استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم

Rihachan B0739X54H8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی طرح آکواریم یکی از استخر های محبوب موجود در بازار است که پیش از این نیز شرکت اینتکس و شرکت بست وی محصولاتی مشابه آن تولید و روانه بازار کرده بودند. این کالا با به همراه آوردن کیفیتی مشابه و مشخصات بسیار خوب قیمتی به مراتب بهتر داشته و می تواند نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند.بخش اصلی دبنه این محصول از لایه های ضخیم پی وی سی تشکیل شده است که فشار وارده از وزن آب را به سادگی تحمل می کند و طول عمر بالایی نیز دارد. لایه پی وی سی در قسمت کناری دو لایه مجزا بوده و قسمت کف آن نیز دو لایه متصل به هم می باشد. دیواره های سه طبقه هستند و به صورت مجزا باد می شوند. بدنه این محصول از هر دو سمت شفاف بوده که با انعکاس نور جذابی خوبی به همراه دارد. به علاوه به دلیل وجود اشکال آکواریومی جذابیت این استخر بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. برای تخلیه آب کف استخر یک دریچه تخلیه قرار داده شده و برای تعمیر استخر در مواقعی که بدنه صدمه دیده است نیز یک برچسب تعمیرات وجود دارد.

استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم از نمونه استخر های بادی کودک سایز بزرگ می باشد که قابل استفاده برای چند کودک به صورت همزمان طراحی شده است . استخر های بادی محصولاتی ایمن جهت بازی ها و تفریحات آبی می باشند که می توانید با خرید آن ، در خانه و حیاط خلوت زمینه را جهت آب تنی کودکان و حتی بزرگسالان فراهم کنید . استخر های بادی از نظر طراحی و ابعاد متنوع هستند که می توانید به نسبت سلیقه و نیازی که دارید ، استخر بادی خود را خریداری کنید . در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم ویژگی های محصول ، نحوه ساخت ، نوع طراحی و تولید بدنه ، جنس استفاده شده در محصول و ... را بررسی نماییم .

طراحی ابعادی و عمق استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم

استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم در طول 289 سانتی متری ساخته شده است و یکی از بزرگ ترین استخر های بادی طراحی شده و موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که برای کودکان طراحی شده است . استخر هایی نیز در همین ابعاد و حتی بزرگ تر برای بزرگسالان ساخته شده است که تفاوت عمده آن در ظاهر محصول است ، بدین ترتیب می توان گفت که استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم استخری خانوادگی است که بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده نمایند .

طراحی این استخر به صورت مستطیلی بوده که در ابعاد 289 در 275 با ارتفاع 50 سانتی متر می تواند ظرفیت بسیار بالا را تا 850 لیتر در درون خود جای دهد . به همین منظور دریچه تخلیه ای برای استخر تعبیه شده است که برای تخلیه آب بتوانید از آن طریق به راحتی اقدام کنید .

جنس و ویژگی های استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم

استفاده از استخر بادی به صورت موقتی یا یک روزه نیست و چه بسا شما می توانید حتی ماه ها از استخر استفاده نمایید ، چرا که کیفیت و جنس استخر ، این اجازه را خواهد داد . استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم از جنس ضخیم و مقاوم pvc ساخته شده است ، پی وی سی ها که با نام وینیل نیز شناخته می شوند ، از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی به ویژه استخر بادی می باشد . نقطه قوت استخر ها و محصولات بادی نیز دقیقا جنس بدنه آن ها می باشد .

از ویژگی های بسیار عالی پی وی سی می توان به ضد آب بودن و عدم حساسیت پوست به آن اشاره کرد ، به دلیل اینکه پی وی سی از مواد غیر سمی و شیمیایی ساخته شده است کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان می باشد ، از سوی دیگر ضد آب بودن و مقاومت در برابر اشعه های خورشیدی باعث شده است تا طول عمر استخر بیشتر شود . وجود چنین ویژگی هایی به شما اجازه می دهد تا بتوانید از استخر ها در محیط های باز و در معرض نور خورشید استفاده کنید .

طراحی سه لایه استخر بادی

طراحی استخر بادی کودک فوق به صورت سه لایه ساخته شده است ، دیواره های محصول به صورت سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است که قطر زیادی داشته و توانسته ارتفاع خوبی را به استخر بدهد . استفاده از طراحی های چند لایه باعث می شود تا دوام دیواره ها به مراتب افزایش یابد . با توجه به ویژگی ها و مقاومتی که این نوع طراحی به استخر بادی بخشیده است ، بیشتر استخر های بادی را اعم از استخر بادی کودک و بزرگسال با طراحی چند لایه تولید می کنند . برای راه اندازی استخر نیز نیاز است تا هر حلقه را به صورت مجزا راه اندازی کنید . به دلیل چاپ بدنه طرح آکواریوم این استخر با نام استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم شناخته می شود .

تعمیرات استخر بادی مستطیلی با طرح آکواریوم

تعمیرات استخر بادی بسیار ساده است ، محصولات بادی به مانند استخر بادی محصولاتی یک بار مصرف نیستند و چه بسا در صورت آسیب دیدن نیز می توانید آن را تعمیر کرده و باز هم استفاده نمایید . در داخل جعبه و در کنار محصول برچسب های تعمیراتی قرار گرفته است که در صورت ایجاد سوراخ های ریز یا پارگی های جزئی می توانید به بهترین شکل استخر را پنچرگیری نمایید .

جهت پنچرگیری در ابتدا باید محل آسیب دیده را پیدا کرده و آن را علامت گذاری کنید . پس از آن تکه ای برچسب که معمولا بهتر است به شکل سکه ای بریده شود را برداشته و به چسب مخصوص آغشته کنید ، پس از آن برچسب را بر روی قسمت سوراخ شده قرار دهید و آن قسمت را با استفاده از یک وزنه یا حتی سنگ تحت فشار قرار دهید . برچسب های تعمیراتی را می توانید در تعداد بیشتری از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید .

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 850 لیتر
طول 289 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس رویه PVC
جنس بخش کناری PVC 
جنس کف PVC دولایه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...