استخر بادی نوزاد طرح فیل

bestway 51125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی نوزاد محصول سال 2015 بست وی محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت با شکل ظاهری فیل و بدنه PVC نرم با ضخامت 0.25 میلی متر، این کالا طول و عرض خوب و مناسبی برای نوزادان کمتر از یک سال دارد و عمق آن نیز بیشتر از تمامی استخر های بادی نوزاد و بزرگسال ساخته شده توسط اینتکس و بست وی می باشد.

استخر بادی نوزاد طرح فیل

استخر بادی نوزاد در طرح فیل یکی از سری استخر های مخصوص تفریحات آبی بوده که برای استفاده در هر فضا از جمله فضای بسته و باز قابل استفاده خواهد بود. این نوع استخر ها در میان استخر های بادی شکل یا طرح دار قرار گرفته که می تواند در زیبایی این کالا نیز تاثیر مستقیمی را بگذارد. البته این سری از استخر های بادی در اشکال و طرح های مختلفی تولید شده اند که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی استخر بادی طرح فیل همانطور که از نامش پیداست به شکل فیل طراحی شده و قسمت استخر آن نیز به صورت مربعی می باشد. در واقع قسمتی که در آن آب جاری می شود برای استفاده یک نفر مناسب بوده و به دلیل داشتن بدنه ای دو لایه می تواند محلی راحت را برای فرزندان شما به همراه داشته باشد. تمام قسمت های بدنه تنها توسط یک دریچه باد راه اندازی شده و هنگام باد زدن شکل خواهد گرفت. جایگیری کم و راحتی حمل در هر نقطه ای نیز از دیگر ویژگی های طراحی بدنه آن می باشد.

جنس بدنه

بدنه استخر بادی طرح فیل نوزاد ساخته شده از جنس پلاستیک PVC دو لایه بوده که بین هر دو لایه را باد فرا می گیرد. برای این بدنه روکش مات استفاده شده که در آخر در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. این بدنه البته به نسبت سایر استخر های بادی ضعیف بوده و در صورت فشار بیش از اندازه و همچنین برخورد اشیای تیز آسیب خواهد دید. البته در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. این استخر با داشتن چنین بدنه ای بیشتر در فضای داخل منزل قابل استفاده خواهد بود.

ابعاد و سنین مورد استفاده

ابعاد این استخر به (طول: 89 سانتی متر ، عرض: 61 سانتی متر ، ارتفاع: 58 سانتی متر) رسیده که می توان برای سنین زیر 3 سال استفاده کرد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و جایگیری بسیار کمی خواهد داشت. قسمت استخر یعنی جایی که آب را در خود نگه خواهد داشت به مراتب کوچکتر بوده تا فرزندان شما به راحتی و بدون اینکه برخورد آب به آنها آسیب برساند طراحی شده است. این قسمت مقدار کمی آب را در خود نگه خواهد داشت.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این گونه استخر های بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را دور از اشیای تیز و بر روی سطحی صاف پهن کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد دستی را به آن وصل کرده و سپس باد نمود. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد تا به خوبی شکل بگیرد و نباید حالت سفت را به خود گرفته زیرا باعث آسیب رساندن به درز ها می شود.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین راه کار ها برای مراقبت و حفاظت از این استخر بادی کوچک دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه استخر می باشد. همچنین از انجام هر گونه پرش و جامپینگ باید خودداری نمود. محل راه اندازی و استفاده از این کالا نیز می تواند در مراقبت از محصول در برابر اتفاقات ناگهانی جلوگیری کند.

جمع بندی

استخر بادی نوزاد در طرح فیل با رنگبندی و طراحی کودک پسند برای استفاده به عنوان تفریحات آبی و همچنین وان بادی در حمام می تواند یکی از مناسب ترین و ارزان ترین وسیله های بادی تفریحی برای سنین زیر 3 سال خواهد بود. این کالا تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگي
سازنده بست وی
طول 89 سانتي متر
عرض 61 سانتي متر
ارتفاع 58 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC 
ضخامت بدنه0.25 میلی متر
پمپ  
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها مناسب سنين زیر یک سال
عمق زیاد
اقلام همراهبرچسب تعميرات، راهنما استفاده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...