استخر بادی مستطیلی طرح انگری برد

bestway 96109B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی طرح انگری برد از شیک ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان توسط شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح دار می باشد. بدنه ای با کیفیت ساخت بالا که می تواند مقاومت بالایی در برابر دمای آب و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب فراهم کند . با توجه به طراحی ظاهری و همچنین چاپ انگری برد باعث شده این استخر بادی برای کودکان جذاب باشد ، اما طول 2 متری استخر این اجازه را می دهد تا بزرگسالان نیز بتوانند از استخر بادی استفاده کنند .

این استخر ساختار بدنه دو لایه داشته و هر لایه توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. همچنین یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف برای استخر تعبیه شده تا به راحتی آب درون آن را تخلیه کنید. این کالا نسبت به حجم و کیفیت خود وزن بسیار مناسبی داشته تا امکان حمل و راه اندازی در هر محل مورد نظری را فراهم سازد . برای کسب اطلاعات بیشتر از استخر بادی مستطیلی طرح انگری برد ، نقد و بررسی محصول را مطالعه نمایید .

استخر بادی مستطیلی طرح انگری برد از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی کودک می باشد که در ابعاد بزرگی ساخته شده است به طوریکه چندین کودک می توانند از استخر استفاده کنند . استخر های بادی ، بستر های آبی کاملا ایمن هستند که می توانید با راه اندازی آن در حیاط خانه ، استخر های کوچک خانگی را برای کودکان در فصول گرم سال فراهم کنید . استفاده از استخر همواره برای کودکان جذاب بوده و می تواند آن ها به آب تنی و آب بازی تشویق کند تا از بازی های رایانه ای و ... دور شوند . در این بخش با نقد و بررسی کامل محصول شما را با مزایا ، ویژگی های محصول ، معایب ، طرز استفاده و نکات مهم محصول آشنا خواهیم کرد .

شرکت تولید کننده استخر بادی مستطیلی طرح انگری برد ، بست وی نام دارد ، این شرکت یکی از باتجربه ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی می باشد که دفتر مرکزی آن در آمریکا بوده و خط تولید آن در آمریکا و در کشور های آسیای شرقی فعالیت می کنند ، این کمپانی توانست با تولید انواع استخر های بادی کودک و بزرگسال با بدنه غیر شیمیایی و ضد حساسیت بر سر زبان ها بیوفتد . بست وی امروزه به رقیب جدی شرکت اینتکس تبدیل شده است که توانسته محصولات بادی خود را به صورت انبوده در سراسر دنیا عرضه کند . استخر بادی مستطیلی طرح انگری برد نیز یکی از محصولات تولید شده شرکت بست وی است که دارای کیفیت عالی می باشد .

استخر بادی کودک فوق به صورت مستطیلی ساخته شده است که دیواره های آن از ساختار دولایه بهره مند است . با توجه به افزایش لایه ها در بدنه و دیواره ها باعث افزایش استحکام استخر بادی می شود ، زیرا دیواره های تک لایه فشار بیشتری را تحمل کرده و می تواند بر اثر فشار بسیار بالا ، پاره شود ، بنابراین طراحی چند لایه می تواند بسیار مفید باشد . بدین ترتیب برای راه اندازی استخر بادی نیاز است تا هر دو حلقه بادی را راه اندازی کنید . برای راه اندازی سریع و ساده تر می توانید از پمپ های باد دستی کمک بگیرید ، این پمپ ها مخصوص محصولات بادی طراحی شده اند و قیمت بالایی ندارند ، اما شما می توانید به راحتی استخر را راه اندازی کنید . پمپ های باد دستی خود را نیز می توانید به همراه استخر بادی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

در هنگام راه اندازی و استفاده نکاتی مطرح است که بهتر است آن ها را در نظر داشته باشید ، در ادامه به مهم ترین نکات در این زمینه را مختصرا اشاره می کنیم :

  • برای راه اندازی استخر بادی از پمپ های باد برقی قوی استفاده نکنید .
  • میزان باد استخر را استاندارد در نظر بگیرید ، باد زیاد و یا کم نامناسب بوده و عملکرد استخر را با مشکل مواجه خواهد کرد .
  • بهتر است از زیرانداز ها جهت راه اندازی استخر بر روی آن استفاده نمایید .
  • در صورت ممکن استخر خود را بر روی زمین های آسفالت یا سنگی راه اندازی نکنید .
  • از ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه استخر پرهیز کنید .
  • در صورتی که از استخر استفاده نمی کنید آن را جمع کنید .
  • قبل از بسته بندی استخر بادی آن را کاملا خشک کنید .
  • وسایل داغ و پر حرارت موجب آسیب دیدن استخر خواهد شد .
  • میزان آب باید به صورت تقریبی 90% استخر را پر کند .

ممکن است به صورت سهوی استخر بادی شما سوراخ یا پاره شود ، در این حالت می بایست ، استخر بادی خود را تعمیر کنید ، تعدادی از برچسب های تعمیراتی در کنار محصول قرار گرفته است که از آن طریق می توانید نسبت به تعمیر و پنچرگیری استخر بادی اقدام نمایید . این ویژگی باعث شده است تا استخر های بادی محصولات یک بار مصرف نباشند . شما می توانید تعداد بیشتری از این برچسب های تعمیراتی که با عنوان بسته تعمیرات استخر بادی به فروش می رسند از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع مستطیلی
 طول 200 سانتي متر
 عرض 150 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 890 لیتر
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ساختار بدنه دو لایه
 مناسب سنین کودکان
 دارای طراحی شیک و کودک پسند
 دارای دریچه تخلیه آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...