استخر بادی مربعی طرح دار کودک بست وی

bestway 52192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی طرح دار کودک بست وی از سری استخر های بادی تولید شده در طراحی مربعی شکل بوده که امکان استفاده به عنوان استخر توپ از آن وجود خواهد داشت. این استخر ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از طرح موجودات دریایی در قسمت بیرونی بدنه بهره مند می باشد. این استخر قابلیت نصب سایه بان مخصوص خود را بر روی بدنه اصلی داشته و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فضای باز به عنوان تفریحات آبی باشد. از ویژگی های بسیار خوب این استخر داشتن کف بادی برای ایجاد سطحی راحت برای تفریحات آبی می باشد. این استخر از وزن و حجم بسیار مناسبی برخوردار بوده که امکان حمل و راه اندازی آسوده تری را برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت. 

بخش بالایی استخر در واقع سایه بان آن است تا بتواند کودکان را از خطر آفتاب سوختگی و یا گرما زدگی دور کند . به همین دلیل است که این استخر یکی از محبوب ترین استخر های بادی فروشگاه اینتکس تبدیل شده و هر ساله طرح های جدیدی از آن در رنگبندی های مختلف تولید می شود تا شما بتوانید بهترین عملکرد را از استخر بادی داشته باشید . سایه بان استخر بادی مربعی طرح دار کودک قابل جدا شدن از بدنه استخر بوده و اگر تصاویر دیگر محصول را مشاهده کنید، استخری خواهید دید که سایه بان ندارد . پس اگر زمانی که استخر در سایه قرار دارد و یا افتاب شدید نیست، می توانید سایه بان را راه اندازی نکنید تا کودکان در هنگام بازی کردن بتوانند آسمان را مشاهده کنند . این سایبان نیز به صورت بادی است و وزن چندان زیادی ندارد . همچنین جنس آن نیز به مانند جنس استخر بادی از پی وی سی ضخیم طرح چرم ساخته شده است . 

در بخش مشخصات و سایز محصول، مشخصه های مختلف استخر بادی از جمله ابعاد، وزن و ... معرفی شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . اما به صورت اجمالی اشاره می کنیم که طول و عرض استخر بادی مربعی طرح دار کودک بست وی 147 سانتی متر با ارتفاع 30 سانتی متر می باشد تا یک الی دو کودک بتوانند با یکدیگر به راحتی در فضای باز تفریحات آبی دلچسبی را داشته باشند . ظرفیت داخلی استخر بادی در حدود 265 لیتر بوده و می توانید با این مقدار، درکوتاه درین زمان ممکن استخر را پر کنید تا کودکان از آن استفاده کنند . شما می توانید به دلخواه کودکان ، داخل استخر را با آب گرم و یا سرد پر کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن لایه های استخر بادی بر اثر سرما یا گرما باشید .

استخر بادی مربعی طرح دار کودک بست وی از سری محصولات زیبا و کاربردی می باشد که با طراحی زیبا و ویژه خود توانسته در لیست پرفروش ترین استخر های بادی کودک قرار گیرد . این محصول به دلیل دارا بودن سایبان مجزا گزینه خوبی برای استفاده در فضای باز نیز می باشد . همچنین به دلیل دارا بودن کیفیت بالا به راحتی دچار آسیب نشده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی نماییم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

نکته قابل توجه در انتخاب محصولات مورد استفاده کودکان توجه به طراحی زیبا و رنگ هایی شاد می باشد . که با روحیات کودک سازگار بوده و محیطی شاد و کودکانه را برای آن ها به ارمغان آورد . این استخر بادی با طراحی مربع شکل دارای فضای مناسبی برای بازی کودکان می باشد . همچنین به دلیل طراحی فانتزی بدنه که برگرفته از موجودات دریایی می باشد ، بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته و فضایی شاد و مفرح را برای آن ها فراهم نموده است . این محصول علاوه بر زیبایی ، از کیفیت و استقامت بالایی برخوردار بوده و می توان علاوه بر منزل در فضای باز نیز از آن استفاده نمود . به همین منظور یک سایبان مجزای بادی برای آن در نظر گرفته شده تا مانع از آفتاب سوختگی پوست کودک شما شود .  همچنین می توان در مواقع لزوم این سایبان را جدا کرد . از این استخر بادی علاوه بر استخر آب می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه و مرغوبیت یک کالا نشان از طول عمر آن محصول دارد . به همین منظور شرکت بست وی با بکار گیری مواد اولیه مرغوب اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و استقامت بالا نموده است . جنس رویه این محصول از وینیل طرح چرم درنظر گرفته شده که کیفیت محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . همچنین در بخش کناری از وینیل شفاف طرحدار بهره گرفته شده تا علاوه بر افزایش زیبایی موجب استقامت آن شده و به راحتی آسیب نمی پذیرد . به همین جهت این محصول در برابر وزش باد های شدید تغییر شکل نداده و نیز در برابر تابش نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد . بخش زیرین آن از وینیل دولایه تعبیه شده تا در هنگام جابه جایی توسط کودک دچار ساییدگی نشود و همچنین طول عمری بالا برای محصول به ارمغان آورد .

ابعاد و وزن

نکته قابل توجه دیگری که می توان به آن اشاره نمود فضای کافی و ابعاد مناسب کالا های مورد نیاز کودکان می باشد . علاوه بر زیبایی و کیفیت یک محصول ابعاد و وزن مناسب نیز از مشخصه های یک کالای مرغوب می باشد . به همین منظور شرکت بست وی برای این استخر بادی ابعادی در حدود 147 سانتی متر در نظر گرفته است تا چند کودک به صورت همزمان از آن استفاده نموده و لذت ببرند . همچنین ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد که مناسب به نظر می رسد و علاوه بر کودکان خردسال مناسب استفاده نوزادان نیز می باشد . این استخر بادی 3.1 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد به همین منظور می توان آن را در مسافرت نیز مورد استفاده قرار داد . 

جمع بندی

استخر بادی مربعی طرح دار کودک بست وی محصولی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که علاوه بر منزل قابلیت استفاده در فضای باز را نیز دارد . این استخر بادی با حداقل وزن ممکن و ابعادی مناسب فضایی قابل قبول و شاد و مفرح را برای کودکان فراهم ساخته و  ساعت ها موجب سرگرمی آن ها خواهد شد . این محصول هم اکنون به صورت اینترنتی و یا حضوری از نمایندگی اینتکس قابل خریداری می باشد .

نوعخانگی
ظرفیت 265 لیتر
طول 147 سانتی متر
عرض 147 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
نوع بدنه طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف بادی
دارای چند دریچه باد مجزا
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...