استخر بادی مستطیلی طرح ماهی اینتکس

intex 30017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی طرح ماهی اینتکس یک محصول با طراحی و ارگونومی مستطیلی شکل است که با رنگ سفید و یکدست خود جذابیت را به مشتریان اعتا کرده است. این کالا دارای طرح انواع ماهی های رنگی می باشد که بر روی بدنه اصلی این کالا نقش بسته است. این ماهی ها باعث شده تا هم طرح و نقش این محصول زیبا تر شود و هم این استخر از سادگی خارج گردد. نکته مهم دیگر این است که بر روی هر لایه از این محصول دریچه بادی قرار گرفته شده است که به صورت مجزا می توانید هز یک از این لایه ها را باد کرده و سپس از این محصول به طور کامل استفاده کنید. هم چنین ظرفیت اب این کالا هم به گونه ای است که به راحتی قادر خواهید بود ان را پر کرده و زمان زیادی را هم نمی خواهد صرف انجام این کار کنید. تمام این موارد در کنار داشتن وزن کم و هم چین ابعاد استاندارد سبب شده تا خانواده ها به این محصول اطمینان کرده و ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایند.

استخر بادی مستطیلی طرح ماهی اینتکس محصولی بسیار جذاب می باشد که به دلیل دارا بودن رنگی سفید و طرح های فانتزی روی بدنه از زیبایی قابل توجهی برخوردار بوده و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید . همچنین به دلیل پی وی سی بکار رفته در ساخت آن از مقاومت بالایی برخوردار بوده و مدت زمانی طولانی مورد استفاده کودک شما قرار خواهد گرفت . در ادامه این مقاله با نگاهی ریزبینانه به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی بچه گانه همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی های متفاوت و جذاب یکی از دلایل تمایز برند محبوب اینتکس از سایر برند ها می باشد . شرکت اینتکس همواره سعی داشته تا با تولید محصولات جدید رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید . این استخر بادی با طراحی مستطیل شکل دارای فضایی کافی و قابل قبول می باشد . به همین منظور قادر است تا محیطی شاد برای کودکان زیر 6 سال به ارمغان آورد . رنگ سفید بکار رفته در این محصول و همچنین طراحی ماهی های رنگی و فانتزی بر روی بدنه آن حس شادابی و سرزندگی را به کودک شما القا می نماید و محیطی مفرح برای یک روز دلچسب را برای آن ها فراهم خواهد نمود . این استخر بادی از چندلایه مستطیل شکل و یک اندازه تشکیل شده که هر قسمت دارای دریچه هوای مجزا می باشد که می توان به سادگی آن را راه اندازی نمود . یکی از مزایای این محصول قابلیت استفاده از آن به عنوان استخر توپ نیز می باشد .

جنس بدنه

نکته حائز اهمیت دیگری که در هنگام خرید محصولات بادی باید مورد توجه قرار داد ، جنس بدنه و طول عمر آن محصول می باشد . شرکت اینتکس با بهره گیری از مرغوب ترین متریال به تولید محصولاتی مقاوم و مستحکم پرداخته تا مدت زمانی طولانی مورد استفاده علاقمندان محصولات بادی اینتکس قرار گیرند . به همین منظور برای رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده که استحکام آن را افزایش داده و مانع از پوسیدگی در برابر تابش نور خورشید می شود . همچنین در بخش کناری از پی وی سی شفاف طرحدار بهره گرفته شده که علاوه بر مقاومت بالا زیبایی محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . در قسمت زیرین نیز به جهت افزایش کیفیت پی وی سی دولایه قرار داده شده تا در برابر ضربه و فشار های وارده دچار آسیب دیدگی نشود . 

ابعاد و وزن و ظرفیت

علاوه بر طراحی زیبا و جنس بدنه ، فضای مناسب و کافی نیز از شناسه های یک محصول مرغوب می باشد . این استخر بادی با طول 140 سانتی متر ، عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 65 سانتی متر از فضایی قابل قبول و مناسب برخوردار می باشد که کودکان زیر 6 سال قادر خواهند بود به راحتی در آن به تفریح پرداخته و لذت ببرند . گنجایش این محصول نیز در حدود 200 لیتر بوده که معقول و مناسب به نظر می رسد . یکی از مزیت های این محصول وزن 3 کیلو گرمی آن می باشد که موجب شده این استخر بادی به راحتی قابل حمل و استفاده در خارج از منزل و در حین مسافرت نیز باشد .

جمع بندی

استخر بادی مستطیلی طرح ماهی اینتکس از سری محصولات متفاوت و زیبای شرکت اینتکس می باشد که با بکار گیری رنگ و طرحی شاد مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است . این محصول به دلیل وزن کم قابل استفاده در سفر نیز می باشد . استحکام و مقاومت بالای آن نیز طول عمری قابل توجه به آن بخشیده است . اگر شما نیز به این استخر بادی علاقمند شده اید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 200 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...