استخر بادی مربعی طرح ماشین

intex 57101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی طرح ماشین یکی از جدیدترین استخر های تفریحی مخصوص کودکان بالای یک سال بوده که از طراحی کودک پسندانه و کارتونی بهره می برد . محصولی تولید شده با رنگ جذاب و شاد که به دلیل داشتن ارگونومی ساخت دو طبقه ای به زیبایی های آن افزوده است.  این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که به دلیل مقاوم بودن سطح بدنه می تواند در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای آب مقاوم باشد.

این استخر قابل استفاده به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی در حمام نیز خواهد بود. سبک بودن و حجم بسته بندی کوچکی که استخر بادی کودک دارد می تواند به شما این اجازه را دهد تا به سادگی آن را در حجم کوچکی بسته بندی کرده و حتی در سفر ها نیز آن را به همراه داشته باشید . این محصول از ایمنی بسیار خوبی برخوردار بوده که می تواند از آسیب های احتمالی کودکان جلوگیری کند . طراحی کف بادی این محصول یکی از نکات ایمنی بسیار خوب استخر بادی مربعی می باشد .

راهنمای خرید استخر بادی مربعی طرح ماشین

در خرید استخر بادی نیز به مانند خرید لباس ها و هر وسیله دیگری نیاز است تا به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه و مناسب ترین آن را خریداری کنید ، تا در هنگام استفاده دچار مشکل نشوید . استخر های بادی از نظر ابعادی به دو دسته بزرگسال و کودک تقسیم می شوند که قبل از خرید بایستی به این مورد توجه کنید ، همچنین شما باید با در نظر داشتن فضایی که در اختیار قرار دهید ، استخر بادی خود را خریداری کنید ، به عنوان مثال اگر حیاط کوچک دارید و یا حمام شما کوچک است ، نمی توانید از استخر های بزرگسال سایز بزرگ استفاده کنید .

فروشگاه تهران اینتکس به همین دلیل در بخش مشخصات هر محصول ، ابعاد محصولات بادی خود را به صورت باز شده و راه اندازی شده قرار داده است که می توانید بر آن اساس خرید خود را انجام دهید ، به عنوان مثال استخر بادی مربعی طرح ماشین به صورت مربعی طراحی شده که طول هر ضلع آن 85 سانتی متر بوده و به سادگی می توانید از آن در داخل حمام نیز استفاده کنید . توجه داشته باشید که این ابعاد استخر بادی را برای سنین زیر 1 تا 4 سال مناسب کرده است .

پر فروش ترین برند های استخر بادی

انتخاب از برند های معتبر و پر فروش می تواند کلید موفقیت شما در خرید هر نوع محصولی باشد ، این نکته در استخر های بادی نیز حائز اهیمت است ، بنابراین می توانید با خرید استخر بادی خود از برند های پر فروش ، با اطمینان خاطر بیشتری از استخر بادی استفاده کنید . فروشگاه تهران اینتکس نیز همواره محصولات بادی اورجینال و اصلی را در فروشگاه خود قرار داده است تا خریداران با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند .

از پر فروش ترین برند های استخر بادی می توان به برند های اینتکس و بست وی اشاره کرد که استخر بادی مربعی طرح ماشین نیز توسط برند اینتکس ساخته شده است . اینتکس برندی آمریکایی بوده که می توان آن را از باسابقه ترین و شناخته شده ترین برند های محصولات بادی به ویژه استخر بادی و مجموعه لوازم بادی دانست .

انواع آسیب ها و نگهداری از استخر بادی

استخر های بادی طول عمر بالایی دارند ، اما ممکن است افراد و مشتریان پس از خرید استخر های بادی با عدم استفاده صحیح و مراقبت نادرست موجب آسیب دیدگی ها در استخر های بادی شوند . همانطور که می دانید ، بدنه محصولات بادی نیازمند خاصیت انعطاف پذیری و لاستیکی می باشد که این جنس به دلیل متورم شدن محصول ، نازک تر شده و در نتیجه در صورت برخورد اجسام تیز می تواند آسیب دیده و پاره شود . از این رو توصیه ها و نکات بسیار مهمی در بخش نقد و بررسی آورده شده است که بایستی به آن ها توجه داشته باشید تا استخر بادی دچار آسیب دیدگی نشود .

از انواع آسیب های احتمالی که استخر های بادی با آن مواجه می شوند می توان به سوراخ شدن استخر ها شوند که نیاز است تا با بررسی بهتر سوراخ ها را بیابید و نسبت به تعمیرات آن اقدام کنید . اما در برخی مواقع ممکن است استخر بادی شما پاره شده و این پارگی بسیار وسیع باشد و یا بر اثر حرارت ذوب شده باشد که در این حالت نمی توانید استخر را تعمیر کنید ، اما بیشترین نوع آسیب دیدگی پارگی جزئی و سوراخ ها می باشند که قابلیت تعمیر حتی به صورت خانگی را دارند .

پنچرگیری استخر بادی با چسب تعمیرات

شرکت اینتکس در کنار تولیدات محصولات بادی خود ، برچسب هایی را با عنوان بسته تعمیرات عرضه کرده است که می توانید با خرید آن ها از فروشگاه اینتکس خودتان نیز در خانه استخر های بادی را تعمیر و پنچرگیری کنید . توجه داشته باشید که برچسب های تعمیراتی توسط شرکت اصلی داخل کارتن محصول قرار داده شده است که در صورت موجود نبودن می توانید از فروشگاه خریداری کنید ، اما در صورت موجود دیگر نیازی به تهیه کردن آن نخواهید داشت .

استخر بادی مربع طرح ماشین از زیبا ترین استخر های بادی شرکت اینتکس و نمایندگی تهران اینتکس می باشد که با طراحی انیمیشن ماشین ها ، ساخته شده است . استخر های بادی بر اساس ابعادی که دارند برای سنین خاصی قابل استفاده می باشند ، از این رو می بایست با مطالعه مشخصات محصول ، از رده سنی و سایر ویژگی های محصول آشنا شوید . در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل استخر بادی مربعی طرح ماشین راهنمای خرید استخر بادی محبوب شما باشیم تا با کسب اطلاعات کامل بتوانید خرید خود را انجام دهید .

ویژگی های استخر بادی مربعی طرح ماشین

با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد ، اینتکس رده سنی زیر 4 سال را برای استفاده مناسب دانسته است ، زیرا کودکان بزرگ تر ممکن است فضای کمی را در اختیار داشته باشند . با توجه به اینکه اینتکس محصول را برای خردسالان تولید کرده است ، طراحی هایی نظیر کف بادی را نیز بر روی محصول پیاده کرده است تا بدین ترتیب بتواند ایمنی استخر را افزایش دهد . استخر های بادی کودک و نوزاد به دلیل اینکه کنترل خوبی بر روی خود ندارند ، به صورت کف بادی طراحی می شوند تا کف آن نرم و انعطاف پذیر باشد تا در صورت برخورد کودکان با کف استخر آسیبی نبینند .

استخر های بادی نوزاد اغلب به عنوان وان بادی نیز در نظر گرفته می شوند ، با توجه به فضای ایمنی که استخر های بادی به وجود می آورند شما می توانید برای استحمام کودک خود از استخر های بادی به عنوان وان استفاده کرده و کودک را بشویید . کودک به راحتی با قرار گرفتن در آب به بازی پرداخته و شما می توانید با دستان باز و به صورت آزادانه کودک را بشویید . می توان گفت که حتی استخر های بادی و وان های بادی نوزاد برای کودکان بسیار کاربردی و واجب خواهد بود چرا که در صورت سر خوردن کودک و یا برخورد با زمین می تواند آسیب های جدی به کودک وارد شود . لذا علاوه بر استحمام شما می توانید با راه اندازی استخر بادی در فضای باز ، زمینه را جهت بازی آن ها فراهم کنید .

راه اندازی استخر بادی مربعی طرح ماشین

استخر بادی فوق بسیار ساده راه اندازی می شود و به دلیل ابعاد نسبتا کوچکی که دارد نیازی به پمپ باد نخواهد بود . پر کردن و تخلیه استخر نیز بسیار ساده است زیرا استخر تنها 82 لیتر ظرفیت دارد . شما می توانید حتی استخر بادی را به جای آب با توپ های رنگی پر کنید و استخر را به استخر توپ تبدیل کنید . اینکار به شما اجازه می دهد تا از استخر بادی حتی در فصول سرد سال در داخل اتاق کودک ، سرگرمی های شادی را برای کودک خود ایجاد نمایید .

طراحی و ساختار استخر بادی مربعی طرح ماشین

این استخر بادی از طراحی دولایه ساخته شده است یعنی بدنه آن دولایه و از دو حلقه بادی ساخته شده است . هر لایه و کف بادی محصول به خوبی به یکدیگر پرس شده اند و هیچگونه درز یا روزنه ای برای خروج آب یا هوا وجود ندارد ، زیرا اینتکس با بهترین دستگاه ها استخر های بادی خود را تولید کرده و پس از تولید هر یک از محصولات ، آن را تست و ارزیابی می کند تا از سلامت محصول اطمینان حاصل کند . بنابراین در خرید استخر بادی اورجینال اینتکس تردیدی نداشته باشید . اینتکس برای ساخت محصول از پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی ها موادی غیر شیمیایی هستند که سازگار با سلامت پوست هستند ، همچنین در برابر آب و نور خورشید مقاوم است .

نکات و توصیه های مهم

نکات مهمی در رابطه با نحوه راه اندازی و استفاده از استخر های بادی مطرح است که لازم است به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید طول عمر استخر را بالاتر ببرید و از صدمه دیدن آن جلوگیری کنید .

  • برای راه اندازی استخر بادی از پمپ های باد برقی قدرتمند استفاده نکنید .
  • میزان باد استخر بادی را تنظیم کنید .
  • نباید باد استخر بسیار زیاد یا بسیار کم باشد .
  • در صورتی که استخر پر است ، آن را جابجا نکنید و یا بر روی زمین نکشید .
  • برای پر کردن استخر می توانید از آب گرم استفاده کنید .
  • پس از هر بار استفاده از استخر آن را به خوبی خشک کرده و نم آن را بگیرید .
  • بهترین حالت برای خشک کردن استخر این است که نم آن را با دستمال خشک کرده و چند ساعت بر روی طناب انداخته تا خشک شود .
  • در صورتی که استخر بادی آسیب دید تا قبل از تعمیر از آن استفاده نکنید ، زیرا این کار باعث بیشتر شدن پارگی خواهد شد .
  • از ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه استخر خودداری کنید .
  • حرارت بالا می تواند سبب آب شدن بدنه شود .
 نوع مربعی
 طول 85 سانتي متر
 عرض 85 سانتي متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 82 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 مناسب سنین بالای 1 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...