استخر بادی پرعمق کودک جدید طرح دار اینتکس

intex 30008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی پرعمق کودک جدید طرح دار اینتکس یکی از استخر های با کیفیتی است که ساختاری متفاوت و ارتفاع بلندی دارد که به همین دلیل می توانید با خیال راحت کودک خود را در داخل این محصول قرار دهید. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا رویه ای ابی رنگ دارد و بر روی ان اشکال و طرح های رنگارنگی هم دیده می شود که باعث شده تا این کالا از سادگی خارج شود. هم چنین بخش های داخلی این استخر بادی هم ابی رنگ بوده و به راحتی می توانید اب را هم در داخل این استخر پر کنید. هم چنین از این محصول به عنوان استخر توپ هم می توان بهره برد که از خصوصیات ممتاز و خوب این کالا به شمار می رود. راحتی در نصب و باد کردن این محصول و هم چنین داشتن بدنه ای مقاوم از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود که می توانید ان را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی پرعمق کودک جدید طرح دار اینتکس از سری استخر های پر طرفدار و با کیفیت برند اینتکس می باشد که با توجه به ظاهر زیبا و رنگبندی متنوعی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از جمله جنس های رایج استفاده شده در ساخت محصولات بادی است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصوا نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی کودک جدید طرح دار اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

شکل ظاهری زیبا و ساختار منحصربفردی که این استخر بادی دارد می تواند یکی از نکات قوت این محصول به حساب بیاید . این استخر بادی دارای ساختاری چهار طبقه می باشد که به خوبی می تواند فشار آب را تحمل نماید . رنگبندی بدنه این استخر بادی کودک ، آبی می باشد که بر روی آن از طرح های فانتزی استفاده شده است که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . این استخر بادی دارای یک عدد برچسب تعمییرات به همراه خود می باشد که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید . لازم به ذکر است که این استخر بادی را می توانید علاوه بر استخر آب کودک به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید . رده سنی استفاده از این استخر بادی برای کودکان زیر 6 سال توسط کمپانی تولید کننده اعلام شده است که از نظر ما بسته به مشخصات وزنی و قدی کودکتان می توانید از آن استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر های بادی عمیق یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در بالا بردن استحکام محصول دارد . جنس بدنه بیرونی این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است که خیال شما را از بابت کیفیت ساخت این استخر بادی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد این استخر بادی به مشخصات ( طول : 120 سانتی متر ، عرض : 93 سانتی متر و ارتفاع : 60 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای آب تنی کردن بیش از دو کودک فراهم می آورد . ظرفیت آب این استخر بادی بالغ بر 145 لیتر می باشد که از استاندارد های جهانی پیروی می کند . وزن استخرهای بادی یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام جا به جایی محصول در مسافرت ها به چشم می آید . وزن این محصول بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل استفاده در مسافرت ها می باشد .

جمع بندی :

این محصول یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین استخرهای بادی کودک می باشد که توسط برند جهانی اینتکس روانه بازار شده است . جنس بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که بسته به فشاری که قسمت های مختلف متحمل می شود از لایه های بیشتر ستفاده شده است . در بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه به منظور بالا بردن استحکام استفاده شده است . ظرفیت آب این استخر بادی بالغ بر 145 لیتر و وزن آن 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط سفر باشد . استخر بادی کودک جدید طرح دار اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 145 لیتر
طول 120 سانتی متر
عرض 93 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...