استخر بادی مخصوص کودکان

intex 57410

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح قورباغه یکی دیگر از جالب ترین استخر های بادی مخصوص کودکان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که در آن از رنگ بندی های مختلف استفاده شده تا روی روحیات فرزندان شما تاثیر مستقیم داشته باشد. همچنین به دلیل داشتن سایه بان بادی با طرح رنگین کمان و همچنین کف بادی می توان از آن در محیط باز نیز با خیالی آسوده استفاده کرد.

استخر بادی مخصوص کودکان

استخر بادی کودک و خردسال با طرح قورباغه یکی از شیک ترین و مناسب ترین استخر های بادی طرح دار و سبک برای تفریحات آبی بوده که از کیفیت و رنگبندی شیکی برخوردار می باشد. محصولی که هم می تواند به عنوان استخر آب و هم به عنوان استخر توپ بادی استفاده نمود. این استخر ها اصولا نه تنها برای استفاده در منزل و حیاط بلکه می تواند برای سفر های طولانی و در باغ و ها و ویلا ها نیز وسیله تفریحی بسیار جذاب و مناسب برای فرزندان شما باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بیشتر این کالا خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی اصلی بدنه این کالا به صورت گرد و بوده که از یک سایه بان بادی نیز به صورت سرخود بر روی خود بهره مند می باشد. این استخر از ارتفاع کمی بهره برده و کف آن نیز به صورت مواج و بادی طراحی و تولید شده است. اما قسمت شیک و کاربردی این محصول سایه بان بادی آن بوده که می تواند برای به خوبی در برابر نور آفتاب مقاومت زیادی را به همراه داشته باشد. این سایه بان از نوع بادی و لایه لایه ای بوده که توسط دریچه باد های مجزا راه اندازی می شوند. این سایه بان را می توان به صورت دلخواه کوتاه تر و یا کوچکتر نمود. همچنین در قسمت لبه این کالا نیز یک عروسک بادی با طرح قورباغه به شکل سرخود در آن تعبیه شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر بادی کودک از نوع پلاستیک PVC با روکش طرح چرم بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار و دمای آب مقاوم خواهد بود. این بدنه در واقع به صورت دو لایه طراحی شده که می تواند در کیفیت آن تاثیر بسزایی داشته باشد. اما هر کدام از قسمت های بدنه از رنگبندی های شاد و جذابی برخوردار بوده که در زیبایی این بدنه نیز موثر بوده است. همچنین قسمت کف نیز به شکل دو لایه طراحی شده و به دلیل بادی بودن این قسمت نشیمنگاهی راحت را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر بادی معادل (قطر: 114 سانتی متر ، ارتفاع: 99 سانتی متر) بوده که می تواند برای سنین زیر 3 سال بسیار مناسب باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و جایگری کمی را در زمان راه اندازی و استفاده در مکان های مختلف خواهد داشت. اما طبق این ابعاد ظرفیت آبی که این محصول برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت برابر 20 لیتر بوده که ظرفیت آبی بسیار مناسب برای استفاده های تفریحی خواهد بود. ابعاد سایه بان نیز به اندازه ای بوده که به خوبی قسمت استخر را پوشش خواهد داد تا کودکان و خردسالان در برابر نور آفتاب در امان باشند.

نحوه راه اندازی استخر

راه اندازی این استخر بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس در مرحله بعد باید با توجه به اندازه های دریچه باد این استخر اقدام به استفاده از نازل متناسب پمپ باد کرده و به استخر وصل کنید. در هنگام باد کردن این کالا کافیست در هر زمانی که به صورت کامل شکل گرفت به باد زدن آن خاتمه داد. در صورتی که این استخر بادی بیش از حد باد شود به درز های بدنه آسیب خواهد رسید.

شیوه نگهداری و حفاظت از استخر

نگهداری از این نوع استخر های بادی در واقع بسیار آسوده بوده و تنها باید انواع اشیای تیز را از بدنه استخر دور نمود. همچنین انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ می تواند آسیب جدی به بدنه وارد نماید. علاوه بر این محل راه اندازی و استفاده از استخر نیز می تواند در حفاظت بیشتر از این کالا موثر باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های مهم این استخر بادی می توان در یک جمله به داشتن سایه بان بادی رنگی، کف بادی، وزن بسیار سبک و همچنین قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ اشاره نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...