استخر بادی مربعی بست وی

bestway 51116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربع بست وی از سری استخر های بادی ساده کودکان بوده که از طراحی و ارگونومی دو طبقه ای بهره می برد . محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی بوده که سادگی و زیبایی این کالا را بیشتر کرده است . این محصول می تواند گزینه ای مناسب برای تفریحات آبی کودکان و بخصوص تفریحات توپی بوده که قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود . از ویژگی های خوب این کالا می توان به داشتن کف بادی اشاره کرد. قسمتی که می تواند تاثیر زیادی را در لذت بردن بیشتر فرزندانتان در هنگام استفاده از این کالا به همراه داشته باشد . این استخر به واسطه ابعادی که دارد مناسب برای استفاده در داخل حمام می باشد که به سادگی می توانید آن را در حمام راه اندازی کرده و به جهت استحمام کودکان از آن استفاده کنید . با توجه به کف بادی این محصول ، ایمنی آن برای بازی و حتی استحمام کودک بسیار بالا بوده و والدین با آرامش بیشتری می توانند کودکان و حتی نوزادان خود را به حمام ببرند . حجم کم بسته بندی این محصول نیز به شما اجازه خواهد داد تا استخر بادی مربعی خود را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید .

استخر بادی مربعی بست وی از مدل استخر های بادی کودک و خردسال موجود در فروشگاه تهران اینتکس است که به واسطه ابعاد کوچکی که دارد بیشتر برای رده سنی زیر 4 سال مناسب است . این استخر بادی قابل استفاده به عنوان وان است که می توانید با استفاده از آن به سهولت کودک خود را برای استحمام به داخل حمام ببرید . ویژگی های بسیار عالی این استخر بادی و ایمنی خوب آن سبب شده است تا هیچ آسیب یا خطری کودکان را تهدید نکند و وسیله ای بسیار مناسب برای بازی ها و تفریحات آن ها باشد . برای آشنا شدن بیشتر با استخر بادی مربعی بست وی و ویژگی های آن در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

طراحی و تولید استخر بادی مربعی بست وی

با توجه به تصاویر و همچنین نام محصول خواهید فهمید که این استخر بادی به صورت مربعی طراحی شده است . این استخر مساحتی 86 سانتی متر مربع دارد که به سادگی می تواند کودکان سنین پایین را در داخل خود جای دهد ، امکان نشستن و تکیه دادن کودکان در این استخر وجود دارد ، به طوریکه عمق 25 سانتی متری استخر نیز مانع از ورود آب به بینی و دهان کودک خواهد شد . رنگبندی های این استخر آبی و صورتی است که بر اساس جنسیت کودکان می توانید رنگ آبی را برای پسران و رنگ صورتی آن را برای دختران انتخاب کنید . 

طراحی و تولید استخر بادی مربعی بست وی از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است که به بهترین شکل به یکدیگر پرس شده و درزی میان آن ها وجود ندارد . هر لایه یا حلقه دارای دریچه باد جداگانه می باشند . بر خلاف بسیاری از مدل ها ، این استخر دارای کف بادی می باشد که این کف بادی می تواند از صدمه دیدن کودکان در برخورد با کف استخر جلوگیری کرده و همچنین بستری نرم و راحت را برای نشستن های طولانی فراهم کند .

جنس استخر بادی مربعی بست وی

شرکت بست وی برای تولید استخر بادی مربعی بست وی خود از جنس بسیار خوب pvc طرح چرم استفاده کرده است که این جنس را می توان از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای تولید محصولات بادی دانست زیرا پی وی سی از مواد پلاستیکی طبیعی ساخته شده است که این جنس هیچ آسیبی به محیط زیست و سلامت انسان وارد نکرده و به همین دلیل کودکان نیز در برخورد با این جنس هیچ آسیب پوستی و یا حساسیتی را نخواهند دید . توجه داشته باشید که تمامی بخش های استخر بادی مربعی بست وی از این جنس است . بخش کف آن نیز برای دوام بیشتر در برابر ساییدگی به صورت دو لایه است .

نحوه راه اندازی و استفاده از استخر بادی مربعی بست وی

راه اندازی استخر بادی بست وی ساده بوده و می توانید با استفاده از پمپ های باد آن را به سادگی و در کمترین زمان راه اندازی کنید ، اما حجم مخازن کوچک این استخر بادی شاید حتی شما را از داشتن پمپ های باد دستی نیز بی نیاز کند چرا که می توانید با استفاده از باد دهان نیز در کمترین زمان این استخر را باد کنید . توجه داشته باشید که در محیط های بیرون و زمین های سنگی به دلیل وجود داشتن سنگ ریزه و یا شاخ و برگ بهتر است از زیرانداز استفاده کنید تا در صورت ساییدگی و وارد شدن فشار ، صدمه ای به بخش کف استخر که بادی نیز می باشد ، جلوگیری کنید .

تعمیرات استخر بادی مربعی بست وی

استخر های بادی در صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر شدن را دارا هستند ، زیرا شرکت های تولید کننده محصولات بادی مانند اینتکس و بست وی برچسب هایی را با عنوان برچسب تعمیرات تولید کرده است که می توانید با تهیه آن ها ، بدنه استخر های آسیب دیده را تعمیر کنید . پنچرگیری استخر ها نسبتا ساده بوده و در دفترچه راهنمای محصول آورده شده است که چگونه مقداری از برچسب را برش داده و چسب مخصوص را به آن مالیده و سپس برچسب را در قسمت سوراخ شده چسبانده و آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . ممکن است در داخل بسته ، تعدادی برچسب تعمیرات وجود داشته باشد که می توانید از آن استفاده کنید .

نوع مربعی
 طول 86 سانتي متر
 عرض 86 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 84 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1 کیلوگرم
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 مناسب استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...