استخر بادی مستطیلی طرح ماهی کوچک

bestway 54120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مستطیلی طرح ماهی کوچک یک استخر زیبا و جذاب بوده که شرکت بست وی به تازگی ان را تولید و عرضه کرده است. این محصول زیبا ظاهری مستطیلی شکل با لبه های گرد دارد که فوق العاده چشم نواز است. شکل ظاهری این محصول سه حلقه بوده که رویه بیرونی این محصول برگرفته از تصاویر انواع ماهی ها می باشد، رویه داخلی ان ابی رنگ بوده و لایه بالایی و جای دست این محصول نیز سفید رنگ می باشد که این تنوع رنگ در روحیه فرد بسیار تاثیر مثبتی دارد. علاوه بر ان جعبه این محصول هم تمام رنگی تولید شده که در هنگام خرید مشتری را بیشتر ترغیب می کند. جنس این محصول از PVC بوده و بدنه های فوق العاده قوی ای دارد که در برابر ضربات بسیار مقاوم است. همراه با این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت برخورد با مشکلات احتمالی می توانید ان را حل کنید. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و می توانید در هر مکانی از ان استفاده کنید. این محصول زیبا را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی کودک مستطیلی طرح ماهی کوچک از سری استخرهای زیبا و با کیفیت برند بست وی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ظاهر بسیار زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . این استخر بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه  و با تحلیل استخر بادی مستطیلی طرح ماهی کوچک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر بادی مستطیل به صورت مستطیلی می باشد که در ساختار دیواره های آن از معماری سه لایه استفاده شده است که استحکام و مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش می دهد . دیواره های این استخر بادی به صورت طرح دار می باشد که دارای زیبایی های منحصربفردی است و به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودک شما عمل نماید . لازم به ذکر است که به همراه این استخر بادی کودک یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید . رده سنی استفاده ا این استخر بادی توسط کمپانی تولید کننده آن بالای 6 سال می باشد که با توجه به صلاح دید خود می توانید برای کودک خود این محصول را تهیه نمایید زیرا با توجه به عمل کمی که دارد نمی تواند چندان خطر سار باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر بادی کودک از پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . بر روی دیواره های این استخر بادی از طرح های دریایی استفاده شده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . در بخش کف این محصول از برای بالاتر بردن استحکام این استخر بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که به خوبی می تواند فشار آب و وزن محصول را مهار نماید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی مستطیلی طرح ماهی کوچک به مشخصات ( طول : 229 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای کودکان فراهم می آورد . لازم به ذکر است که در هنگام بازی و آب تنی کودک در این استخر از برخورد هرگونه شی تیز به این محصول خودداری نمایید . همچنین استخر را در محیط های صاف و هموار قرار دهید . ظرفیت آب این استخر بادی کودک بالغ بر 702 لیتر می باشد . وزن این محصول بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها باشد .

جمع بندی :

این استخر بادی از زیبا ترین و با کیفیت ترین محصولات برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که بر روی دیواره های آن از طرح های دریایی استفاده شده است . وزن این محصول بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها باشد . ظرفیت آب این محصول 702 لیتر می باشد که از استانداردهای جهانی برای استخرهای بادی کودک پیروی می کند . استخر بادی مستطیلی طرح ماهی کوچک با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگي
ظرفيت 702 ليتر
طول 229 سانتي متر
عرض 152 سانتي متر
ارتفاع 56 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...