استخر بادی مستطیلی کودک طرح میکی موس

bestway 91008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک ، مستطیلی طرح میکی موس یکی از جذاب ترین استخر های کودک تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که خیلی سریع طرفداران خود را در بازار پیدا کرد. شکل ظاهری این محصول مانند دو حلقه مستطیلی روی هم بوده که دیوار های جانبی گسترده ای نیز دارد. جنس این کالا از نوع وینیل بوده که علاوه بر داشتن استحکام بالا در برابر نور خورشید نیز مقاوم است. این استخر دو نازل اتصال دو طرفه نیز دارد که در هنگام نصب و راه اندازی کار شما را راحت می کند. طرح این محصول برگرفته از شخصیت های کارتون میکی موس می باشد که در بین کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار است. لایه داخلی این استخر نیز تمام سفید و لایه بالای ان زرد رنگ است که در روحیه کودک شما تاثیر مثبتی دارد. جعبه این محصول تمام رنگی بوده که هنگام خرید چشم نواز تر است. هم چنین این استخر بادی دارای جعبه تعمیرات بوده که در صورت بروز مشکلات احتمالی به راحتی می توانید مشکل را رفع کنید. به دلیل داشتن وزن کم به راحتی میتوانید این محصول را حمل و جا به جا کنید و در عرض چند دقیقه با پمپ باد خود ان را باد کرده و استفاده کنید. این استخر زیبا را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی مستطیلی کودک طرح میکی موس

استخر بادی کودک مستطیلی طرح میکی موس یکی از جذاب ترین استخر های تولید شده شرکت بست وی می باشد که از جنس وینیل است و مقاومت بالایی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول پرداخته و به طور کامل ان را بررسی کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید......

طراحی

طراحی یک محصول بادی همیشه جزو مهم ترین رکن ها در هنگام خرید می باشد به گونه ای که مشتری را بیشتر ترغیب می کند. شکل ظاهری این استخر به صورت مستطیلی بوده و بدنه ان نیز به شکل دو طبقه طراحی شده است. از نظر رنگ بندی نیز لایه بالایی این محصول یک دست سفید می باشد. کف این استخر به طور کامل و تمام قرمز رنگ است. هم چنین دیواره های داخلی این محصول نیز ابی رنگ تولید شده است. اما مهم ترین بخش لایه بیرونی این محصول است که طرح ان برگرفته از انیمیشن جذاب میکی موس می باشد که همین ظاهر و رنگ ها باعث شده تا در بین کودکان از محبوبیت خاصی برخوردار باشد و در دسته استخر های پر فروش قرار گیرد.

جنس و کیفیت بدنه

کیفیت یک استخر بادی همیشه ملاک مهمی برای خرید است. در رابطه با کیفیت این استخر باید گفت که جزو مستحکم ترین استخر های بادی تولید شده می باشد. جنس رویه این محصول از نوع وینیل می باشد که بسیار مقاوم است. بخش های کناری این محصول را هم وینیل طرح دار تشکیل داده که همان استحکام رویه را دارا می باشد. اما مهم ترین بخش این استخر کف ان است که از جنس وینیل دو لایه است. این ویژگی باعث شده تا تحمل وزن و مقاومت ان در برابر پریدن و بازی کردن داخل استخر بالا رود. هم چنین دیواره های این استخر به گونه ای طراحی شده که تکیه گاه مقاومی را برای شما خلق کرده است.

ابعاد و وزن

همان طور که در بخش طراحی گفته شد این محصول مستطیلی شکل تولید شده و مناسب برای مصارف خانگی هم می باشد. این استخر دارای ابعاد ( طول : 262 سانتی متر ، عرض : 175 سانتی متر ، ارتفاع : 51 سانتی متر ) می باشد که می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. وزن بسته بندی این محصول 5 کیلو گرم می باشد که باعث شده تا بتوان به راحتی ان را حمل و جا به جا کرد. علاوه بر این ها ظرفیت اب این محصول 778 لیتر است که این حجم اب یک ظرفیت معقول بوده و برای بازی هم زمان چندین کودک مناسب است.

روش نصب و مراقبت و نگهداری

روش راه اندازی و نصب این محصول بسیار اسان است. فقط کافی است که این محصول را از بسته بندی خارج کرده و سپس ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که بتواند باد را با سرعت بالا خارج کند از طریق محفظه های باد موجود بر روی این محصول ان را باد کرده و استفاده کنید. برای خارج کردن و جمع کردن این محصول هم کافی است تا دریچه های باد را باز کرده و با مقداری فشار باد را از ان خارج کنید. برای مراقبت از این محصول هم تنها کافی است اشیا نوک تیز را از ان دور کنید چرا که محصولات بادی به این اشیا حساس اند. البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات وجود دارد تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانید به سادگی ان را رفع کنید. برای مراقبت بیشتر از این محصول نیز می توانید پس از هر بار استفاده به سرعت ان را تخلیه کرده و جمع کنید یا در صورت اماده بودن این محصول و استفاده نکردن از ان بر روی ان محافظ قرار دهید تا از ورود گرد و خاک و ریختن میعات بر  روی ان جلوگیری شود.

جمع بندی

استخر بادی مستطیلی کودک طرح میکی موس یک محصول زیبا و منحصر به فرد با ظرفیت اب بالا بوده که بدنه ای مقاوم از جنس وینیل دارد. از این محصول در هر مکانی می توانید استفاده کنید و لذت بازی کردن در یک استخر بادی زیبا را با ان تجربه کنید. برای خرید این محصول زیبا می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 778 ليتر
طول 262 سانتي متر
عرض 175 سانتي متر
ارتفاع 51 سانتي متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان و بزرگسالان
اقلام همراهجعبه تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...