استخر بادی طرح کوسه کودک

intex 57433

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح کوسه بیضی شکل به طراحی بسیار کودک پسند و زیبا که از ابعاد (طول: 229 سانتی متر، عرض: 226 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) برخوردار بوده و از ظرفیت 182 لیتری بهره می برد. این استخر ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات بوده و قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال می باشد. این محصول بر روی خود یک آبپاش سرخود کوچک داشته که برای سرگرمی بیشتر کودک بسیار کارآمد است.

استخر بادی طرح کوسه اینتکس، محصول سال 2015 با کیفیت برتر و ویژگی های منحصر به فرد، دارای فواره آب در قسمت دم که با استفاده از شلنگ می توان از آن بهره برد، با ظرفیت استاندارد، به همراه برچسب تعمیرات، طرح فانتزی و زیبا برای جذب کودکان. قابل استفاده برای دو یا سه کودک در سنین کمتر از 5 سال.

تنوع بالا در میان استخر های بادی باعث شده است که مشتریان در هنگام خرید دچار سردرگمی شدیدی شوند، به همین دلیل اینتکس محصولات خود را در دسته بندی ها و طرح های متنوعی که نمایانگر مخاطبانی که کالا برای آنها تولید شده می باشد.استخر بادی طرح کوسه نیز مختص کودکان 3 تا 6 سال تولید شده و تمامی ویژگی هایی که برای بازی یک کودک در این بازه سنی لازم است را دارا می باشد. در ادامه قصد داریم تا یک بررسی کامل و جزئی از این محصول داشته باشیم، پس با ما همراه باشید.

طراحی 

همانطور که از نام این استخر مشخص است ظاهر آن همانند کوسه می باشد، اما بر خلاف حالت طبیعی کوسه در واقعیت این محصول بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و کودک را به خود جذب می کند، در حالت کلی می توان گفت که فرم و حالت فانتزی به آن داده شده است که آن را مختص آبتنی ها و بازی های آبی کودکان می کند. رنگ بندی آن عبارت است از خاکستری، خاکستری روشن و تیزه، بخش زیرین و پشت دم آن از خاکستری روشن تشکیل شده و قسمت سر تا سری بدنه نیز رنگ خاکستری معمول دارد، به علاوه خال های قسمت بالایی نیز خاکستری تیره می باشد. دندان ها و بخش کناری آن نیز سفید مات می باشد. در دو سوی این استخر بادی دو عدد باله فوق زیبا و قست جلوی آن نیز دو چشم فانتزی قرار گرفته است، بخش پشتی نیز دارای یک دم غول پیکر و زیباست که درون آن یک آب پاش فوق العاده کاربردی وجود دارد.

مشخصات فیزیکی

طول و عرض این استخر بادی برابر است با 229 در 226 سانتی متر، البته اعداد اعلام شده از انتهای دم تا به ابتدای استخر و با احتساب دو باله کناری می باشند. بخش مفید برای قرار گیری آب با تفاضل باله ها، دم و لبه های کناری استخر به دست می آید، ارتفاع دم استخر که دارای فواره آب می باشد نیز 107 سانتی متر بوده و عمق کلی استخر حدود 30 سانتی متر بوده و پاسخگوی بسیاری از نیاز های کودکان تا سنین ذکر شده می باشد.

طرح و جنس بدنه

از نظر ظاهری می توان یکی از برترین نمره های طراحی را به این استخر اختصاص داد، چراکه در کنار رنگ بندی زیبا و دوست داشتنی برای کودکان دارای اشکالی فانتزی نیز بر روی سطح بدنه می باشد. از سایر ویژگی های آن می توان به ابعاد مناسب برای حمل در مسافرت در کنار وزن کم اشاره کرد، در حالت کلی می توان گفت که اصلی ترین و بارز ترین ویزگی محصولات بادی پرتابل بودن و راحتی استفاده از آنهاست که به خوبی در این محصول نیز با طراحی خوب گنجانده شده است. جنس بدنه این استخر در بخش سراسری برابر PVC مقاوم و ضخیم بوده که در برخی قسمت ها همچون بخش زیرینِ دیواره های کناری به همراه باله ها دارای نوع معمول دو لایه از این ماده می باشند.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر ابتدا می بایست از پاک بودن محلی که قرار است آن را نصب کنید مطلع شوید. در صورت وجود هر شئ در محل نصب از قبیل سنگیرزه و شن، یا حتی تکه چوب های حاصل از خرد شدن ورق های فیبر، ممکن است موجب پارگی موضعی و سوراخ شدن محصول شود که باعث عدم رضایت مشتری از محصولات اینتکس می باشد. پس از حصول اطمینان و در مرحله بعدی می بایست استخر را از بسته بندی کوچک آن خارج کرده و بر روی محل نپهن کرده و به واسطه پمپی که در هنگام خرید دریافت کرده اید یک به یک محفظه های باد را از قسمت زیرین تا بالا باد کرده و شلنگ آب را نیز به قسمت مشخص شده در پشت متصل نمائید تا با باز کردن شیر آب فواره نیز شروع به کار کند، در صورت تمایل می توانید پیش از متصل نمودن شلنگ استخر را از آب پر کنید. برای جمع کردن و حمل استخر نیز مراحل فوق را به صورت عکس انجام دهید.

نوعگرد
ظرقیت آب159 لیتر
طول229 سانتی متر
عرض226 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس رویهPVC مات
ظاهر رویهطرح دار
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی کوسه ای با آبشار سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 2.7 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...