استخر بادی نوزاد با طرح ماهی

bestway 51125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی نوزاد از سری محصولات 2015 بست وی، محصولی فوق العاده با کیفیت، با ظاهر شیک و مناسب نوزادان در بازه سنی کمتر از یک سال ، با ترکیب رنگی بسیار شیک و زیبا طرح ماهی، با ابعاد کوچک، قابل قرار گیری در حمام، منزل و خارج از منزل، وزن بسیار سبک با لایه های PVC ضخیم با طول عمر بالا. از ویژگی های کاملا منحصر به فرد این استخر عمق بسیار زیاد آن است که مشتریان تاکنون به دنبال محصول مشابه آن بودند اکنون توسط بست وی تولید شده و تمامی نیاز های آنها را بر طرف می کند.

استخر بادی در مدل های مختلفی تا کنون تولید شده است که هر کدام از آنها دارای کیفیت و ویژگی های خاصی هستند، هر کدام از استخر های برای بازه سنی مختلفی تولید شده اند که استفاده از آنها را برای افراد مختلف مناسب می سازد. از این رو هر ساله محصولات متنوعی تولید می شوند که نیاز اغلب کاربران را تحت پوشش خود قرار دهد.. استخر بادی نوزاد طرح ماهی نیز از دسته محصولاتی است که برای کودکان کمتر از یک سال تولید شده و کیفیت فوق العاده خوبی دارد به علاوه با عمق بسیار زیادی که دارد محصولی متفاوت در میان استخر های بادی به حساب می آید که برای استفاده در شرایط متنوعی ایده آل است، در ادامه و در خب شهای متنوع قصد داریم توضیحات کاملی را در بخش های متنوع منتشر کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی 

بخش ظاهری بدون شک مهم ترین عامل استفاده برای سن کمتر از یک سال به حساب می آید که در این محصول نیز به شکل کاملی رعایت شده است، دور استخر رنگ نارنجی داشته و طرح های مختلفی دارد در ضمن بدنه آن فرم بیضی شکل داشته و شبیه ماهی ساخته شده. در قسمت جلویی دهان ماهی به رنگ مشکی و باله های آن نیز با رنگ ترکیبی قرمز و مشکی ساخته شده است. قسمت بالایی نیز با دو بر امدگی به عنوان چشم های ماهی و پشت ان نیز به شکل دم ماهی ساخته شده است که زیبایی فوق العاده ای دارد. رنگ قسمت داخلی نیز آبی بوده و بسیار دوست داشتنی می باشد. لازم به ذکر است که طراحی مصولات بست وی برای سنین مختلف طبق تحقیقات بسیار جامع و گسترده ساخته شده اند و در دره های متنوع جذابیت خاصی دارند. لازم به ذکر می باشد که کف این استخر از نوع باد شو بوده و برای استفاده کودکان نرم است.  

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول از شرکت بست ویبدون شک یکی از برترین محصولات کنونی بازار بوده و می تواند شما را به صورت کلی راضی نگه دارد. رضایت از این نظر که برای استفاده از ان نیاز نیست وزن سنگینی را حمل کنید و پس از باد شدن نیز به ابعاد مناسبی دست می یابید. طول این استخر برابر با 89 سانتی متر و عرض آن نیز 61 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن تا دم ماهی 58 سانتی متر می باشد که می تواند به عنوان تکیه گاهی برای کودک باشد. ابعاد بسته بندی این استخر فوق العاده کوچک بوده و به سادگی می توان آن را با استفاده از کوله پشتی و موارد از این قبیل حمل کرد. 

جنس و کیفیت

تمامی محصولات بادی تولید شده تا به امروز از ماده الیاف پلاستیکی PVC ساخته شده اند،این ماده در اشکال متنوعی تولید شده و  رویه های و لایه های مختلفی از ان در محصولات گنجانده شده است. که هر کدام برای هر محصولی مناسب است. در این استخر نیز از نوع دو لایه ساده این ماده استفاده شده که باعث می شود بتوان از آن در شرایط بیشتری استفاده نمود و تمامی استخر های بادی از همین ماده در بدنه خود بهره می برند. مزیت استفاده از این نوع پی وی سی در این است که می توان به سادگی بدنه ان را تمیز کرد به علاوه خشک شدن آن نیز کمتر زمان می برد. 

روش نصب

برای نصب این استخر بادی ابتدا لازم است محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، پس از انتخاب استخر را از بسته بندی خارج کرده و پهن کنید. در مرحله بعدی با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی و از دریچه تخلیه هوا باد کنید. دقت داشته باشید که با استفاده از پمپ های ممولی و پمپ های دوچرخه نمی توان این محصول را باد کرد. پس از باد کردن و این استخر آماده استفاده می باشد. برای طول عمر بیشتر و استفاده طولانی تر لازم استکه به خوبی از این استخر بادی مراقبت کنید و از حمل بی دلیل آن جلوگیری کنید. 

نوعخانگي
سازنده بست وی
طول 89 سانتي متر
عرض 61 سانتي متر
ارتفاع 58 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC 
ضخامت بدنه0.25 میلی متر
پمپ  
نوع پمپ -----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها مناسب سنين زیر یک سال
عمق زیاد
اقلام همراهبرچسب تعميرات، راهنما استفاده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...