استخر بادی مستطیلی طرح دیزنی

intex 57465NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی اینتکس در طرح دیزنی از دیگر استخر های بزرگ مخصوص کودکان و نوجوانان بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که از کیفیت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای مختلف آب داشته که همین ویژگی سبب می شود تا به راحتی در فضای باز نیز از این استخر استفاده کنیم. این محصول می تواند به صورت همزمان برای چند نفر به کار گرفته شود. همچنین کاربرد دیگر این استخر استفاده از آن به عنوان استخر توپ برای کودکان می باشد. این محصول نیز مانند سایر استخر های بادی از وزنی مناسب بهره برده که به راحتی قابل حمل در هر مکانی خواهد بود.

استخر های بادی طرح حیوانات فانتزی محصولات بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند که برای جلب نظر کودکان می توان از آنها استفاده نمود. این استخر که با طراح شخصیت های انیمیشن های دیزنی تولید و طراحی شده است هم برای کودکان دختر و هم برای کودکان پسر مناسب می باشد و برای استفاده چند کودک به صورت همزمان نیز گزینه خوبی به شما می رود. از این رو و با توجه به مشخصه های خوبی که این کالا دارد می توان آن را به تمامی افراد پیشنهاد داد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل این محصول را در قالب نقد و بررسی ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی ساخت

طراحی این استخر بدون شک در اولین نگاه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، استفاده از رنگ های بسیار شاد و دوست داشتنی که شما را به یاد مناطق استوایی خواهد انداخت و طر از نکات مثبت در ظاهر این محصول می توان به قابلیت استفاده آن توسط کودکان و بزرگسالان  به صورت همزمان اشاره کرد به این صورت که ترکیب ظاهری و ابعاد آن هم برای کودکان مناسب است و هم برای بزرگسالان و در نگاهی خوشبینانه تر می توان آن را یک استخر خانوادگی دانست که با قیمتی کاملا مناسب نیاز های شما را برطرف میکند. بخش بالایی بدنه یعنی لبه آن به صورت کامل سفید رنگ بوده و قسمت داخلی دیواره های آن نیز از رنگ آبی روشن بهره می برد. لازم به ذکر است که دیواره های این استخر از طرح دو طبقه زیبایی بهره می برد که البته کاربردتری تر از نوع ساده آن است. اما بخش بیرونی استخر را می توان زیبا ترین قسمت آن دانست، این قسمت اشکال انیمیشن های دیزنی را در تمی جنگلی در بر گرفته که زیبایی خاصی دارد. تمامی این طرح ها نقش بسزایی در زیبا تر شدن بدنه و ظاهر استخر دارند. بخش میانه ضلع طولی استخر دارای یک قوس میانی بوده که برای حفظ تعادل و استحکام آن به این صورت طراحی شده است، در انتهای بخش ظاهری باید به این نکته اشاره کنیم که کف این استخر به صورت ساده بوده و باد نمی شود. ساده بودن کف استخر حسن ها و عیب های خود را دارد اما در حالت عادی مشکلی برایتان نخواهد داشت و نیاز نیست از این بابت نگران باشید. قسمت بالایی دیواره ها (لبه استخر) سبز رنگ بوده و قسمت داخلی آن نیز زرد می باشد.

جنس بدنه

محصولات بادی استاندارد خاص خود را در ضمینه کیفیت ارائه میکنند، استخر بادی طرح دیزنی نیز با کیفیت و ساختار بسیار خوبی عرضه شده اما اگر فکر میکنی هیچگاه مشکلی گریبان گیر بدنه دوست داشتنی آن نمی شود سخت در اشتباهید، اگرچه با مراقبت خوب می توانید سالها از این استخر استفاده کنید اما اشیائی همچون یک سنگریزه یا یک میخ می توانند طول عمر استخر بادی را به شکل قابل توجهی کاهش دهند. بخش بالایی بدنه از دو لایه پی وی سی درجه یک ساخته شده و دیواره ها که دو لایه هستند و میان آنها بادی که با استفاده از پمپ و توسط شما در آن وجود دارد قرار گرفته است باعث می شود که ساختاری 6 لایه را در این قسمت شاهد باشیم، با این وجود در صورت صدمه دیدن هر کدام از سه لایه به مرور شاهد افت سطح استخر خواهید شد که البته تا حدود یک تا دو ماه بنا به دلایل ساختار آن طبیعی می باشد اما اگر این میزان از نظر شما بیش از حد بود و یا یک سوراخ را در سطح بدنه دیده اید بهتر است در اولین فرصت استخر را برای تعمیر به دفتر اصلی تهران اینتکس منتقل کنید، البته در صورت داشتن برچسب تعمیرات که می توانید حین خرید آنها تهیه کنید این کار را در منزل نیز انجام دهید. کف استخر با وجود اینکه به شکل باد شو طراحی نشده اما با ضخامت بسیار خوبی که دارد می تواند در برابر فشار های بسیار سنگین از خود مقاومت خوبی را نشان دهد.

ابعاد و وزن

بدون شک بزرگ ترین مزیت این استخر جدا از هر ویژگی دیگری که داشته باشد ابعاد آن است، طول 262سانتی متر و عرض 175 سانتی متری مساحتی را برای تفریحات خانوادگی یا چند کودک به صورت همزمان به ارمغان می آورند، البته در نظر داشته باشید که اعداد ذکر شده از سوی سازنده صرفا تا قسمت بیرونی را در نظر گرفته و بخش های داخلی آن که از آن استفاده میکنی مساحت کمتری را دارد، در ادامه لازم به ذکر است که عمق استخر نیز 56 سانتی متر بوده که با استفاده از تکنیک کاستن باد محفظه های باد آن را به میزان دلخواه کم کنید. در حالت کلی ابعاد این استخر یکی از بزرگ ترین مزایا برای آن به شمار می روش که شما را خشنود خواهد ساخت، تنها نکته قابل توجه پیش از خرید وجود فضای کافی برای قرار گیری است که به فضایی حدود 10 سانتی متر بیشتر یعنی 272×185 برای قرار گیری بدون مشکل نیاز خواهید داشت.

کاربرد ها

با وجود توضیحات فوق به صورت کلی کابرد های این استخر به شکل محسوسی روشن شد اما شاید برخی از آنها از دید شما پنهان شده باشد که در این بخش قصد داریم تا آنها را برای شما بازگو کنیم، این محصول یک استخر با ابعاد بزرگ و مستطیلی بوده که می تواند برای تفریحات تابستانی شما به همراه خانواده تان فوق العاده باشد، با این وجود برای تفریحات گروهی کودکان در محیط منزل و یا حیاط نیز بسیار عالیست. بزرگ ترین مزیت آن را هم می توان قابلیت حمل آن دانست به این صورت که این استخر با ویژگی های بسیار خوب آن را می توانید به سادگی در فضایی بسیار کوچک همراه خود داشته باشید و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید، این استخر می تواند هم در منزل همراه شما باشد، هم در کنار دریا و هم در ویلای شما در هر نقطه از کشور، در کمتر از چند دقیقه باد آن را خالی کرده و در صندوق عقب اتومبیل یا کوله پشتی قرار دهید، سپس در محل مورد نظر به سرعت آن را نصب کنید، از ویژگی های پنهان دیگری که در مورد این استخر می توان عنوان کرد قابلیت استفاده آن به صورت استخر توپ است، در صورتی که مقدار زیادی توپ به همراه استخر خریداری کرده باشید می توانید به سادگی از استخر بادی طرح دیزنی به عنوان استخر توپ استفاده کنید، به علاوه در صورتی عدم وجود توپ و آب درون استخر شما یک محوطه بازی بسیار زیبا برای کودکتان خواهید داشت که با دیواره های نرم کاملا امن به شمار می رود. 

نحوه راه اندازی

نصب محصولات بادی معمولا مشابه هم بوده و دشوار نیست. این استخر را می بایست در محل مناسبی که هیچ گونه شئ تیزی در آن وجود نداشته باشد از بسته بندی خارج کرده و بر پهن کنید، سپس با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی که تهیه کرده اید باد کنید، انجام تمامی این کارها کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و به سادگی صورت می پذیرد، در صورتی که احساس میکنید در این بخش مشکلی برایتان وجود خواهد داشت می توانید به سه روش عمل کنید، اگر به صورت حضوری خرید میکنید روش کار و باد کردن را از مسئول مربوطه سوال کنید، اگر با پیک درب منزل دریافت میکنید از پیک این سوالات را بپرسید و یا در صورتی که در شهرستان زندگی میکنید می توانید با تماس تلفنی با پشتیبانی پس از دریافت محصول راهنمایی دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...