استخر بادی مستطیلی با طرح ماهی

intex 58485 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی با طرح ماهی از جدیدترین نوع استخر های مستطیلی شرکت اینتکس بوده که برای سنین کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان تولید شده است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم دو لایه بوده و از طراحی ماهی شکل بر روی بدنه استفاده شده است. این کالا ارگونومی ساخت دو طبقه ای داشته و از مقاومت بالایی نیز در برابر تکیه دادن بهره می برد. این استخر قابل استفاده در هر فضایی بوده و در برابر انواع دمای آب مقاوم خواهد بود. همچنین می توان با توجه به داشتن وزن مناسب در مکان های دیگر حمل کرده و راه اندازی نمود. 

به این مدل از استخر های بادی ، استخر بادی طرح آکواریوم نیز گفته می شود ، دلیل اینکه بدنه استخر طرح کف دریا را داشته و شبیه به آکواریوم نیز می باشد . این طراحی می تواند نظر هر کودکی را به سمت خود جلب کند تا در یک شرایط بهتری از استخر استفاده کنند و این تفکر را داشته باشند که در آکواریوم یا زیر آب دریا در کنار ماهی ها شنا می کنند . از آنجایی که ابعاد این استخر بادی بزرگ است و حتی شرایط را برای سنین بزرگسال فراهم کرده است ، از لایه های ضخیم پی وی سی برای تولید آن استفاده شده تا به بهترین شکل بتواند وزن آب را تحمل کند و همچنین در هنگام استفاده از محصول بتوانید انتظار بالایی از استخر داشته باشید . این استخر بادی دارای طول 305 سانتی متری بوده و عرض آن نیز 183 سانتی متر می باشد . برای همین گفته می شود که شما می توانید به همراه خانواده در این استخر تفریحات دوست داشتنی داشته باشید . 

البته اگر کودکان نیز بخواهند از استخر بادی مستطیلی با طرح ماهی اینتکس استفاده کنند، فضای زیادی را در اختیار داشته و می توانند کودکان یا خواهر و برادر خود را به بازی دعوت کنند تا در یک فضای بزرگتر بازی و حتی شنا کنند . عمق 56 سانتی متری استخر بادی می تواند این اجازه را به کودکان بدهد تا در هنگام بازی کردن ، شنا کرده و خود را به اطراف حرکت دهند ، بدون اینکه دست و پای آن ها با جایی برخورد داشته باشد . از آنجایی که استخر بادی ابعاد بزرگی دارد ، باید انتظار وزن بالایی نیز از محصول داشته باشیم . اینتکس وزن استخر بادی را 6.8 کیلوگرم در نظر گرفته و با توجه به ابعاد گفته شده ، گنجاش آن را نیز هزار لیتر مشخص کرده است . 


شرکت اینتکس تولید کننده ی محصولات بادی در سراسر دنیا بوده و محصولاتی با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند . محصولات شرکت اینتکس اغلب از جنس پی وی سی می باشد زیرا پی وی سی در عین استحکام بالا ، قابلیت انعطاف پذیری بسیاری نیز دارد . استخر بادی مستطیلی نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره این محصول و بیان مزایا ومعایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر به صورت مستطیلی بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . طراحی این استخر به صورت سه لایه بوده و بدنه ی آن از سه قسمت مجزا تشکیل شده است . که استحکام استخر را بالاتر برده است . در قسمت کناری این محصول طرح ماهی حک شده است که زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است . لبه های آبی رنگ استخر نیز موجب زیبایی بیشتر این محصول شده است .  

جنس بدنه

بدنه ی اکثر محصولات اینتکس از جنس پی وی سی می باشد زیرا پی وی سی در عین انعطاف پذیری و استحکام ، مقاومت بالایی در برابر فشار دارد . بدنه ی این استخر از پی وی سی و کف آن نیز از پی وی سی دولایه تشکیل شده است تا در برابر فشار ، مقاومت بالایی از خود نشان دهد . لبه ی این استخر نیز از پی وی سی بادشو می باشد که به کمک این ویژگی می توان بر روی لبه ی استخر تکیه داد و لذت برد . 

ابعاد و ظرفیت آب

طول این استخر 305 سانتی متر ، عرض آن 183 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد . از تمامی فضای این استخر به صورت بهینه استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . این استخر مستطیلی 1000 لیتر ظرفیت آب دارد که ظرفیت مناسبی برای استخر بادی می باشد . 

نحوه راه اندازی 

برای راه اندازی این استخر می بایست ابتدا آن را از جعبه خارج نموده و بر روی سطحی صاف قرار دهید . باید به این نکته توجه داشت که اگر استخر بر روی سطح صاف و تمیز قرار نگیرد می تواند به استخر آسیب وارد شود . پس از قرار دادن استخر بر روی سطح مسطح می توانید اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . پس از باد شدن می توانید آن را به اندازه ی دلخواه از آب پر کنید و از آن استفاده کنید . 

نحوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت از استخر های بادی می بایست آن ها را از اشیاء تیز دور نگه داشت زیرا اشیاء تیز می تواند باعث آسیب دیدگی استخر شوند . قرار دادن بر روی سطح غیرمسطح نیز می تواند موجب آسیب دیدگی استخر شود . فشار زیاد بر روی دیواره ها و لبه ی استخر نیز موجب آسیب رسیدن به دیواره های داخلی استخر خواهد شد . 

جمع بندی

استخر بادی مستطیلی طرح ماهی محصول شرکت اینتکس می باشد که از جنس پی وی سی بوده و لبه های آن بادشو می باشند . این استخر با اندازه ای مناسب و ایده ال از محصولات برتر شرکت بوده و رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 1000 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...