استخر بادی مستطیلی با سایه بان

intex 57423 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی با سایه بان بادی سرخود از مناسب ترین استخر های بادی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. محصولی با طراحی ساده و جا دار که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و مات می باشد. این کالا دارای ویژگی هایی همچون داشتن کف بادی و همچنین سایه بان بادی سرخود بوده که به خوبی فرزندان شما در برابر نور آفتاب محاظت می کند و از آفتاب سوختگی یا گرما زدگی آن ها به خوبی جلوگیری می کند .

این کالا می تواند علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز استفاده شود ، بنابراین با خرید و تهیه توپ های رنگی می توانید داخل استخر را با توپ پر کنید و حتی استخر را در خانه راه اندازی نمایید . استخری تفریحی مناسب فصول گرما که از کیفیت خوبی در برابر قیمت خود بهره مند است ، شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی استخر های بادی کودک اینتکس را برای بازی های شاد و مفرح آبی فراهم کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه فرمایید .

استخر بادی مستطیلی با سایه بان از زیبا ترین و محبوب ترین استخر های بادی تولید شده شرکت اینتکس می باشد که می توان گفت دارای ویژگی ها و مزایای بسیار خوبی بوده و یکی از برترین مدل های شرکت و فروشگاه آنلاین اینتکس می باشد . اینتکس یکی از متنوع ترین استخر های بادی را داراست که می توانید به دلخواه و نیاز خود ، این استخر ها را برای کودکان خریداری کنید . البته استخر های بادی تنها برای کودکان طراحی نشده است و چه بسا استخر هایی بزرگ برای بزرگسالان طراحی شده است که به دلخواه می توانید آن را خریداری نمایید . اما این استخر برای کودکان طراحی شده و مناسب برای سنین 3 سال به بالا می باشد .

طراحی و تولید استخر بادی مستطیلی با سایه بان

شاید استخر های بادی کودک یکی از متنوع ترین محصولات بادی باشد که می توانید به نسبت سلیقه کودک خود آن را خریداری کنید . از ویژگی های بسیار عالی این مدل نسبت به سایر استخر های کودک بادی می توان به سایبان بادی آن اشاره کرد . با توجه به اینکه اغلب از استخر ها در محیط های باز استفاده می شوند ممکن است نور آفتاب باعث گرما زدگی یا آفتاب سوختگی کودک شود ، بنابراین وجود یک سایبان ایده آل و سرخود برای استخر می تواند از این اتفاق ها جلوگیری کند . سایبان ها بسته به نوع طراحی که دارند ممکن است بادی یا پارچه ای باشندن ، اما سایبان این استخر بادی به صورت بادی طراحی شده است .

سایز و رده سنی استخر بادی مستطیلی با سایه بان

این استخر بادی کودک به صورت مستطیلی طراحی شده که طول آن 168 سانتی متر و عرض آن 99 سانتی متر می باشد . همچنین ارتفاع آن تا قسمت سایبان 104 سانتی متر است . عمق استخر نیز 20 سانتی متر می باشد که در واقع همان ارتفاع آب خواهد بود . از دیگر ویژگی های بسیار عالی این استخر بادی در کنار سایبان می توان به کف بادی اشاره کرد ، وجود کف بادی می تواند تا حد بسیار زیادی باعث افزایش ایمنی محصول شود تا در صورتی که کودک با زمین برخورد کند آسیبی به آن وارد نشود .

جنس استخر بادی مستطیلی با سایه بان

اینتکس از جنس درجه یک پی وی سی برای ساخت محصول استفاده کرده است . پی وی سی ها که با نام وینیل نیز شناخته می شوند مشخصه های بسیار خوبی چون ضد آب بودن ، مقاوم در برابر نور خورشید و فشار زیاد دارد که موجب شده تا شرکت های بزرگ سازنده محصولات بادی از آن برای ساخت استخر بادی استفاده کرده است .

با استفاده از این جنس طول عمر استخر های بادی افزایش یافته است ، به طوریکه می توان از آن ها به صورت طولانی مدت و در محیط های باز استفاده کرد . تنها عیب محصولات بادی آسیب پذیری آن ها در برابر جسم های تیز یا زبر است که می تواند منجر به سوراخ شدن بدنه گردد . البته حرارت بالا نیز می تواند منجر به آب شدن بدنه گردد .

آسیب ها استخر بادی مستطیلی با سایه بان

در کنار جعبه استخر تعدادی برچسب تعمیرات به منظور پنچرگیری محصول در صورت آسیب دیدن قرار گرفته است که می توانید از آن استفاده نمایید . روند پنچرگیری استخر بسیار ساده است ، شما باید در ابتدا محل سوراخ شدگی را پیدا کرده و برچسب ها را آغشته به چسب مایع مخصوص کرده و بر روی قسمت اسیب دیده بچسبانید و آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید .

در صورتی که آسیب دیدگی به صورت سوراخ باشد بهتر است برچسب را به اندازه یک سکه و به صورت گرد برش دهید . میزان چسب را نباید بسیار زیاد یا کم در نظر بگیرید . درزمانی که محصول را تعمیر می کنید بدنه نباید خیس باشد .

نوع مستطیلی
 طول 168 سانتي متر
 عرض 99 سانتي متر
 ارتفاع 104 سانتی متر (تا سایه بان)
 ظرفیت 102 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سایه بان بادی سرخود
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 وزن: 3 کیلوگرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...