استخر بادی اینتکس با سپر و اژدها ۵۷۱۳۸

intex 57138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح مربعی مدل قلعه intex با طراحی و اشکال مناسب برای کودکان. محصولی جدید از سال 2015 اینتکس که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی بوده و در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارد. این محصول از ابعادی معادل (طول: 185 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) بهره برده و قادر است تا مقدار 178 لیتر آب را درون خود جای دهد. این استخر در درون خود یک سرسره بادی داشته و از چند اسباب بازی بادی مجزا نیز بهره می برد . استفاده از استخر های بادی توسط کودکان می تواند موجب شادابی در آنان گشته و آن ها را از بازی های بی تحرک گوشی های موبایل و بازی های کامپیوتری دور کند .

آب تنی و آب بازی می تواند موجب سلامتی کودکان شده و بستری ایمن تر را جهت آب بازی برای آنان پدید آورد ، از این رو با راه اندازی استخر های بادی در حیاط خانه و ویلا می توانید نظارت مستقیم بر کودکان خود داشته باشید و آن ها را از هر خطر احتمالی دور کنید . استخر های بادی به واسطه بدنه نرم و انعطاف پذیری که دارد هیچگونه آسیبی را به کودکان در هنگام بازی کردن وارد نمی کند . از سوی دیگر عمق کم این استخر می تواند به کودکان اجازه دهد تا به آرامش خاطر بیشتر و با خطر بسیار کمتر به بازی و تفریح بپردازد .

لازم به ذکر است که حتی در این استخر بادی نیز باید مراقب کودکانی که سنین پایین تری دارد نیز باشید . بی شک استخر بادی متوسط اینتکس هدیه ای بسیار ارزشمند از سوی شما برای کودکان خواهد بود تا در روز های گرم تابستان بستری شاد و دوست داشتنی را برای آن ها ایجاد کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر استخر بادی کودک شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم .

کیفیت و دوام استخر بادی

استخر بادی کودک سایز متوسط فوق توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است ، بنابراین می توان کیفیت بالایی را برای آن متصور بود چرا که محصولات بادی اینتکس محصولاتی اصیل و اورجینال هستند که توسط بهترین طراحان و با استفاده از بهترین اجناس ساخته شده اند به همین دلیل نیز کیفیت و دوام بالایی را دارند . همانطور که اشاره شد یکی از دلایل دوام و کیفیت بالای استخر بادی جنس بدنه آن است ، با بررسی این استخر بادی کودک میبینیم که اینتکس برای ساخت آن از لایه های پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی ها از سری مواد لاستیکی و بسیار انعطاف پذیر هستند که در برابر رطوبت ها مقاوم هستند ، از سوی دیگر به واسطه مواد اولیه غیر شیمایی که دارد کاملا با محیط زیست و سلامت پوست انسان سازگاری دارد ، از این رو شاید بهترین گزینه پی وی سی باشد . پی وی سی ها با اسامی دیگر مانند وینیل نیز شناخته می شوند . اینتکس برای برخی از قسمت های این استخر مانند کف ، از pvc چند لایه استفاده کرده است تا اینچنین ضخامت آن افزایش یابد . علت ضخامت بیشتر کف استخر نیز برای جلوگیری از ساییدگی و سوراخ شدن این قسمت در برخورد با زمین باشد .

اینتکس همچنین قسمت سرسره بادی این استخر را با طراحی چند لایه و با ساختار رویه مواج طراحی کرده است تا اینچنین دوام و استحکام آن در برابر وزن کودکان بیشتر شود . شاید بیشترین قسمتی که توسط کودکان تحت فشار قرار می گیرد همان سرسره بادی باشد . رویه مواج باعث انعطاف بیشتر سطح سرسره خواهد شد ، بنابراین خاصیت فنری و انعطاف پذیر آن می تواند قدرت ضربه را گرفته و مانع از آسیب دیدگی شود . همچنین این قسمت دارای لایه های داخلی نیز می باشد که سرسره را از حالت تو خالی بودن خارج کرده است ، لذا عدم استفاده از این طراحی می تواند موجب توخالی بودن استخر و همچنین ترکیدن آن در برابر فشار شود . اینتکس برای ساخت تمامی قسمت های این استخر بادی اعم از قلعه ها و اشکال عروسکی نیز از همین جنس استفاده کرده است زیرا پی وی سی علاوه بر ضد آب بودن ، در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است ، به همین جهت شما می توانید از استخر های بادی به صورت دائم استفاده نمایید . لایه های این محصول با بهترین دستگاه های پرسینگ شرکت اینتکس پرس شده و هیچگونه درزی میان لایه ها وجود ندارد . اینتکس پس از تولید هر محصول ، آن را مورد تست و ارزیابی قرار می دهد تا پس از کسب اطمینان از سلامت محصول آن را به بخش بسته بندی ارسال می نماید .

عمده تفاوت در استخر بادی کودک و بزرگسال

با توجه به محبوبیت استخر های بادی ، شرکت اینتکس علاوه بر تولید استخر های بادی کودک ، استخر های دیگری نیز برای بزرگسالان طراحی کرده است تا اینچنین بزرگ تر ها نیز بتوانند در حیاط خانه از داشتن بستر های آبی خنک لذت ببرند و در خانه خود حمام آفتاب بگیرند . عمده تفاوت در استخر بادی کودک و بزرگسال نوع طراحی و همچنین ابعاد آن ها می باشد . عمدتا استخر های بادی کودک عمق کمتری دارند ، این در حالی است که استخر های بادی بزرگسال عمق های بالاتری داشته تا بزرگتر ها نیز بتوانند در داخل آب قرار بگیرند . همچنین ابعاد استخر های بادی بزرگسال نیز بزرگ تر است تا افراد بتوانند به راحتی در درون استخر ها جا بشوند . معمولا کودکان نیز می توانند از استخر های بادی بزرگسال استفاده کنند ، اما بهتر است که بزرگتر ها بر بازی کودکان نظارت داشته باشند .  معمولا استخر های بادی کودک طرحدار بوده و اغلب سعی شده است تا با استفاده از pvc های رنگی ، جذابیت خاصی به استخر های بادی بخشیده شود . اما استخر های بادی بزرگسال عمدتا ظاهری ساده دارند . استخر های ایزی ست از بزرگترین استخر های پیش ساخته بادی هستند که بزرگترین آن ها دارای قطری بیش از 6 متر و ارتفاع بیش از 80 سانتی متر را دارا هستند که می توانید برای شنا خانواده و گروهی نیز از آن استفاده کنید . شما می توانید با مراجعه به دسته بندی های مربوطه انواع استخر های بادی کودک و بزرگسال را مشاهده و آن ها را خریداری کنید .

راهنمای استفاده و نگهداری صحیح از استخر بادی

استخر های بادی به واسطه طراحی بادی که دارند ، ممکن است آسیب پذیری بیشتری به نسبت هر محصول دیگری داشته باشد ، لذا با وجود دوام و کیفیت بسیار بالا استخر بادی متوسط اینتکس بهتر است به درستی از آن ها استفاده کنید . بهتر است استخر های بادی را در سطوح صاف قرار دهید چرا که شیب زمین می تواند آب را به یک جهت سرازیر کرده و موجب فشار بیش از حد به دیواره ها شود . بهتر است استخر های بادی را بر روی زیر انداز استفاده کنید چرا که زیرانداز می تواند از قسمت کف استخر در برابر ساییدگی و سوراخ شدن محافظت کند . زمین را قبل از استفاده استخر جارو بزنید تا سنگ ریزه و یا شاخ و برگی بر روی زمین باقی نماند . زمین های چمنی گزینه مناسبی برای راه اندازی استخر های بادی هستند ، البته زمین های چمن مصنوعی نیز نرم بوده و آسیبی به استخر وارد نمی کند ، اما زمین های آسفالت و شنی نامناسب می باشند و ممکن است سبب آسیب دیدن استخر بادی شود . برخورد هر شی تیزی می تواند منجر به آسیب دیدن استخر بادی شود . بهتر است به کودکان خود نحوه استفاده صحیح از استخر را توضیح دهید و به آن ها توصیه کنید که هرگز استخر را گاز نگیرند و یا بدنه را چنگ نزنند . در مواقعی که استخر پر یا نیمه پر است آن را جابجا نکنید و بر روی زمین نکشید . پس از جمع کردن استخر از خشک شدن کامل آن اطمینان حاصل فرمایید . برای خشک کردن بهترین راه پهن کردن استخر بر روی طناب یا زمین و در معرض نور خورشید است .

تعمیرات استخر بادی

شاید بسیاری از شما نگران آسیب دیدن این محصولات بادی حساس باشید ، اما توجه داشته باشید که پارگی های جزئی و سوراخ های ریز قابل تعمیر خواهند بود ، لذا در صورتی که استخر بادی دچار آسیب شد با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید محصول را پنچرگیری کنید . این برچسب ها با عنوان بسته تعمیراتی به فروش می رسند و شما می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید . این بسته ها شامل تعدادی لیبل یا برچسب و چسب مخصوص مایع هستند که با استفاده از آن می توانید قسمت های سوراخ شده را بپوشانید تا از خروج باد جلوگیری کنید . عمدتا جنس لیبل ها از پی وی سی می باشد به همین دلیل نیز به خوبی به بدنه استخر های بادی میچسبد . برای تعمیر تنها کافیست که مقداری از برچسب را به وسعت آسیب دیدگی برش دهید و آن را آغشته به چسب مخصوص کنید و بر روی قسمت آسیب دیده بچسبانید . در صورتی که آسیب دیدگی به صورت سوراخ است ، برچسب را به صورت سکه ای برش دهید . ممکن است در کنار محصول از قبل توسط شرکت این برچسب ها قرار داده شده باشد که می توانید از آن استفاده نمایید . پس از تعمیر و چسباندن لیبل نیاز است تا قسمت آسیب دیده را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا به خوبی بچسبد . میزان چسب مایع نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد تا تعمیرات به بهترین شکل صورت پذیرد . شما می توانید حتی محصولات خود را جهت تعمیر برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال نمایید .

بهترین پمپ باد برای استخر بادی

پمپ های باد مختلفی در فروشگاه ها به فروش می رسد که برخی از این پمپ ها مناسب برای استخر های بادی هستند . برای باد کردن نیاز است تا سری سوزنی را برای استخر های بادی خود در نظر بگیرید . از سری پمپ های باد مناسب استخر های بادی می توان به پمپ های شارژی ، دستی و پدالی اشاره کرد ، این پمپ های باد به مانند پمپ های باد برقی مخرب نیستند و قدرت نسبتا پایین تر آن ها به بدنه استخر بادی آسیب وارد نمی کند . پمپ های دستی و پدالی نیازی به برق نداشته و با کمک دست یا پا باد را پمپاژ می کند . نمونه شارژی نیز با استفاده از انرژی ذخیره شده می تواند عملیات پمپاژ باد را انجام دهد . از نمونه های غیر برقی می توانید حتی در مکان هایی که پریز برق وجود ندارد نیز استفاده کنید ، بنابراین بهتر است پمپ های باد دستی که از نظر قیمت نیز بسیار ارزان تر هستند ، برای راه اندازی استخر بادی استفاده نمایید . پمپ های دیگری چون پمپ باد فندکی نیز وجود دارد که با استفاده از باتری ماشین و با متصل شدن به جافندکی خودرو کار می کند .


نمایندگی استخر بادی در ایران

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه استخر بادی کودک و بزرگسال در ایران است که می توانید انواع استخر های اصل و اورجینال را از برترین برند های دنیا با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . شما می توانید محصولات خود را به صورت حضوری و اینترنتی از فروشگاه خریداری کرده و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید . تنوع بسیار بالای این محصولات به شما اجازه خواهد داد تا با مشاهده تصاویر محصولات و همچنین مطالعه مشخصات آن ها ، بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند تعمیرات استخر بادی می پذیرد و تمامی محصولات بادی خود را به ضمانت 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است تا خریداران با خیال راحت اقدام به خرید محصولات بادی خود کنند .

 نوعمستطیلی
ظرقیت آب178 لیتر
طول185 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهطرح دار
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی مربعی با قلعه بادی سرخود
دارای اسباب بازی بادی سرخود
وزن: 4.9 کیلوگرم
دارای سرسره بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

استخر بادی کودک با طرح قلعه بادی اینتکس محصولی فوق العاده و مقاوم است که از هر نظر دارای کیفیت مطلوبی می باشد، این محصول به نوعی یک مجموعه بازی می باشد که می تواند چند کودک را به صورت همزمان و به شیوه های متفاوت سر گرم کند. این استخر علاوه بر دارا بودن بخشی برای قرار گیری آب که کارایی استخر را داراست دارای سرسره و چند ابزار بازی دیگر است که مناسب بازی برخی کودکان در سنین متفاوت می باشد. در دوره ای که تمامی کودکان مشغول به بازای های رایانه ای هستند ورود چنین محصولی می تواند تاثیر گذار بوده و تحرک کودکتان را متحول سازد.

 

در ادامه و با نقد و بررسی این محصول همراه ما باشید. طراحی این استخر یکی از زیبا ترین و شکیل ترین محصولاتی است که اینتکس تا کنون تولید نموده. رنگ های استفاده شده در بدنه آن فوق العاده بوده و ابعاد و بخش های آن نیز عالی می باشد. شکل اصلی و پایه ای استخر مستطیلی می باشد و بر روی چهار قسمت چهار ستون قرار داده شده که در میان دو ستون عرضی محافظ های بادی به ارتفاع حدود 20 سانتی متر بیش از ارتفاع لبه های باد استخر دارد. لبه بخش پشتی به سرسره بادی مجزا و با همخوانی کامل استخر اختصاص داده شده است و قسمت مقابل با یک تاج بلند برای عبور کودکان همراه شده است. بر روی چهار ستون و یا برجک های این استخر تصاویر عروسک ها و شخصیت های کارتونی بسیار زیبا درج شده است. لازم به ذکر است که تم رنگی کلی این استخر زرد و آبی می باشد. در کنار این استخر نیز یک عصا و زره همراه با یک دایناسور بادی قرار داده شده که در رنگ بندی هایی دقیق مشابه تصویر بالا قرار داده شده است. مشخصات فیزیکی طول و عرض این استخر به ترتیب برابر است با 185 در 152 سانتی متر که نه در میان محصولات بزرگ بازار و نه در میان محصولات کوچک بازار قرار می گیرد، ازجهات بسیاری از قبلی کمبود فضای نگهداری این استخر می تواند محصول فوق العاده و با کارایی بسیار باشد.

در چنین ابعادی حمل استخر نیز می تواند ساده تر بوده و با سادگی بیشتری به انجام رسد. ارتفاع استخر بادی متوسط اینتکس با احتساب برجک ها و تاج آن برابر با 107 سانتی متر می باشد. عمق این استخر نیز حدود 25 سانتی متر بوده و ضرفیتی برابر با 178 لیتر را دارد که در عرض چند دقیقه و با آب شهری می توانید ان را پر کنید. جنس و طرح روی بدنه بدنه این استخر بادی به صورت کامل از PVC براق و مات می باشد که در قسمت های متفاوت دارای رنگ بندی مختلفی است. بخش کف این استخر دارای دو لایه همسان PVC بوده که این استخر را در برابر ضربه و فشار های وارده مقاوم می کند. بخش پایه ای استخر که بزرگ ترین محفظه باد موجود را تشکیل می دهد به صورت کامل آبی روشن بوده و چهار برجک بالایی نیز آبی تیره طرح دار می باشد. بخش کف و برخی از سایر قسمت های استخر نیز زرد رنگ می باشد. به واقع و از نظر طراحی می توان یکی از برترین نمره ها را به این استخر بادی بادی اختصاص داد. نحوه راه اندازی برای راه اندازی این استخر در مرحله اول می بایست محل نصب و از مقاومت محلی که قرار است آن را نصب کنید اطلاع داشته باشید، برای مثال ممکن است فشار ناشی از وزن سنگین آن موجب ایجاد فشار بیش از حد به کف آپارتمان شما شود. پس از اطمینان حاصل کردن از مواردی مانند این استخر را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، سپس با باد کردن محفظه های باد آن می توانید به سرعت یک محصول ایده آل که می تواند تمامی نیاز های شما را بر طرف سازد باشد، این استخر زمانی که خالی از آب باشد می تواند محلی امن برای بازی کودکانتان باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...