استخر بادی عمیق اینتکس

intime yt-217A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی عمیق اینتکس

استخر بادی عمیق و استخر بادی با عمق زیاد محصولی است که شاید تا کنون به محصول ایده آل و کاملی برای استفاده غیر نوزادان بدل نشده بود اما اینتایم با تغییر رویکرد های خود نسبت به این دسته از محصولات اقدام به ساخت کالایی کاملا متفاوت از دو رقیب اینتکس و بست وی خود کرده که در عمل نیز در این دسته بندی برتری های بسیاری را در مقایسه با این دو شرکت بزرگ به دست آورده است. وان بادی با عمق زیاد اینتایم محصولی شگفت انگیز بوده که ارتفاع ۱۰۶ سانتی متری و قطر ۷۵ سانتی متری دارد

بدنه اصلی این استخر بادی عمیق از PVC ساخته شده و ظاهر آن نیز به صورت ۵ طبقه با اشکال مختلف ساخته شده که به زیبایی آن افزوده است.  این وان یکی از محبوب ترین کالا های تولید شده توسط اینتایم تا به امروز می باشد که در دو رنگ آبی سفید و سبز-سفید مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. 

عمق این استخر بسیار بالاست و جزو عمیق ترین استخر بادی کودکان میباشد که از طراحی و زیبایی بخصوصی برخوردار است از این محصول بادی بزرکسالان نیز میتوانند برای آب درمانی یا نشستن در داخل استخر استفاده کنند به خاطر عمق زیادی که دارد فرد میتواند تا زیر گردن داخل آب به طور نشسته بنشیند و از آب گرم آن برای درمان بیماری استفاده کنند.

آب داغ یا آب جوش نیز برای این استخر مشکلی ایجاد نخواهد کرد و با خاطری آسوده میتوانید در داخل این استخر آب را تا هر درجه گرمایی ریخته و استفاده نمایید.

استخر بادی عمیق و استخر بادی با عمق زیاد اینتایم از محصولات فوق العاده جذاب این شرکت می باشد که مناسب برای استفاده کودکان تا 3 سال می باشد. این محصول بدنه ای مات دارد و تنها وزن ان 4 کیلو گرم می باشد که حمل و جا به جایی ان را راحت کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم این محصول را به طور کامل بررسی کنیم پس ما را تا انتها همراهی کنید..

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول یکی از جذاب ترین تولیدات شرکت اینتایم از نظر طراحی می باشد که ظاهری فوق العاده جذاب دارد. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم در ابتدا باید گفت که ظاهری پنج طبقه دارد که مانند پنج حلقه گرد روی هم قرار گرفته است. این محصول طراحی زیبایی را دارا می باشد که بر گرفته از طرح اکواریوم و دریا می باشد. بر روی هر طبقه از این محصول دایره ای تو خالی با لبه های ابی رنگ دارد که مانند حباب می باشد. علاوه بر این ها بر روی این محصول طرح ماهی های مختلف با رنگ بندی های ابی ، نارنجی و سورمه ای کشیده شده است که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. علاوه بر این ها گیاهان دریایی و تصاویر درخت هایی با رنگ های ابی و سورمه ای نیز بر روی این محصول به چشم می خورد. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد رنگ بدنه این محصول است. لایه اصلی و رنگ ضمینه این محصول سفید بوده که زیر و بالای ان با یک لایه ابی رنگ طراحی شده است که بر گرفته از طرح موج می باشد. علاوه بر این ها بالاترین سطح این محصول نیز با رنگ سفید طراحی شده است. داخل این محصول نیز با رنگ ابی ساخته شده است که باعث شده تا بسیار به چشم بیاید. علاوه بر این ها ارگونومی ساخت این محصول به شکل استوانه ای بوده که بر خلاف اکثر محصولات مشابه می باشد. هم چنین این محصول در یک رنگ سبز نیز طراحی شده است که قدرت انتخاب مشتری را بالا برده است. این عوامل باعث شده تا یک وان بادی فوق العاده را شاهد باشیم.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این استخر بادی ارزان قیمت و محصول نیز باید این مطلب را یاد اور شد که رویه این وان ساخته شده از جنس PVC براق می باشد که در عین داشتن مقاومت فوق العاده بر زیبایی های این محصول نیز افزوده است. علاوه بر این ها بخش های کناری این محصول نیز از نوع PVC تولید شده است که بسیار مقاوم می باشد. یکی دیگر از مهم ترین بخش های این محصول کف ان است که ان نیز ساخته شده از جنس PVC دو لایه است که مقاوم و تحمل وزن این وان را نیز بیشتر کرده است. تمامی این موارد باعث شده تا این محصول بدنه ای فوق العاده قوی داشته باشد.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد ابعاد این محصول می باشد. قطر این وان 106 سانتی متر و ارتفاعش 75 سانتی متر است. این ابعاد به گونه ای طراحی شده که کودک شما به صورت راحت بتواند در ان به بازی بپردازد. هم چنین این محصول مناسب برای کودکان تا 3 سال می باشد. وزن بسته بندی این وان هم 4 کیلو گرم است که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول هم باید این مسئله را خاطر نشان شد که شما در ابتدا کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد پدالی مخصوصی که در کنار این محصول موجود است از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. پس از باد کردن نیز هر یک از دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. در رابطه با مراقبت از این محصول نیز باید خاطر نشان کرد که اشیا نوک تیز و یا هر جسمی که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد از کنار ان دور کنید تا سوراخ نشود. هم چنین از ضربه زدن به بدنه و یا پریدن بر روی ان جدا خودداری کنید تا افت کیفیت پیدا نکند. بهتر است در مواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید ان را به طور کامل جمع کنید تا نگران اسیب وارد شدن به ان نباشید. در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته شده است که در مواقع لازم می توانید از ان استفاده نموده و اسیب را رفع کنید.

جمع بندی

استخر بادی با عمق زیاد اینتایم محصولی فوق العاده زیبا می باشد که در دو رنگ ابی و سبز تولید شده و می توان از ان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. هم چنین این محصول به خاطر داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. اگر قصد خرید استخر بادی عمیق یا یک وان بادی با کیفیت را برای فرزند خود دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نقد و بررسی استخر بادی عمیق اینتکس

استخر ها از سری محصولات بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار هستند که تمامی سنین به خصوص کودکان استفاده از استخر ها همواره جذاب و با نشاط بوده است به همین دلیل بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید انواه استخر های شرکتی و آماده مانند استخر های بادی کردند ، استخر های بادی همانطور که از نامشان مشخص است دارای بدنه ای بادی هستند و با باد زدن راه اندازی می شوند . استخر های بادی ویژگی های بسیار زیادی نسبت به یکدیگر دارند که همین موضوع باعث شده تا این نوع از محصولات بادی نیز تنوع بسیار زیادی داشته باشند تا هر کودک بتواند با سلیقه ای که دارد استخر مورد علاقه خود را خریداری کند .

یکی از زیبا ترین و البته محبوب ترین استخر های بادی کودک استخر بادی عمیق اینتایم است ، اینتایم یکی از بزرگترین و البته معتبر ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی است که با تجربه کاری بسیار بالای خود توانسته انواع استخر های بادی را در ابعاد و رنگ های مختلف تولید کند . این محصول یعنی استخر بادی عمیق اینتکس نیز یکی از آن هاست . ویژگی های این استخر بادی در بخش توضیحات گفته شده است ، اما در این بخش قصد داریم تا نقد و بررسی های تخصصی تری را نسبت به استخر بادی فوق به شما عزیزان شرح دهیم .


جنس بدنه

همانطور که در بخش های قبل و در قسمت توضیحات گفته شد استخر بادی فوق از جنس بسیار خوب و با کیفیت pvc ساخته شده است ، این جنس به دلیل ساختار انعطاف پذیری که دارد می تواند در برابر ضربه و فشار های زیاد مقاومت کند . به طوریکه حتی از این جنس برای ساخت تشک ها و تخت خواب های بادی نیز استفاده می شود پس اگر قدرت تحمل وزن این جنس بالا نبود بی شک از آن ها در تولید این محصولات استفاده نمی شد . همچنین پی وی سی در برابر رطوبت و آب نیز مقاوم است به همین دلیل تمامی استخر های بادی و حتی محصولات بادی که با آب سروکار دارند نیز از پی وی سی تولید می کنند ، از جمله محصولات دیگر می توان به جکوزی های بادی ، تشک بادی روی آب ، تویوپ های بادی ، جلیقه بادی ، وان بادی و ... نیز اشاره کرد .

لازم به ذکر است که pvc ویژگی های بسیار مهم دیگری نیز دارد و آن هم مواد تشکیل دهنده پی وی سی است ، از آن جا که مواد تشکیل دهنده پی وی سی از مواد غیر سمی می باشد به همین دلیل هیچگونه آسیب های پوستی را به فرد استفاده کننده نمی دهد ، پس دیگر نگران بیماری های پوستی ، حساسیت ها و قارچ ها در پوست کودکان خود نباشید .

آرگونومی ساخت

یکی از برترین آرگونومی هایی که این استخر بادی و بسیاری از استخر های بادی دیگر شرکت ها دارند این است که ساختار و آرگونومی این محصولات را به صورت لایه لایه ایجاد می کنند ، این نوع ساختار باعث می شود تا دیواره های یک محصول مقاوم تر باشد ، استخر بادی عمیق اینتکس فوق نیز به صورت 5 لایه ساخته شده است ، اما اگر دیواره های آن به صورت تک لایه بود بی شک دیواره ها استحکام لازم را نداشت و ممکن بود در اثر کمترین فشار و یا ضربه قسمتی از بدنه پاره شود .

این نوع طراحی همچنین باعث می شود تا هر لایه به صورت مجزا باد شود و در صورت آسیب دیدن یک لایه لایه های دیگر دچار مشکل نشوند . برای این محصول یک پمپ باد پدالی مخصوص نیز قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید در کمترین زمان استخر بادی خود را باد کنید . تهیه پمپ باد ها از طریق فروشگاه اینتکس به صورت مجزا نیز امکان پذیر است .

بهترین نمونه پمپ باد برای استخر های بادی به خصوص استخر بادی عمیق فوق پمپ باد های دستی و یا پدالی است و پمپ باد های فندکی و برقی توصیه نمی شود چرا که این نوع پمپ ها به صورت دستی کنترل می شود و می توانید پس از مطمعن شدن از پر شدن محصول دیگر باد زدن را ادامه ندهید ؛ اما از آن جا که پمپ باد های برقی قدرت بسیار بالایی دارند ممکن است در صورت فراموش شدن و یا واکنش دیر منجر به ترکیدن استخر بادی بشود .

نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع یا عمق استخر 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ پمپ پدالی مخصوص
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
  در دو رنگ آبی و سبز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات استخر بادی، پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...