استخر بادی چند نفره طرح دار

intex 70005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی چند نفره طرح دار یک محصول خاص با طرحی نوین و جدید است که شرکت اینتکس در ساخت ان سعی کرده تا خلاقیت های زیادی را خرج کند. در همین خصوص اگر بخواهیم صحبت کنیم باید گفت که ظاهر این کالا مستطیلی شکل بوده و دارای برامدگی هایی در بخش میانی می باشد که فضای بیشتری را در مرکز این استخر فراهم کرده است. ساختار کلی این کالا دو لایه بوده و رنگ این محصول هم ابی رنگ است. البته بخش لایه بالایی این کالا به صورت یکدست سفید طراحی و تولید شده است. هم چنین در دو سمت بخش مرکزی این محصول دو عدد تکیه گاه بادی و دو عدد نشیمنگاه بادی هم قرار گرفته است که به نرمی و راحتی این محصول کمک بیشتری کرده است. علاوه بر این ها بخش داخلی این محصول هم به صورت طرح دار تولید گردیده که باعث چشم نواز تر شدن و زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. بدنه این کالا هم از نوع PVC تولید شده که مقاومت قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. این محصول را می توانید با قیمت ارزان در سبد خرید خود قرار دهید.

برند های بزرگی مانند اینتکس و یا بست وی در تولیدات اخیر خود استخر هایی با طراحی های متفاوت تولید کرده اند که شکل ظاهری آن ها متفاوت است و شما در واقع تصاویر یکی از این محصولات را می توانید در بالا مشاهده کنید . توضیحات مختصر و مفیدی در رابطه با جنس ، نوع طراحی و ویژگی های ظاهری ارائه گردید. اما می خواهیم در رابطه با جنس و سایر ویژگی های آن بیشتر صحبت کنیم. پی وی سی یک مواد طبیعی است که استفاده از آن در ساخت استخر بادی باعث می شود تا هیچ حساسیت پوستی برای افراد ایجاد نشود و آب را نیز آلوده نکند. این جنس در برابر نور خورشید مانند اشعه های آن و گرمای آن مقاوم بوده و شما می توانید در تابستان نیز استخر را در فضای باز راه اندازی کنید و از آن استفاده نمایید. در ضمن ریختن آب گرم در داخل استخر بادی نیز صدمه ای به آن وارد نخواهد کرد. 

معمولا استخر هایی که از سایز و مساحت بزرگی برخوردار هستند، ضخامت بدنه آن ها بیشتر از استخر های معمولی خواهد بود. طول و عرض استخر بادی چند نفره طرح دار به ترتیب 329 سانتی متر در 300 سانتی متر است و برای همین می توان گفت که ما با یک استخر بادی سایز بزرگ طرف هستیم . حتی عمق استخر نیز در مقایسه با رقبای خود بیشتر بوده و به 66 سانتی متر می رسد. با این وجود شما برای پر کردن داخل استخر بادی نیاز به 950 لیتر یعنی نزدیک به هزار لیتر اب نیاز خواهید داشت. شما با یکبار پر کردن استخر بادی می توانید بیش از یک هفته از آن استفاده کنید. البته کثیف شدن استخر بسته به شرایط و تعداد دفعاتی که از آن استفاده می کنید دارد. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با استخر بادی چند نفره طرح دار اینتکس این است که وزن آن 5 کیلوگرم بوده که در مقایسه با ابعادی که دارد بسیار وزن ناچیز و کمی است.

استخر بادی چند نفره طرح دار محصولی متفاوت تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به دلیل طراحی زیبا و دارا بودن فضای مناسب مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است . جنس آن از پی وی سی مات بوده که در برابر پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد به همین منظور می توانید با خیالی آسوده آن را در خارج از منزل مورد استفاده قرار دهید . در ادامه این مقاله به جزئیات بیشتری از این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی چند نفره همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که میدانید اغلب استخر ها به صورت گرد و یا مستطیل می باشند اما این محصول ترکیبی از هرد شکل بوده و از زیبایی و طراحی متفاوتی برخوردار می باشد . شکل کلی این محصول به صورت مستطیل بوده که در بخش های میانی نیم دایره هایی مشاهده می شود که در این قسمت به دلیل این نوع طراحی شاهد فضای بیشتری برای تفریح هستیم . همچنین برای این محصول دو نشیمنگاه و تکیه گاه سرخود درنظر گرفته شده که می توانید با استفاده از آن به استراحت بپردازید . رنگ بدنه این محصول به صورت یک دست آبی بوده که در قسمت بالایی با ترکیب رنگ سفید به زیبایی آن افزوده شده است . داخل آن نیز طرح دار درنظر گرفته شده تا محیطی شاد و مفرح برای شما فراهم آورده شود . علاوه بر این شما می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و محیطی شاد برای کوکان خود به ارمغان آورید . این استخر بادی به گونه ای طراحی شده که با استفاده از انواع پمپ های بادی به سرعت راه اندازی می شود .

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات بارز این استخر بادی می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود . شرکت اینتکس به منظور افزایش طول عمر این محصول آن را از پی وی سی مات تهیه نموده است . همانطور که میدانید پی وی سی از بهترین متریال موجو می باشد که در ساخت استخر های بادی بکار گرفته می شود . به همین منظور این محصول در برابر پوسیدگی در برابر تابش نور خورشید بسیار مقاوم بوده و نیز در حین جا به جایی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . با توجه به مقاومت بالای آن ، در حین استفاده دچار تغییر شکل نشده و شما می توانید با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهید .

ابعاد و وزن و ظرفیت

از دیگر موارد با اهمیت در خرید استخر بادی می توان به ظرفیت و گنجایش آن اشاره نمود . طول این محصول 329 سانتی متر ، عرض آن 300 سانتی متر و همچنین ارتفاع آن 66 سانتی متر می باشد که از این ابعاد می توان دریافت که این استخر بادی مناسب استفاده گروهی می باشد . ظرفیت آب آن نیز 950 لیتر بوده که برای یک استخر چندنفره بسیار ایده آل و مطلوب می باشد . قابل ذکر است که از وزن اندکی در حدود 5 کیلو گرم برخوردار می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

این استخر بادی از جمله استخر های با کیفیت و طول عمر بالا می باشد که مدت ها در اختیار شما خواهد بود اما به منظور پیشگیری از بروز هرگونه آسیب دیدگی می بایست آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . در صورت بروز بریدگی در این محصول می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که شرکت اینتکس در حین خریداری این محصول در اختیار شما قرار می دهد ، آن را تعمیر نموده و یا در صورت تمایل به نمایندگی اینتکس مراجعه نموده و تعمیرات آن را به متخصصان شرکت اینتکس بسپارید .

جمع بندی

استخر بادی چندنفره محصولی مرغوب بوده که از محبوبیت بالایی در بین علاقمندان به استخر های بادی برخوردار می باشد . جنس بدنه آن از پی وی سی مات بوده که از استحکام قابل توجهی برخوردار می باشد و می توانید با خیالی آسوده آن را در خارج از منزل مورد استفاده قرار دهید . اگر شما نیز به این محصول علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه تهران اینتکس آن را با قیمتی استثنایی خریداری نمایید .

نوعمستطیلی
ظرقیت آب950 لیتر
طول329 سانتی متر
عرض300 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس رویهPVC مات و بی رنگ
ظاهر رویهساده
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیخانوادگی
سایر ویژگی هاطراحی دو طبقه ای دو رنگ
دارای 2 عدد صندلی و تکیه گاه سرخود
وزن: 5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...