استخر بادی کودک آکواریوم بست وی

bestway 53052n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آکواریوم بست وی از سری استخر های بادی کودک و خردسال است که با طراحی متفاوت وارد بازار شده است ، این محصول شامل مجموعه ای وسایل بازی آبی می باشد که در کنار هم می توانند محیطی شاداب و مفرح را برای کودکان شما فراهم کنند ، این پکیج شامل استخر بادی و عروسک های بادی است که تمامی آن ها از یک جنس یعنی وینیل ساخته شده است ، وینیل از نمونه اجناس با کیفیت و مقاوم در برابر دما و رطوبت است که برای ساخت آن از مواد شیمیایی و سمی استفاده نشده است ، به همین دلیل نیز هیچ ضرری برای محیط زیست و انسان ندارد ، از انجا که پوست کودکان لطیف است نگران بیماری های پوستی از طرف این پکیج بازی نباشید .

ضخامت وینیل استفاده شده در ساخت این استخر بادی 0.27 میلی متر است که در مقایسه با دیگر استخر های بادی ضخیم تر است به همین دلیل نیز مقاومت و استحکام آن نیز بالا تر می باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی دارای یک سرسره بادی است که کودکان می توانند از آن سر بخورند و به داخل استخر بیوفتند ، همچنین درختچه سبز رنگی که در کنار سرسره طراحی شده است دارای آبپاش می باشد که با فوران آب به داخل استخر می تواند جلوه خوبی را بدهد . در کنار استخر بادی تعدادی عروسک بادی نیز با اشکال هشت پا ، ستاره دریایی ، دو عدد دلقک ماهی و دلفین از جنس وینیل براق و رنگی طراحی شدند که کودک می تواند با آن ها بازی کند . سایر ویژگی های این استخر بادی کودک آکواریوم مانند ابعاد و ... در جدول زیر آمده است که می توانید آن را مطالعه کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسب و گارانتی تعمیر به فروش گذاشته است .

استخر بادی کودک آکواریوم بست وی از نمونه پکیج های کاملی می باشد که برای تفریحات آبی ارائه شده است ، این پکیج که شامل استخر و بسیاری عروسک بادی همراه است یکی از بزرگترین پکیج های بازی آبی است که توسط شرکت بزرگ و با تجربه بست وی تولید شده است . این محصول برای کودکان بوده و با خرید آن می توانید شادی و نشاط را برای کودکان خود به ارمغان بیاورید . این محصول بسیار ایمن بوده و می توانید آن را در هر محلی راه اندازی کنید ، در این قسمت قصد داریم تا ویژگی های بیشتری از محصول را شرح دهیم و با نقد و بررسی استخر بادی کودک آکواریوم شما را در امر خرید استخر بادی محبوبتان یاری کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

هر محصولی به ویژه استخر های بادی فواره دار دارای یک طراحی و آرگونومی ساخت هستند که همین موضوع نیز باعث تمایز مدل ها می شود ، این محصول یعنی استخر بادی کودک آکواریوم بست وی یکی از متفاوت ترین و خاص ترین استخر های بادی تولید شده در سال های اخیر است که می توانید آن را تهیه کنید . این محصول شامل یک استخر بادی نسبتا بزرگ است که به صورت مستطیلی تولید شده ، این استخر دارای یک سرسره بادی سرخورد می باشد که کودکان می توانند از آن استفاده کنند و به داخل آب استخر سر بخورند . همچنین این محصول شامل یک آبپاش بوده که می توانید با استفاده از یک شلنگ ، آب را به آبپاش که به صورت درختچه طراحی شده است متصل کنید تا با فوران کردن آب جلوه زیبا ترین به استخر ببخشد . اسباب بازی ها و عروسک های قرار گرفته در داخل این پکیج نیز متشکل از دو دلقک ماهی ، یک دلفین عروسکی بزرگ ، دو ستاره دریایی و یا هشت پا با صورت های کارتونی می باشد که کودک می تواند از آن ها نیز استفاده کند .

جنس بدنه

کیفیت جنس این محصول بسیار بالاست چرا که بست وی از وینیل برای ساخت محصول استفاده کرده است ، وینیل از نمونه اجناس بسیار با کیفیت و درجه یک است که در ساخت بیشتر محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که با آب سروکار دارند استفاده می شود ، این جنس کاملا ضد آب است و می تواند در برابر وزن ، ساییدگی ، دما ، ضربه و ... دوام بیاورد ، اما مهم ترین دلیل استفاده از آن سازگاری با محیط زیست و انسان می باشد ، به همین دلیل نیز هیچ آسیب پوستی به کودک منتقل نخواهد شد . تمامی قسمت های مختلف این استخر از وینیل است ، این خصوصیت شامل عروسک های بادی موجود در پکیج نیز می باشد ، چرا که تمام عروسک های بادی نیز از وینیل ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این استخر بادی کودک در ابعاد ( طول : 239 سانتی متر ، عرض : 206 سانتی متر و ارتفاع : 86 سانتی متر ) تولید شده است  ، ارتفاع 86 سانتی متری این استخر بادی به نسبت ارتفاع سرسره اندازه گیری شده است . بست وی این محصول را از نظر ابعاد برای کودکان بالای 2 سال طراحی کرده است . وزن کلی این پکیج با تمامی اقلام همراه به 4 کیلوگرم می رسد به همین دلیل نیز می توانید استخر را جابجا کنید ، همچنین شما می توانید پس از هر بار استفاده محصول را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . ظرفیت آبی که این استخر می تواند در داخل خود نگه دارد نیز 190 لیتر است .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این محصول یعنی استخر بادی و عروسک های بادی به سادگی امکان پذیر است ، چرا که در بدنه تمامی آن ها دریچه هوایی قرار داده شده است که می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد آن ها را راه اندازی کنید . این محصول از آن جا که قسمت های مختلفی از جمله سرسره بادی ؛ درختچه بادی و عروسک های بادی دارد توصیه می کنیم که در هنگام استفاده کودکان بر بازی آن ها نظارت داشته باشند ، ضربه زدن با اجسام تیز ، گاز گرفتن و ... می تواند به بدنه محصول آسیب برساند . در صورت آسیب دیدن این محصول قابل تعمیر است چرا که برچسب های تعمیراتی توسط شرکت سازنده محصول طراحی شده است که می توانید با استفاده از آن استخر بادی خود را به خوبی ترمیم کنید .

سخن پایانی

در بازار استخر های بادی را می توانید با تنوع بسیاری مشاهده کنید اما بی شک استخر بادی کودک آکواریوم بست وی از سری استخر های بادی با امکانات زیاد است که کودک شما می تواند از آن استفاده کند . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است تا خریداران بتوانند به سهولت محصول را از سراسر ایران خریداری کنند .

 

 نوع خانگی
 طول 239 سانتی متر
 عرض 206 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت آب 190 لیتر
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل دو لایه
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای درخت آبپاش
 دارای وسیله بازی بادی مجزا
 شامل ماهی ، دلفین ، ستاره دریایی و هشتپا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، عروسک بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...