استخر بادی مرد عنکبوتی کوچک

bestway 98018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مرد عنکبوتی کودک در سایز کوچک برای استفاده کودکان زیر ۵ سال یکی از جدیدترین استخر های بادی در نظر طراحی از شرکت بست وی بوده که از کیفیت بسیار خوبی برای تفریحات آبی بهره مند است. محصولی گرد با بدنه سه لایه یا سه طبقه ای که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. کالایی که علاوه بر تفریحات آبی می تواند به عنوان وان بادی نیز به منظور استحمام فرزندانتان در حمام های بزرگ استفاده شود. از دیگر ویژگی های این کالا راه اندازی آسوده و سریع توسط کوچکترین پمپ های باد مانند پمپ های باد دستی می باشد. علاوه بر این از این استخر می توان به عنوان استخر توپ نیز در فضای باز استفاده نمود.

استخر بادی مرد عنکبوتی کوچک

استخر بادی مرد عنکبوتی کوچک محصولی مدرن و جدید است که با بهره گیری از طرح و نقش شخصیت اصلی فیلم و انیمیشن مرد عنکبوتی طراحی و تولید شده است. همین طراحی زیبا باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید این محصول برای فرزند خود اشند. در همین خصوص نیز قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را برای شما بررسی کرده و خصوصیات کامل ان را برای شما بازگو کنیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که قطعا در تصاویر این محصول مشخص است این استخر به صورت گرد طراحی و تولید شده است که همین عامل ان را بسیار شبیه به دیگر نمونه های موجود در بازار کرده است. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا ساختاری سه لایه و سه طبقه دارد که همانند سه حلقه گرد مجزا و روی هم قرار گرفته شده می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که هر سه لایه دقیقا به یک اندازه بوده و از نظر ابعاد و هم چنین دیگر موارد بسیار شبیه به هم هستند. نکته مهم دیگر نیز بررسی این محصول از نظر ظاهر و هم چنین رنگ بندی است. رویه بیرونی و اصلی این استخر برگرفته از انیمیشن مرد عنکبوتی و شخصیت اصلی ان بوده و بخش ها داخلی ان نیز از رنگ یکدست ساده قرمز طراحی شده است. هم چنین کف این محصول نیز از رنگ ابی طراحی شده که باعث شده تا این محصول از نظر رنگ بندی بسیار زیبا و شاد شود.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات مهم در خصوص این محصول جنس بدنه ان است که رویه ان از نوع PVC با روکش طرح چرم می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس تولید شده است که بسیار با کیفیت می باشد. علاوه بر این ها کف این کالا هم از نوع دو لایه تولید شده که بسیار زیبا و در عین حال مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول باید عنوان کرد که این کالا در قطر 122 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 30 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. هم چنین وزن این محصول نیز 920 گرم می باشد که حمل و نقل ان بسیار ساده و اسان شده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ظرفیت اب ان است که تا 200 لیتر اب را می تواند در داخل خود جای دهد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما می توانید به راحتی و با استفاده از دفترچه راهنمای این محصول اقدام به راه اندازی ان کنید. در حالت کلی هم می بایست در ابتدا یک عدد پمپ باد خریداری کرده و سپس سعی کنید تا به راحتی و از طریق دریچه باد موجود بر روی این استخر این کالا را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کنید. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کرد زیرا باعث می شود تا از تحمل وزن ان کاسته شده و احتمال اسیب دیدن این محصول نیز افزایش یابد. هم چنین باید از ضربه زدن به این محصول هم خودداری کرد تا دچار اسیب جدی نشود. با رعایت همین نکات ساده می توانید سلامت این محصول را به صورت کامل تضمین نمایید.

جمع بندی

استخر بادی مرد عنکبوتی کوچک یک محصول فوق العاده با کیفیت و با دوام است که ساختاری منظم و دیدنی داشته و با رعایت تمام اصول حرفه ای طراحی و تولید شده است. هم چنین این کالا به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال بوده و در مدت زمان کوتاهی هم راه اندازی و نصب خواهد شد. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 200 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 920 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 طراحی کارتونی زیبا در بدنه
 قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات استخر بادی، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...