استخر بادی طرح موجودات جنگلی

intex 59411 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح موجودات جنگلی از زیبا ترین اسخر های بادی کوچک و ساده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این محصول از سبک ترین استخر های بادی برای کودکان به شمار می رود که به راحتی قابل حمل خواهد بود. این کالا همچنین می تواند به عنوان وان بادی کوچک در حمام و استخر توپ نیز مورد استفاده قرار گیرد. عمق مطلوب و استاندارد این استخر می تواند از بروز خطرات و خفه شدگی کودک جلوگیری کند . این استخر به همین منظور مناسب برای خردسالان بوده و کودکان سنین زیر 5 سال می توانند بدون نگرانی از استخر بادی طرح موجودات جنگلی استفاده کنند . طراحی چاپی این استخر دائمی بوده و به مرور کمرنگ نیز نخواهد شد . امکان استفاده از استخر بادی گرد در محیط های باز مانند حیاط نیز میسر است . برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به ویژگی ها و خصوصیات محصول می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه کنید .

استخر بادی طرح موجودات جنگلی از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی با طرح چاپی بسیار دوست داشتنی بر روی خود می باشد که برای سنین کودکان طراحی شده و می تواند بستر های ایمن و عالی برای آب بازی و استحمام آنان باشد . استخر های بادی کودک قابل استفاده در خانه و یا مسافرت می باشد که به واسطه حجم بسته بندی بسیار کوچکی که دارند نگهداری و جابجایی بسیار ساده ای دارند ، همچنین راه اندازی آن ها نیز بسیار ساده است به همین دلیل به صورت مستمر می توانید از استخر استفاده نمایید . در ادامه شما را بیشتر با استخر بادی طرح موجودات جنگلی آشنا می کنیم .

تولید استخر بادی طرح موجودات جنگلی

این استخر بادی کودک در واقع به صورت گرد طراحی شده است که بدنه آن را دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل داده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، حلقه بالایی استخر قطور تر از حلقه زیرین بوده و طرح آن ها متفاوت است . حلقه بالایی دارای طرح موجودات جنگلی بوده و حلقه پایینی کوچکتر به صورت رنگی ساخته شده است . شرکت های تولید کننده استخر های بادی با ساختار چند لایه ارتفاع بیشتری را به محصولات خود می دهند زیرا این نوع طراحی باعث افزایش دوام استخر خواهد شد . هر کدام از لایه ها به صورت مجزا باد شده و مخازن جداگانه ای دارند .

جنس استخر بادی طرح موجودات جنگلی

برای ساخت محصول فوق از جنس درجه یک و بسیار عالی pvc استفاده شده است ، این جنس یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای محصولات بادی به ویژه محصولاتی که انسان با آن بیشتر در تماس بدنی هستند ، می باشد زیرا مواد تشکیل دهنده پی وی سی غیر شیمیایی بوده و کاملا سازگار با سلامت پوست و محیط زیست است . البته از ویژگی های دیگر بسیار عالی پی وی سی می توان به ضد آب بودن و عایق در برابر اشعه های خورشیدی اشاره کرد ، بدین ترتیب شما می توانید از استخر ها به صورت طولانی مدت و حتی در فضای باز مانند حیاط خانه و در معرض نور خورشید از استخر خود استفاده نمایید .

راه اندازی و استفاده از استخر بادی طرح موجودات جنگلی

راه اندازی استخر بسیار ساده است شما می توانید با استفاده از پمپ های باد دستی که مناسب ترین نوع برای راه اندازی محصولات بادی هستند ، استخر را در کمتر از 2 دقیقه راه اندازی کنید . دریچه این استخر به صورت پستونکی بوده و می توانید با انواع پمپ ها با نوک سوزنی یا باریک ، استخر را باد کنید . میزان باد محصول نباید بسیار زیاد یا بسیار کم باشد ، باد زیاد می تواند به لایه ها فشار وارد کند ، همچنین باد کم باعث عملکرد نامناسب استخر خواهد شد . بهتر است پس از هر بار استفاده کردن از آن استخر را خشک کرده و سپس جمع کنید .

توصیه های مهم نگهداری از استخر بادی طرح موجودات جنگلی

با توجه به اینکه استخر های بادی محصولاتی بادی با لایه های نازک هستند ، ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز یا برنده موجب آسیب دیدن استخر شوند ، همچنین چنگ زدن بدنه توسط کودک یا گاز گرفتن محصول می تواند منجر به سوراخ شدن استخر شود . بهتر است به کودکان خود لباس های بدون سگک دار بپوشانید تا آسیبی به استخر وارد نشود . با توجه به کوچک بودن استخر ، شما می توانید حتی از آن به عنوان وان بادی استفاده کنید ، زیرا می توانید آن را در حمام راه اندازی کنید تا کودک بتواند استحمام کند . وجود چنین وسیله ای می تواند بستر ایمن تری را برای آب تنی و استحمام کودکان فراهم کند .

تعمیرات استخر بادی طرح موجودات جنگلی

محصولات بادی نظیر استخر بادی طرح موجودات جنگلی قابلیت تعمیر دارند ، لذا در صورت سوراخ شدن می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، استخر را تعمیر نمایید . این برچسب ها به صورت مجزا توسط فروشگاه اینتکس با عنوان بسته تعمیرات به فروش می رسند . البته در کنار محصول تعدادی از این برچسب ها قرار داده شده است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید . برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت استخر بادی طرح موجودات جنگلی با فروشگاه تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 نوع گرد
 قطر 112 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 ظرفیت 98 لیتر
 وزن 1 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت ساده
 مناسب سنین خردسالان و کودکان
 قابلیت حمل آسوده
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...