استخر بادی کف بادی کودک

Hr-990

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کف بادی کودک از سبک ترین و شیک ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان بوده که از جنس PVC با رویه طرح چرم تولید شده است. محصولی که دارای ساختار بدنه دو لایه بوده که مقاومت بسیار خوبی را در برابر دمای مختلف آب فراهم خواهد کرد. این استخر به گونه ای طراحی شده که امکان استفاده به عنوان وان بادی برای استحمام کودکان در حمام نیز کاربرد خواهد داشت. قسمت کف این محصول نیز به شکل بادی و مواج طراحی شده تا هنگام نشستن درون آن احساس راحتی به مصرف کنندگان منتقل کند. توجه داشته باشید که این استخر تنها برای سنین پایین مناسب بوده و حتما در خرید استخر بادی خود به ابعاد محصول دقت داشته باشید تا به اشتباه استخری را خریداری نکنید که مناسب سن کودک شما نباشد . با توجه به اینکه کودکان سنین پایین تعادل خوبی ندارند بهتر است استخر های بادی را انتخاب کنید که دارای کف بادی باشند ، به مانند مدل فوق که دارای کف بادی بوده و می تواند محافظ بسیار عالی برای کودکان باشد .

استخر بادی کف بادی کودک از محصولات بادی دوست داشتنی و پر طرفداری است که برای کودکان طراحی گردیده تا با استفاده از آن بتوانند در خانه و در کنار والدین به بازی و سرگرمی های آبی بپردازند . استفاده از استخر های عمومی برای کودکان ممکن است کمی خطرناک باشد ، همچنین کودکان علاقه زیادی به آب بازی دارند ، از این رو شاید بهتر باشد استخر های بادی را جایگزین کرده تا در خانه ، این بستر های آبی بسیار عالی را داشته باشید .

راه اندازی استخر های بادی بسیار ساده و آسان است و به سرعت می توانید آن ها را راه اندازی کنید . همچنین حجم بسته بندی بسیار کوچک آن ها فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد . استخر بادی کف بادی کودک یکی از پر طرفدار ترین استخر های بادی است که برای سنین بالای 1 سال طراحی شده است .


طراحی و تولید استخر بادی کف بادی کودک

استخر های بادی از نظر ابعاد متفاوت هستند و همین موضوع نیز موجب شده تا خریداران به نسبت نیاز و رده سنی که دارند ، استخر های بادی مد نظر خود را خریداری کنند . البته تولید کنندگان نیز با در نظر داشتن سنین کودکان این استخر ها را طراحی کرده و یک رده سنی خاصی را معین کرده اند . همانطور که اشاره شد این استخر برای سنین بالای یک سال و کمتر از 6 سال قابل استفاده است ، بنابراین اگر کودک شما بزرگ تر است نیاز است تا استخری بزرگ تر را انتخاب نمایید . مزیت بسیار خوبی که استخر های بادی کوچک مانند استخر بادی کف بادی کودک دارند این است که می توانید آن را در حمام نیز استفاده کنید .

جنس استخر بادی کف بادی کودک

استخر های بادی وسایل کمکی و بسیار ایمنی برای استحمام کودکان و خردسالان است که می توانید از آن ها به عنوان وان استفاده کنید . برای پر کردن آن ها حتی می توانید از آب های گرم نیز استفاده نمایید ، زیرا آب گرم هیچگونه آسیبی به بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت آن وارد نخواهد کرد . از نقاط قوت بسیار خوب این محصول می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد . برای ساخت استخر بادی کودک از پی وی سی (pvc) استفاده شده است .

این اجناس که با نام دیگری چون وینیل شناخته می شوند کاملا ضد آب و ضد حساسیت هستند و طول عمر بالایی دارند ، همچنین نور خورشید و اشعه های آسیب رسان آن هیچگونه مشکلی برای استخر ایجاد نخواهد کرد .شما می توانید از این محصولات به صورت مداوم حتی در مکان های روباز استفاده نمایید . استخر بادی کف بادی کودک طول عمر مشخصی ندارد و چه بسا با استفاده درست می توانید طول عمر بیشتری را برای استخر انتظار داشته باشید . 

محصولات بادی که از پی وی سی ساخته می شوند به خودی خود آسیب نمی بینند ، بلکه اشتباهات سهوی توسط افراد یا کودک موجب آسیب دیدن آن خواهد شد . اجسام تیز و زبر می تواند موجب پارگی و سوراخ شدن محصولات بادی شود . البته استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند از این رو با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید در صورت آسیب دیدن استخر ، آن را پنچرگیری کنید .

ویژگی های استخر بادی کف بادی کودک

از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کف بادی کودک می توان به دارا بودن کف بادی اشاره کرد ، این نوع طراحی که عمدتا در استخر های کودک و خرد سال سایز کوچک استفاده می شود ، باعث افزایش ایمنی محصول گردیده و می تواند محافظ عالی برای کودکان در صورت برخورد با زمین باشد .  برای راه اندازی راحت تر استخر می توانید از پمپ های باد دستی کمک بگیرید . برای خرید پمپ باد به دسته بندی مرطوبه در فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و پمپ مدنظر خود را با قیمت ارزان خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...