استخر بادی مستطیلی بزرگ بست وی

bestway 54150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی بزرگ بست وی

استخر بادی مستطیلی بزرگ بست وی یکی از بزرگترین نوع استخر های بادی بزرگسالان و کودکان و مخصوص سنین مختلف بخصوص کودکان بوده که برای تفریحات آبی در فضای باز طراحی شده است. این کالا با داشتن طول بالا و عمق کم می تواند بیشتر برای سنین کم و تفریحات آبی و حتی توپی انها بسیار مناسب باشد، گرچه بزرگسالان نیز می توانند از آن به عنوان استخری برای نشستن و یا درازکشین استفاده نمایند. این کالا ساخته شده از جنس PVC دو لایه با رویه طرح چرم بوده و از کف ساده دو لایه نیز بهره مند است. این بدنه مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف و فشار آب داشته و تنها در برابر برخورد اشیای تیز حساس خواهد بود. از سایر ویژگی های این استخر بست وی می توان به داشتن دریچه تخلیه آب در داخل بدنه و همچنین وزن مناسب آن برای حمل در مکان های مختلف اشاره نمود.

نقد و بررسی استخر بادی مستطیلی بزرگ بست وی

استخر بادی مستطیل شرکت بست وی یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی بوده و توانسته است در سالهای اخیر با تولید محصولات با کیفیت ، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و همچنین رقابت نزدیکی را با شرکت اینتکس داشته باشد . در ادامه به بررسی استخر بیادی مستطیلی این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای استخر بادی دو رنگ به صورت مستطیلی بوده که از دیواره هایی بزرگ با طراحی دو طبقه ای یا دو لایه ای بهره می برد. دیواره هایی که هر کدام از آن لایه ها به صورت مجزا تعبیه شده و به یکدیگر متصل می باشد. هر کدام از این طبقات نیز از دریچه باد جداگانه ای نیز بهره مند هستند که در صورت دلخواه می تواند هر کدام از آنها را باد نکرد. قسمت کف این استخر از نوع دو لایه ساده بوده که از یک دریچه مخصوص تخلیه آب نیز در خود برخوردار است. این دریچه تخلیه آب می تواند در سریع و راحت خالی کردن آب داخل استخر بسیار موثر باشد. این کالا به دلیل داشتن دیواره هایی مقاوم نیز می تواند به عنوان تکیه گاه و یا پشتی استفاده شود. قسمت کف این محصول به رنگ سفید و بخش کناری این محصول به رنگ آبی می باشد . همچنین رنگ سفید استفاده شده بر روی قسمت لبه این محصول نیز به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است .

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از ویژگی های مهم در خرید و استفاده از هر نوع محصول بادی بوده در این استخر بادی نیز از اهیمت بالایی برخوردار است. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از ضخامت بالایی برخوردار است. ضخامت بدنه به اندازه ای بوده که می تواند به خیالی آسوده در فضای باز و بسته استفاده نمود. مقاومت این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف و فشار و دمای متفاوت آب می تواند مزیت بسیار خوبی برای این محصول باشد.  بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد دارد . اما قسمت بیرونی استخر کمی ضخیم تر و مقاوم تر از قست داخلی بوده و این مورد نیز به دلیل ایجاد سطحی راحت برای قسمت نشیمنگاه می باشد. 

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد و ظرفیتی که استخر بادی مستطیلی بست وی داشته برای استفاده تمامی سنین بخصوص بزرگسالان برای تفریحات روزمره بسیار مناسب خواهد بود. ابعادی معادل (طول: 305 سانتی متر ، عرض: 183 سانتی متر ، ارتفاع: 46  سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه شده و نسبت به استخر های دیگر جایگیری کمتری خواهد داشت. البته ابعاد سطح نشیمنگاه کمی کمتر از ابعاد کلی بوده اما در ظرفیت آن هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. البته عمق مفید آن از ابعاد ذکر شده 5 سانتی متر کمتر می باشد . با این وجود ظرفیت آب این کالا 850 لیتر بوده که ظرفیت آبی بسیار خوب برای آن خواهد بود و می توان در مدت زمان کمی این محصول را پر از آب نموده از آن استفاده کرد . در کل این ابعاد و ظرفیت آب می تواند برای بزرگسالان محیطی راحت با قابلیت دراز کشیدن در آب فراهم سازد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های بادی که بر روی بدنه استخر تعبیه شده نازل پمپ باد دستی همراه این کالا را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. در صورتی که باد بدنه بیش از حد بیشتر شده و موجب سفت شدن بدنه شود، به مرور زمان درز های استخر وا شده و آسیب خواهند دید. برای باد کردن سریع تر و کم زمان تر این کالا باید از پمپ های باد برقی استفاده کرد. این پمپ های باد علاوه بر قابلیت پمپاژ با قدرت بالا می توانند عمل مکش باد را نیز انجام دهند. به همین دلیل می توان هنگام جمع کردن استخر باد آن را نیز در مدت زمان کمی خالی کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر این کالا بهتر است هر گونه اشیای تیز را از بدنه دور کرده و سپس از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ خودداری کرد. علاوه بر این محل و نحوه راه اندازی و چگونگی استفاده از این استخر نیز می تواند در نگهداری مناسب آن موثر باشد. هنگامی که از این کالا در فضای باز و یا در میان درختان استفاده می کنید بهتر از از یک زیرانداز برای حفاظت قسمت کف مانند تاتامی استفاده شود. همچنین باید از این کالا در برابر برخورد شاخته های درخ نیز کمی به دور بماند. البته در صورتی که به هر دلیل این محصول آسیب دید به راحتی و در مدت زمان کمی توسط بسته مخصوص تعمیرات قابل تعمیر خواهد بود.

جمع بندی

استخر بادی مستطیلی بست وی یکی از بزرگترین و پر طرفدار ترین استخر های بادی برای سنین کودکان و بزرگسالان بوده که با داشتن ویژگی های بسیار خوب و طراحی استاندارد آن را به یکی از پر فروش ترین استخر های بادی بزرگ تبدیل نموده است. کالایی که با وجود تولید کم در میان محصولات بادی از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. این محصول توسط شرکت تهران اینتکس عرضه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید 

نوع خانگی
 طول 305 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت آب 850 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 6 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...