استخر بادی مربعی سایبان دار کودک بست وی

bestway 52192-s

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی سایبان دار کودک بست وی از سری استخر های بادی تفریحی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم و بدنه طرح دار می باشد. این استخر یکی از استاندارد ترین استخر های بادی بوده که امکان استفاده به عنوان استخر توپ را فراهم خواهد کرد. سایبان همراه این کالا نیز قابلیت نصب و جدا شدن به صورت مجزا داشته و توسط چند دریچه باد مجزا توسط پمپ های باد مختلف قابل راه اندازی خواهد بود. کف این استخر به شکل بادی بوده که در راحتی مصرف کننده بسیار موثر خواهد بود. داشتن وزن و حجم کم از دیگر ویژگی های این کالا بوده که امکان استفاده در مسافرت ها را نیز به مصرف کنندگان خواهد داد.

استخر بادی مربعی سایبان دار کودک بست وی

استخر بادی های کودک به دلیل ایجاد یک محیط ایمن برای تفریحات آبی فرزندان شما در تمامی سنین همواره از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این گروه از محصولات که برای استفاده کودک طراحی شده نیاز به ظاهری با طراحی خلاقانه و ساختاری کاملا شاد داشته که منحصر به فرد بوده و بر اساس استاندارد های موجود تولید شود. استخر بادی مربعی سایبان دار کودک بست وی یکی از پرطرفدارترین تولیدات این برند بزرگ بوده که برای سنین خردسال و کودک طراحی و روانه بازار شده است. در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید استخر بادی کودک متناسب با علایق و نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

پارامتر مهم در زمان خرید استخر بادی توجه به طراحی ظاهری و نوع ارگونومی ساخت بدنه آن می باشد. زیرا هر گروه از این استخر های بادی برای استفاده رده سنی خاصی تولید می شوند. این استخر بادی کودک نیز ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل داشته که نسبت به سایر ارگونومی های بدنه فضای کمتری را اشغال خواهد کرد. بدنه این محصول زیبا از تعداد 4 عدد دریچه باد برای راه اندازی برخوردار می باشد. زیرا بدنه محصول از دولایه تشکیل شده که موجب منعطف بودن ساختار ظاهری و افزایش دوام آن می شود. هر یک از این لایه ها دارای دریچه های باد اختصاصی هستند. بخش کف محصول نیز از نوع بادشو بوده تا کودک در زمان بازی احساس راحتی داشته و ایمنی آن به طور کامل حفظ شود. کف استخر بادی نیز برای راه اندازی دارای دریچه باد متخص به خود می باشد. این استخر بادی دارای یک سایبان نیز بوده که این بخش نیز به صورت مجزا راه اندازی می شود. سایبان بادی از تابش مستقیم نور خورشید به پوست کودک در زمان بازی اجتناب خواهد کرد. این سایبان بادی ساختار پرتابل داشته و شما می توانید در محیط سرپوشیده آن را از بدنه اصلی استخر بادی جدا کنید. بر روی دیواره خاجی این محصول تصاویری رنگارنگ زیبا از محیط زیر آب و انیمیشن محبوب نمو به چشم خورده که بر اساس روحیات کودکانه انتخاب شده است. از این استخر بادی کودک می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده کنید.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

پارامتر مهم بعدی در زمان خرید استخر بادی توجه به کیفیت جنس بدنه بوده که موجب افزایش چشمگیر بدنه آن می شود. بر همین اساس کارخانه بست وی بدنه این استخر بادی کودک را از مرغوب ترین نوع وینیل طرح دار طراحی و تولید کرده است. برای تولید کف محصول از بهترین نوع وینیل دولایه استفاده می کنند. زیرا این بخش وزن و فشار بالایی را تحمل کرده و همواره با سطح زمین در تماس خواهد بود. از این استخر بادی مفاوم با بدنه کاملا بادوام می توانید در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز با اسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به بدنه استخر بادی کودک و تغییرات شرایط آب و هوایی موجب افت کیفیت بدنه محصول نخواهد شد.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی کودک مربع شکل دارای طول و عرضی همسان و برابر 147 سانتی بوده که کودکان می تواند به صورت دو یا سه نفر نیز از آن استفاده کنید. ارتفاع بدنه محصول نیز 122 سانتی متر تا بالاترین سطح سایبان بادی آن محاسبه شده است. ظرفیت داخلی محصول نیز 265 لیتر می باشد. وزن بدنه این استخر بادی کودک 4/3 کیلوگرم بوده پس همراه داشتن آن در زمان سفر مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی مربعی سایبان دار کودک بست وی محصولی با ساختار پرتابل و طراحی بدنه فانتزی ، دارای طول عمر بالا و تخفیف ویژه در فروشگاه انحصاری محصولات بادی موجود می باشد. برای خرید این محصول اورجینال می توانید به دفتر فروشگاه مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 265 لیتر
طول 147 سانتی متر
عرض 147 سانتی متر
ارتفاع 122 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
نوع بدنه طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف بادی
دارای سایبان مجزا
دارای چند دریچه باد مجزا
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...