استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتایم

YT-327C

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این استخر از محصولات دیرینه اینتایم است که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و می تواند برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. استفاده همزمان برای کودکان یا بزرگسالان می تواند قابل استفاده میباشد

استخر بادی مستطیلی طرح دار محصولی دیگر از شرکت اینتایم برای سنین کودک و بزرگسالان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با ساختار سه طبقه ای که فضای مناسبی را برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. همچنین دو لایه بودن بدنه نیز در مقاوم بودن آن هنگام تکیه دادن موثر خواهد بود. این استخر دارای طراحی شکل دریا در قسمت رویه دیواره بدنه بوده که به زیبایی آن افزوده است. محصولی که از دریچه مناسب برای پر و تخلیه نمودن آب از استخر برخوردار است. این استخر بادی اینتایم نیز همانند مدل های دیگر خود در سایز های مختلفی تولید شده است که این این مدل کوچکترین نوع آنها محسوب می شود و به جز آن این استخر در چهار سایز بزرگتر دیگر نیز عرضه شده است.

استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتایم از استخر های با دوام و با کیفیت شرکت اینتایم است که در ابعاد متوسط ساخته شده است تا کودکانی که سنین پایین تر نیز دارند به راحتی بتوانند از استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتایم استفاده کرده و لحظات خوشی را برای خود داشته باشند . استخر های بادی می توانند در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرند ، به طور معمول شما می توانید استخر های بادی را در داخل خانه و یا در حیاط و حتی مسافرت ها استفاده کنید . راه اندازی و استفاده از این استخر های بادی بسیار آسان است که در ادامه به طور کامل به نقد و بررسی این محصول می پردازیم تا شما بتوانید بهترین عملکرد را در خرید های خود داشته باشید . 

این استخر بادی همانطور که اشاره شد ، به صورت مستطیلی ساخته شده است و طول آن در حالت راه اندازی شده و باد شده به 130 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز 90 سانتی متر می باشد . برای همین است که گفته می شود این استخر بادی ابعادی متوسط دارد . معمولا از استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتایم یک الی دو کودک می توانند استفاده کنند و اگر شما قصد دارید که استخر بادی را خریداری کنید که برای بازی چند نفره ساخته شده باشد ، بهتر است که به سراغ سایر استخر های بادی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس بروید و در هنگام خرید استخر بادی ، به ابعاد و مشخصه های محصول دقت داشته باشید . 

هر استخر بادی بسته به شرکت ممکن است ، ابعادی بزرگ و یا کوچک را داشته باشند و همچنین این ابعاد و بزرگی استخر های بادی نقش مهمی در رده سنی محصولات دارد ، برای همین اگر استخر بادی بزرگ باشد ، برای رده های سنی بزرگسال قابل استفاده خواهد بود . ارتفاع استخر بادی نیز بسیار مهم است و شما باید در خرید استخر بادی کودک حتما به این موضوع توجه داشته باشید . به عنوان مثال استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتایم دارای ارتفاع 50 سانتی متری می باشد که مشخص کننده عمر استخر بادی نیز می باشد . برای همین شما می توانید ارتفاع آب استخر را حتی کمتر از ارتفاع در نظر بگیرید . 

با توجه به ابعادی که گفته شد ، استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتایم می تواند در داخل خود حدودا 30 لیتر آب را جای دهد و این مقدار یک حجم قابل قبول بوده که شما می توانید از همان آب مصرفی خانه برای پر کردن استخر بادی استفاده کنید . دیواره ها و بدنه استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتایم از لایه های پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و قسمت کف استخر بادی از پی وی سی دولایه ساخته شده است و ضخامت بیشتری را نیز دارد تا بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد . این جنس به دلیل کیفیت بالایی که دارد می تواند به خوبی وزن آب را تحمل کند و بدون مشکل سال های سال قابل استفاده باشد . 

این جنس در برابر شرایط مختلف محیط مانند گرما یا سرما ، نور آفتاب و ... مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و اگر آسیب دیدگی های جزئی برای آن پیش بیاید ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، این محصولات را تعمیر نمایید . تولید کننده این محصول بادی ، شرکت چینی اینتایم می باشد که یک شرکت معتبر در زمینه ساخت و فروش استخر بادی بوده و محصولاتی با کیفیت و حرفه ای را تولید می کند و برای همین است که فروشگاه اینتکس نیز خرید آن را توصیه می کند . وزن بسته بندی استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتایم 2.8 کیلوگرم خواهد بود .

نوعخانگی
ظرفیت 530 لیتر
طول 130 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ
نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 2.8 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...