استخر بادی طرح ماهی سرسره دار بست وی

bestway 53056E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماهی سرسره دار بست وی یکی از جدید ترین و شیک ترین استخر های بادی کم عمق برای سنین کودکان و خردسالان بوده که بدنه ای از جنس PVC با رویه طرح چرم دارد. این محصول برای تفریحات آبی کودکان در فصول گرما تولید شده که از مقاومت قابل قبولی در برابر دمای مختلف آب، نور و گرمای آفتاب برخوردار می باشد. این محصول از یک سرسره بادی متصل شده به بدنه برخوردار بوده که یک عروسک بادی طرح ماهی به شکل سایه بان این سرسره را از تابش مستقیم نور آفتاب پوشش داده است. این سایه بان سرسره در قسمت فوقانی خود یک آبپاش داشته که بدنه سایه بان وصل بوده و مانند یک دوش آب عمل می کند.از ویژگی های دیگر این سرسره بادی داشتن وزن و حجم کم در حالت جمع شده بوده که امکان حمل آسوده در مسافرت ها را برای مصرف کننده ها فراهم خواهد ساخت.

استخر بادی طرح ماهی سرسره دار بست وی

استخر بادی طرح ماهی سرسره دار بست وی یک محصول فوق العاده زیبا با امکانات فراوان بوده که در بدو ورود به بازار طرفداران زیادی پیدا کرد. این محصول فوق العاده مناسب برای استفاده و بازی کودکان می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی صورت گرفته در این محصول به شکل گرد بوده که در ادامه قصد داریم به نکات ریز تری در مورد ان بپردازیم. کف این استخر بادی به صورت تمام ابی رنگ تولید شده است. لبه های این محصول نیز از دو رنگ قرمز و سفید ساخته شده که بر روی ان طرح یک طناب نیز وجود دارد که این محصول را چشم نواز تر کرده است. در بخش انتهایی این محصول یک دروازه و حفاظ وجود دارد که در وسط ان نیز سرسره این محصول قرار گرفته است. طرح این دروازه شبیه به ماهی می باشد که از رنگ های ابی ، سفید و طوسی در ان استفاده شده است. بدنه داخلی این دروازه نیز دارای شیار های بوده که کودک می تواند به ان تکیه دهد که رنگ این بخش از دیواره نیز صورتی می باشد. در جلوی سرسره این محصول نیز قسمتی قرمز رنگ طراحی شده که کودک پس از سر خوردن و پایین امدن از سرسره بر روی ان بیفتد و اسیب نبیند. همراه با این محصول نیز ابپاش بادی هم وجود دارد که جذابیت این محصول را دو چندان کرده است.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین عواملی است که یک مصرف کننده در هنگام خرید بر روی ان تاکید می کند. این استخر بادی جزو مقاوم ترین استخر های تولید شده در بازار می باشد. جنس رویه این محصول از نوع PVC با رویه طرح چرم است که علاوه بر داشتن مقاومت بالا ، زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC طرح دار ساخته شده که که همان مقاومت بدنه اصلی و رویه را دار می باشد. اما مهم ترین بخش این محصول جنس کف ان است که از نوع PVC دو لایه می باشد که تحمل وزن این محصول را بسیار بالا برده و استحکام فوق العاده ای به ان بخشیده است. در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانید به راحتی ان را رفع نمایید.

ابعاد و ظرفیت اب

ابعاد یک محصول نیز در هنگام خرید یکی از اساسی ترین نکات می باشد. این محصول دارای ابعاد ( طول : 236 سانتی متر ، عرض : 198 سانتی متر ، ارتفاع : 139 سانتی متر ) می باشد که باعث شده تا فضای زیادی را اشغال نکند و بتوانید به راحتی از ان در منزل یا هر مکان عمومی یا مسکونی استفاده کنید. ظرفیت اب این محصول نیز 50 لیتر است که به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید ان را پر کرده و استفاده کنید. از این محصول به طور هم زمان چندین کودک می توانند استفاده کنند و به بازی بپردازند.

نحوه راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این استخر بادی تنها کافی است این محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید. بر روی این محصول چندین دریچه باد طراحی شده است که به وسیله یک پمپ باد شخصی یا هر وسیله ای که بتواند باد تولید کند از طریق همین دریچه ها به باد کردن این محصول بپردازید و در مدت زمان کوتاهی ان را باد کنید. پس از باد کردن این محصول نیز لازم به ذکر است که هر یک از این دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. در هنگام باد زدن نیز به این نکته توجه کنید که بیش از  اندازه ان را باد نکنید که از تحمل وزن ان کاسته شود  و اسیب ببیند. در کنار این محصول نیز دفترچه راهنما وجود دارد تا در صورتی که نتوانستید ان را راه اندازیی کنید از ان استفاده کرده و به صورت تصویری  اموزش ببینید. برای جمع کردن این محصول نیز تنها کافی است که دریچه های باد را باد کرده و با مقداری فشار باد را از این محصول خارج کنید. برای مراقبت از این محصول نیز رعایت دو نکته مهم است. اولین نکته این است که اشیا نوک تیز را از این محصول دور کنید و دومین نکته این که از جامپینگ و پریدن زیاد بر روی این استخر خود داری کنید چرا که در طولانی مدت از استحکام ان کم می کند. برای مراقبت بیشتر نیز می توانید محافظی بر روی ان قرار دهید تا از نشستن گرد و غبار بر روی ان و یا ریختن مایعات و کثیف شدنش جلوگیری شود.

جمع بندی

استخر بادی طرح ماهی سرسره دار بست وی یک محصول فوق العاده مقاوم و زیبا با طراحی منحصر به فرد بوده که در کنار این محصول سرسره بادی سر خود ، اب پاش بادی و سایه بان بادی وجود دارد. هم چنین یک محافظ بادی در کف استخر طراحی شده که مقاومت این محصول را بیشتر کرده است. این محصول مناسب برای تمام کودکان می باشد. برای خرید این محصول با کیفیت فوق العاده بالا می توانید هم اکنون از سایتنمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 50 لیتر
طول 236 سانتی متر
عرض 198 سانتی متر
ارتفاع 139 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای محافظ بادی در کف استخر
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش بادی
دارای سایه بان بادی برای سرسره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...