرارت خورشید اشاره کرد ، با این وجود شما می توانید با خیال راحت از استخر بادی خود در محیط های باز استفاده کنید . با توجه به اینکه این استخر ابعادی بزرگ دارد ، شاید نتوانید به صورت مستمر ظرفیت آن را پر یا خالی کنید ، بنابراین در صورت استفاده طولانی مدت نگران آسیب دیدن استخر نباشید .

در صورت امکان توصیه می شود تا استخر را در سایه راه اندازی کنید و در غیر اینصورت اگر از استخر استفاده نمی کنید بر روی آن درپوش قرار دهید ، برای اینکار از پارچه نیز می توانید استفاده کنید . برای راه اندازی سریع تر استخر با توجه به ابعاد و حجم مخازن باد شونده آن می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید . برای این استخر می توانید از انواع پمپ های باد که مبدل سوزنی یا نوک باریک دارند استفاده کنید ، البته پمپ های باد برقی به دلیل اینکه قدرت بالایی دارند بهتر است که میزان باد را کنترل کنید .

پمپ های باد دستی مناسب ترین نوع برای راه اندازی هستند زیرا قدرت تخریبی ندارند و همچنین نیازی به برق نخواهید داشت . تنها دلایلی که می تواند منجر به آسیب دیدن استخر شود این است که محصول با اجسام زیر یا تیز یا داغ برخورد کند . البته آسیب دیدگی های جزئی قابلیت تعمیر دارند به طوریکه با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید اقدام به اینکار نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...