استخر بادی پلاستیکی

estakhrb-p001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی پلاستیکی یکی از محصولات جدید و زیبایی است که با طراحی شکیل خود همگان را مجذوب خود کرده است. این کالا همان طور که از تصاویر این کالا پیداست به صورت گرد طراحی و پیاده سازی شده است که این عامل باعث شده تا شما در هنگام مشاهده این کالا و با دانستن ابعاد ان به راحتی بتوانید از ان در هر فضایی استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا ساخته شده از نوع پلاستیکی بوده که بدنه فوق العاده مقاومی داشته و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد .

وزن کم این محصول و راه اندازی ساده و اسان این استخر هم مزید بر علت شده است که بتوانید با خیال راحت این کالا را در محوطه و فضای دلخواه خود قرار داده و پس از راه اندازی از ان استفاده نمایید. هم چنین کف و بخش های کناریاین محصول هم دارای شیارهایی می باشد که باعث شده تا این محصول از سادگی خارج شده و جلوه جذاب تری را به خود بگیرد. تمام این موارد از مزایای مهم این استخر بادی پلاستیکی می باشد که می توانید هم اکنون ان را از سایت فروشگاه نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان خریداری نمایید.

موارد استفاده از استخر بادی پلاستیکی

هدف از تولید استخر های پلاستیکی نیز به مانند استخر های بادی ، تفریحات آبی و آب تنی کودکان می باشد که می توانید با پر کردن آن ، بستری مناسب و ایمن را برای بازی ها و تفریحات آبی آن ها فراهم کنید . ابعاد بزرگ این استخر نیز همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، می تواند فضای بسیار خوب و بزرگی را برای بازی کودکان و البته بزرگسالان نیز فراهم کند .

شما میتوانید با استفاده از استخر پلاستیکی بستری را برای حمام کردن کودکان خود ایجاد کنید ، به خصوص اگر کودک شما از آب و حمام کردن فراری است . لازم به ذکر است که استفاده از استخر پلاستیکی محدود بوده و نمی توان آن را به سادگی به سفر برد ، زیرا حجم بزرگی داشته و می تواند دست و پا گیر باشد . اما برای مصارف خانگی بسیار مناسب است .

دوام و استحکام استخر پلاستیکی

دوام و استحکام استخر پلاستیکی بسیار بالا بوده و به سختی دچار آسیب دیدگی می شود . در مقایسه این مدل با استخر های بادی می توان گفت که دوام استخر پلاستیکی بسیار بالا بوده و به سختی دچار اسیب دیدگی می شود . به خصوص که برای تولید بدنه آن از پلاستیک فشرده با ضخامت بسیار خوب و با دوام استفاده شده است که در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی آن خواهیم پرداخت . بنابراین جای نگرانی از بابت کیفیت نداشته باشید ، چرا که فروشگاه تهران اینتکس نیز محصولاتی با دوام و درجه یک را در فروشگاه موجود می کند که در طی سال ها فعالیت خود ، حسن نیتش را به مشتریان عزیز ثابت نموده است .

آیا استخر پلاستیکی قابل تعمیر است ؟

سوالی که بعضا در رابطه با قابلیت تعمیر استخر های پلاستیکی پرسیده می شود ، نیاز است که بدانید استخر های پلاستیکی با استخر های بادی تفاوت داشته و مدل های بادی انعطاف پذیر بوده و بدنه نازک آن ها قابلیت تعمیر دارند . این استخر ها یعنی استخر های پلاستیکی برخلاف مدل های بادی شکننده بوده و در صورت شکستن قابلیت تعمیر ندارند بنابراین بایستی به درستی از محصولات استفاده کنید و به نکاتی که در بخش نقد و بررسی و در قسمت مراقبت و نگهداری از استخر بادی پلاستیکی اشاره شده است توجه داشته باشید .

استخر بادی پلاستیکی از بهترین استخر های طراحی شده بازار است که شاید از نظر ظاهری شبیه به تشت باشد . این استخر ها دارای ابعاد بزرگی بوده و می تواند بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان باشد . شاید به یاد داشته باشید که در کودکی با استفاده از تشت ها به عنوان استخر آب استفاده می کردیم ، اما در حال حاظر استخر های پلاستیکی طراحی شده اند که مناسب برای بازی ها و تفریحات آبی هستند که با داشتن ابعاد بزرگ می توانند برای بازی نیز مناسب باشند .

ویژگی ها و خصوصیات این محصول سبب محبوبیت آن ها نزد کودکان شده است که در ادامه مطلب به نوع طراحی و ساختار استخر ، مزایا و معایب آن ، به همراه جنس استفاده شده و توصیه های استفاده و نگهداری از محصول را مورد بررسی و تحلیل قرار خواهیم داد تا بتوانید با اطمینان و با کسب اطلاعات کامل اقام به خرید استخر پلاستیکی کودک کنید .

طراحی و ساختار استخر بادی پلاستیکی

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر پلاستیکی به صورت گرد و به مانند یک تشت بزرگ طراحی شده است که دارای لبه های مرتفعی بوده و لبه های آن باز تر از قسمت کف آن است . این محصول دارای طراحی خاصی در لبه ها و همچنین در کف دارد که زیبایی محصول را افزایش داده است .

البته رنگ آبی این استخر بدین دلیل است که شما بتوانید پس از پر کردن آن با آب ، رنگ آب را آبی تر و زیبا تر ببینید . بخش کف استخر به دلیل طراحی برجسته ای که دارد می تواند مانع از سر خوردن کودکان در هنگام بازی شود . این استخر با توجه به ابعاد و همچنین عمقی که دارد مناسب برای استفاده کودکان بالاتر از 2 سال می باشد که البته سنین بالاتر و نوجوانان بهتر است از آن استفاده نکنند .

مزایا و معایب استخر بادی پلاستیکی

استخر بادی پلاستیکی فوق دارای یک سری مزایا و معایبی است که لازم دانستیم تا در این بخش به بررسی آن پرداخته و شما را در خرید استخر پلاستیکی کودک ، راهنمایی کنیم . از مهم ترین مزیت های استخر بادی پلاستیکی نسبت به استخر های بادی دیگر می توان به دوام بسیار خوب آن ها و آسیب پذیری کمترشان اشاره کنیم ، همانطور که می دانید پلاستیک از مواد پی وی سی و لایه های بادی استخر های بادی مقاوم تر بوده و در اثر برخورد با اشیاء تیز و یا ساییدگی آسیب پذیر نبوده و سوراخ نمی شود . اما برخلاف استخر های بادی این استخر شکننده بوده و در صورت برخورد جسم سنگین ، وارد کردن ضربه یا پریدن و شیرجه زدن به داخل استخر می تواند سبب آسیب دیدن آن شود . لازم به ذکر است که برخلاف استخر های بادی ، این استخر در صورت آسیب دیدن غیر قابل تعمیر است .

جنس استخر بادی پلاستیکی

برای ساخت استخر پلاستیکی فوق همانطور که از نامش پیداست از پلاستیک فشرده و مقاوم با ضخامت 30 میلی متر استفاده شده است که دوام و استحکام بسیار بالایی داشته و می تواند به خوبی وزن آب را تحمل کرده و در برابر ضربه و فشار نیز مقاوم باشد . این پلاستیک تا حدودی انعطاف پذیر است که دوام آن را بسیار بیشتر کرده است .

مراقبت و نگهداری از استخر بادی پلاستیکی اینتکس

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، این استخر پلاستیکی با توجه به جنس و ساختاری که دارد غیر قابل تعمیر بوده و بایستی در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشید . توجه داشته باشید که اگرچه این استخر قابلیت تعمیر ندارند ، اما به سختی دچار آسیب شده و با نگهداری و استفاده صحیح می توانید سال های سال از آن استفاده کرده و از آسیب دیدن محصول جلوگیری کنید .

توجه داشته باشید که استخر را در محلی صاف و عاری از سنگ ریزه استفاده کنید و حدالامکان از زیرانداز استفاده کنید تا آسیبی به کف استخر وارد نشود . شیرجه زدن درون این استخر ممنوع بوده و به دلیل عمق کم کاملا خطرناک است . زمانی که استخر پر است ، آن را جابجا نکنید .

وع استخر بادی خانگی
ظرفیت 690 لیتر
قطر 229 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 6 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیکی
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
جنس کف پلاستیکی
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین 2+
طراحی زیبا
قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...