استخر بادی کودکان سایز بزرگ

bestway 54006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکان مستطیلی بزرگ اینتکس محصولی با ابعاد و ظرفیت آب بالا برای مصارف خانگی از جمله کودکان و بخصوص بزرگسالان. محصولی ساخته شده از جنس PVC چندلایه با روکش طرح چرم که استخری مقاوم در برابر آب و هوا و همچنین تکیه دادن به بدنه را به ارمغان می آورد.

استخر بادی کودکان مستطیل : دارای بسته مخصوص تعمیرات. ، از استخر های بادی میتوان به عنوان وان حمام نیز استفاده کرد. رنگ آبی. استخر بادی کودکان در طرح مستطیلی با عمق بالا یکی از سری استخر های بادی بزرگ مخصوص سنین کودکان بوده که در ابعاد بزرگی برای تفریحات آبی و حتی توپی طراحی و ساخته شده است. این کالا در واقع از طراحی بدنه ساده ای بهره برده و هیچ گونه طراح کودکانه یا اسباب بازی های بادی سرخود و یا مجزا ندارد. این استخر در چند نمونه دیگر نیز تولید شده است که برای بزرگسالان نیز به راحتی قابل استفاده خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این استخر بادی مستطیلی بپردازیم...

استخر های بادی کودکان سایز بزرگ، همواره گزینه های انتخابی خوبی برای کودکان می باشد، چرا که آن ها از سنین خردسالی می توانند از استخر بادی استفاده کنند تا زمانی که بزرگ شده و حتی به مدرسه بروند . چر که این استخر سایز بزرگی داشته و می تواند برای بیشتر رده های سنی قابل استفاده باشد. شاید از خود بپرسید که استخر بادی بزرگ می تواند برای کودکان خردسال خطرناک باشد ، اما شما می توانید با در نظر گرفتن عمق کمتری از آب و با ریختن آب کمتر، استخر را مناسب برای کودکان سنین پایین تر کنید . همچنین امکان استفاده بزرگسالان از استخر هایی که سایز بزرگی دارند میسر بوده و می توانید به همراه کودکان وارد استخر شده و با آن ها بازی کنید . در این حالت کودکان نیز شاد تر شده و تفریحات آبی لذت بخشی را تجربه خواهند کرد . اگر به طور دقیق ابعاد استخر را در نظر بگیریم ، طول آن 305 سانتی متر و عرضش نیز 183 سانتی متر اندازه گیری شده است . شرکت بست وی همچنین ارتفاع استخر را 56 سانتی متر مشخص کرده است. 

توجه داشته باشید که این ارتفاع در واقع عمق استخر را نیز تشکیل می دهد و کودکان می توانند استخری را عمق بالا را داشته تا بتوانند برای شنا کردن و تفریحات آبی بیشتر ، به خوبی از استخر بهره ببرند . با توجه به مواردی که گفته شد، استخر بادی ظرفیتی نزدیک به هزار لیتر دارد که حجم بالایی برای استخر خواهد بود. البته استخر به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد ، می تواند به بهترین شکل ممکن وزن بالای اب را تحمل کند، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی ببیند . به واسطه بزرگ بودن ابعاد استخر بادی می توان وزن بالاتری را برای استخر متصور بود . اما استخر بادی کودکان سایز بزرگ بست وی تنها 5.4 کیلوگرم وزن دارد که به راحتی و با دست می توانید آن را حمل کنید . زمانی که استخر بادی را جمع می کنید، ابعاد آن بسیار کوچک خواهد شد .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا همانطور که اشاره کردیم به صورت مستطیلی بوده و از طراحی بدنه ساده ای نیز بهره مند است. این کالا بیشتر برای استفاده به عنوان استخر آب تولید شده که یک وسیله تفریحی آبی بزرگ را در اختیار فرزندان شما قرار می دهد. این استخر دیوار های بادیبه شکل دو طبقه ای داشته و ضخامت آن نیز بالا می باشد. این ضخامت بالای دیواره ها سبب می شود تا با خیالی آسوده به آنها تکیه دهیم بدون اینکه آسیبی به استخر وارد شود. لبه این کالا به صورت تقریبا گرد طراحی شده و کف آن نیز ساده تک رنگ می باشد. این طراحی بدنه در هر کدام از قسمت های استخر یکسان بوده و هیچ گونه طراحی اضافی بر روی این محصول تعبیه نشده است.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از آیتم های مهم برای خرید این کالا محسوب می شود نیز بر گرفته شده از پلاستیک PVC ضخیم می باشد. بدنه ای که تمام قسمت رویه آن را روکش طرح چرم پوشانده و به دلیل داشتن کیفیت بالا در برابر هرگونه شرایط جوی و دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. این بدنه در برابر فشار های ناشی از تکیه دادن و یا نشستن بر روی لبه (البته برای کودکان) نیز مقاوم بوده و با خیالی آسوده می توان در فضای باز و در فصول گرما و سرما استفاده نمود. این استخر بادی با داشتن چنین بدنه ای در میان قوی ترین استخر های بادی از لحاظ بدنه قرار می گیرد.

ابعاد و ظرفیت

ابعادی که این محصول تفریحی داشته برابر (طول: 305 سانتی متر ، عرض: 183 سانتی متر ، ارتفاع: 56 سانتی متر) بوده که ابعادی برای استفاده تمام سنین می باشد. در حالی که این استخر تنها به عنوان استخر بادی کودک شناخته و استفاده می شود. به همین دلیل می توان تا چند کودک در درون آن جای داد. ارتفاع ذکر شده برای این استخر بادی تا لبه دیواره ها بوده که عمقی مناسب را برای شنا و تفریحات آبی به ارمغان می آورد. گفتنی است که ارتفاع این استخر بادی با بلند ترین تخت های بادی نیز برابری می کند. اما طبق این ابعاد ظرفیت آب این استخر معادل 999 لیتر بوده که ظرفیت آبی زیاد می باشد. ظرفیت آبی که برای این کالا ذکر شد معادل 80 درصد از حجم بدنه می باشد. برای خالی کردن آب استخر نیز یک دریچه مخصوص آب در بدنه آن تعبیه شده است که بسیار موثر خواهد بود.

نحوه راه اندازی

راه اندازی استخر بادی کودک بر خلاف ابعاد خود بسیار آسوده بوده و به راحتی و در مدت زمان کمی راه اندازی می شود. تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و محلی مناسب و امن و همچنین مسطح را برای پهن کردن آن فراهم کنید. پس از پهن کردن آن بر روی زمین باید با توجه به اندازه دریچه باد های بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. باد زدن این استخر را باید تا زمانی ادامه دهیم که شکل کامل را به خود بگیرد و از سفت شدن بدنه جلوگیری کرد. بهتر است این محصول را با پمپ های باد برقی راه اندازی کنید تا زمان کمی را از شما بگیرد. برای جمع کردن نیز بهتر است توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

نحوه مراقبت

بهترین و مناسب ترین روش های مراقبت از بدنه این استخر همانند سایر محصولات بادی بخصوص استخر های بادی دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه می باشد. همچنین از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی دیواره های استخر نیز باید خودداری کرد. علاوه بر این محل راه اندازی و نوع استفاده از این کالا نیز می تواند در حفاظت بیشتر از این کالا بسیار موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک با بدنه مستطیلی یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان بوده که از دیواره های دو طبقه ای بهره می برد. کالایی برای تفریحات آبی و شنا که به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم می توان از دیواره های آن به عنوان پشتی استفاده نمود. این کالا قابل استفاده برای سنین بزرگسالان نیز بوده که به دلیل داشتن وزن مناسب قابل حمل و استفاده در سفر ها نیز خواهد بود. این کالا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی
ظرفيت 999 ليتر
طول 305 سانتي متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی: 5.4 کيلوگرم
 داراي دیواره های مقاوم برای تکیه دادن
 مناسب کودکان و بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...