استخر بادی طرح موجودات دریایی با اسباب بازی

intex 57126NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دار اینتکس محصول جدید این شرکت می باشد که از بدنه ای مستحکم و همچنین شفاف تهیه شده است و می توانید داخل استخر را مشاهده کنید . اندازه مناسب و همچنین همراه داشتن اسباب بازی بادی همراه این محصول از ویژگی های آن محسوب می شود . وزن 1.2 کیلوگرمی این استخر بادی نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی این استخر را به همراه خود به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . همراه با این محصول دفترچه راهنما نیز وجود دارد که می توانید از آن راهنمایی های لازم را دریافت کنید . همچنین برچسب تعمیراتی که در داخل بسته محصول وجود دارد به شما کمک می کند تا در مواقعی که استخر دچار مشکل و یا سوراخ شده است ، استخر را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

استخر بادی طرح موجودات دریایی با اسباب بازی

استخر بادی کودک طرح موجودات دریایی با اسباب بازی یکی دیگر از محصولات زیبا برای تفریحات ابی کودکان بوده که با طول عمر بالا و بدنه باکیفیت طراحی و روانه بازار شده است. ساختار این استخر بادی پرتابل بوده و وزن بدنه کمی دارد. از طرفی از تجهیرات مجزا و اضافی بالایی برخوردار می باشد. به همین استفاده از ان برای کودکان کاملا هیجان انگیز است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تمامی ابعاد این محصول را تحلیل کنیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید استخر بادی با توجه به علاقه فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

بدنه هر محصولی بر اساس علایق رده سنی استفاده کننده از ان محصول طراحی شده تا مورد استقبال ان ها قرار بگیرد. محصولات قابل استفاده کودکان نیز طراحی بدنه شاد و فانتزی و کاملا نواورانه داشته که بر اساس علایق این رده سنی تولید می شود. استخر بادی طرح موجودات دریایی یک نمونه موفق در بین به شمار می رود. این استخر بادی که از تولیدات کمپانی بزرگ اینتکس بوده دارای طراحی بدنه کاملا فانتزی با ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل است. در بین اضلاع این مربع یک انحنای زیبا به چشم می خورد. دیواره محصول از یک طبقه تشکیل شده که رنگی ابی دارد. بر روی دیواره محصول یک دریچه باد برای راه اندازی استخر بادی می باشد. کف استخر بادی نیز ابی بوده و بر روی ان تصاویر رنگارنگ و فانتزی از موجودات دریایی به چشم می خورد. به همراه استخر بادی دو عدد عروسک بادی طرح ماهی نیز وجود دارد. کودک می تواند به راحتی از این اسباب بازی های همراه لذت ببرد. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات برای مواقع ضروری قرار داده شده است.

 

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت اینتکس بدنه این استخر بادی را از نوع پی وی سی طرح چرم تولید کرده است. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی شفاف می باشد. برای تولید کف استخر بادی از پی وی سی دولایه طرح دار استفاده شده است. زیرا این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن بسیار بالایی را تحمل می کند. از این استخر بادی می توانید به راحتی در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. زیرا دمای مختلف اب و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خوشید باعث اسیب بدنه استخر بادی نمی شود.

ابعاد و وزن

ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل استخر بادی از طول و عرضی همسان و برابر 140 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع محصول از کف ان تا لبه ها برابر 1 سانتی متر بوده که موجب ظرفیت داخلی بسیار کم استخر می شود. از این محصول با این ابعاد کودکان برای بازی های گروهی می توانند استفاده کنند. وزن بدنه استخر بادی تنها 1 کیلوگرم بوده پس همراه داشنتن ان در زمان سفر مشکلی ندارد.

راه اندازی و روش های مراقبت از استخر بادی کودک

برای راه اندازی استخر بادی ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده سپس در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به بادکردن استخر بادی نمایید. این محصول با چند روش ساده به راحتی برای استفاده در سالیان طولانی مناسب است. تنها کافی ست از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره های ان خودداری کنید. در صورت اسیب می توانید محصول را برای تعمیر به دفتر نمایندگی مرکزی محصولات بادی ارسال نمایید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی طرح موجودات دریایی محصولی فانتزی با طراحی بدنه شاد و کودکانه بوده و قیمت ارزان و طول عمر بالا دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این استخر بادی کودک را با قیمت و کیفیت استاندارد برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 115 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 11 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ   
نوع پمپ ------
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 همراه داشتن دو اسباب بازی بادی
مناسب برای کودکان
کف طرح دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...