استخر بادی طرح دار کودک با تور بسکتبال

bs 24904

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دار کودک محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این محصول از پی وی سی چرمی تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین لایه های داخلی این محصول سبب این می شود تا در هنگام استفاده محصول شما دچار آسیب نشود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به راحتی به کمک بسته تعمیرات همراه محصول آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . ظرفیت مناسب این محصول نیز سبب این می شود تا بتوانید در مدت زمان کمی آن را پرد کرده و از آن استفاده کنید . 

با توجه به جنسی که این استخر بادی دارد ، شما می توانید آن را حتی در محیط های باز نیز استفاده نمایید ، چرا که نور آفتاب نیز نمی تواند به استخر بادی طرح دار کودک آسیب وارد کند . راه اندازی استخر های بادی بسیار ساده بوده و با توجه به حجم بسته بندی کمی که این نوع از استخر ها دارند ، شما می توانید به راحتی از استخر نگهداری کنید یا آن را حمل و جابجا کنید . شما می توانید استخر بادی خود را با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید .

استخر بادی طرح دار کودک با تور بسکتبال از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین استخر های بادی کودک و نوجوان می باشد که با طراحی بسیار جذاب و دوست داشتنی توسط شرکت بست وی تولید شده است . این شرکت آمریکایی یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که می توانید محصولات آن را با قیمت ارزان و با ضمانت اصالت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . استخر های بادی ویژگی ها و خصوصیات زیادی دارند که شاید کمتر با آن ها آشنا باشید ، اما در این مطلب قصد داریم تا به صورت مختصر اما کامل ، به نقد و بررسی استخر بادی طرح دار کودک با تور بسکتبال بپردازیم .

طراحی استخر بادی طرح دار کودک با تور بسکتبال در واقع به صورت مستطیلی بوده که دیواره های آن به صورت سه لایه ساخته شده است . همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده است ، دیواره های استخر از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است ، هر یک از لایه ها با بهترین دستگاه های پرسینگ بست وی ، به یکدیگر متصل شده اند ، بنابراین درزی در میان آن ها وجود ندارد . لازم به ذکر است که بدانید تمامی محصولات بادی بست وی تست شده هستند و پس از صحت و سلامت به مرحله بسته بندی و ارسال می رسند ، از این رو با خیال راحت استخر های بادی خود را خریدرای کنید . 

استخر های بادی بر اساس ابعاد و عمقی که دارند می توانند مقدار زیادی آب را در داخل خود نگه دارند ، با توجه به اینکه این استخر بادی 263 در 141 سانتی متر و در ارتفاع 46 سانتی متری ساخته شده است ، می تواند 600 لیتر آب را در داخل خود نگه دارد . البته این استخر برخلاف ابعاد بسیار بزرگی که دارد ، حجم بسته بندی آن بسیار کم است ، بنابراین با خالی کردن باد استخر می توانید آن را به راحتی حمل و نگهداری کنید . با توجه به عمقی که این استخر بادی دارد ، بست وی استفاده از محصول را برای سنین بالای 3 سال مناسب دانسته است . پس اگر قصد دارید استخری برای کودکان و خردسالان خریداری کنید ، مدل های دیگر موجود در فروشگاه را مشاهده و خریداری کنید .

مساحت بسیار عالی این استخر اجازه می دهد تا چندین کودک بتوانند به صورت همزمان از استخر بادیاستفاده کنند . در قسمتی از استخر ، تور بسکتبالی به صورت بادی طراحی شده است که به کودک اجازه می دهد در کنار آب بازی به بازی بسکتبال نیز بپردازد ، توپ را بایستی به صورت مجزا خریداری کنید . بست وی در کنار استخر بادی ، برچسب تعمیراتی قرار داده است تا در صورت آسیب دیدن بدنه بتوانید با استفاده از آن نسبت به ترمیم استخر بادی اقدام نمایید . استفاده از استخر بادی در فضاهای باز نیز امکان پذیر است و محدودیتی برای راه اندازی آن در حیاط و ... وجود ندارد .

جنس بدنه استخر بادی از پی وی سی می باشد ، پی وی سی ها که با نام های دیگری چون وینیل شاخته می شوند از جمله مواد اولیه ثابت برای ساخت انواع استخر های بادی می باشد که از ویژگی های بسیار خوب آن می توان به ضد آب بودن ، ضد حساسیت و مقاومت در برابر فشار و نور خورشید اشاره کرد . برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی خود با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوعخانگي
ظرفيت 600 ليتر
طول 263 سانتي متر
عرض 141 سانتي متر
ارتفاع 49 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...