استخر بادی کودک با اردک بادی

D-55021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با اردک بادی همراه یکی از فانتزی ترین استخر های بادی با طراحی شیک و کودک پسندانه ای بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. این استخر دارای ابعاد و وزن بسیار مناسبی بوده که امکان استفاده در هر محل مورد نظری را به مصرف کننده خود خواهد داد. این کالا دارای بدنه دو لایه بوده که توسط دریچه باد های مجزا قابل راه اندازی خواهد بود. همچنین چند اردک بادی به عنوان عروسک همراه این استخر قرار داده شده تا وسیله ای مناسب برای تفریحات بیشتر کودکان در آب باشد. همچنین از این کالا می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد.

نام محصول : استخر بادی کودک با اردک بادی کد محصول : D-55021 استخر بادی کودک با اردک بادی یکی از زیبا ترین و خوشرنگ ترین استخر های بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که برای سنین کودکان طراحی شده است ، استخر های بادی با توجه به طراحی بسیار عالی که دارند می توانند مقداری آب را در داخل خود به صورت راکد نگه دارند تا کودکان بتوانند از آن ها به عنوان استخر بزرگ و ایده آل برای آب تنی و آب بازی استفاده کنند . استخر های بادی محصولاتی با دوام و با کیفیتی هستند که می توان سال های سال از آن استفاده کرد . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک با اردک بادی آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

برای ساخت بدنه استخر بادی کودک با اردک بادی از پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی ها که با نام دیگری چون وینیل نیز شناخته می شود امروزه با پایه ترین جنس برای ساخت محصولات بادی به ویژه استخر بادی تبدیل شده است زیرا این جنس کاملا ضد آب است و در استفاده طولانی مدت نیز ضعیف یا پوسیده نمی شود ، همچنین این جنس در برابر اشعه های خورشیدی نیز مقاوم است ، این ویژگی ها و مزایا باعث شده است تا پی وی سی برتر از هر مواد پلاستیکی دیگر باشد ، از ویژگی های بسیار خوب دیگر پی وی سی نسبت به پلاستیک می توان به ضد حساسیت بودن پی وی س اشاره کرد ، این ویژگی باعث شده است تا پوست کودکان نسبت به استخر بادی هیچ گونه حساسیتی نشان ندهد .

استفاده از استخر های بادی در فضای باز بلامانع است و چه بسا می توانید از استخر بادی به صورت دراز مدت استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن استخر باشید . برای پر کردن استخر حتی می توانید از آب گرم و یا سرد نیز استفاده کنید زیرا دمای مختلف آب نیز آسیبی به استخر وارد نمی کند . در کنار استخر تعدادی اردک بادی پلاستیکی قرار دارد که می توانید پس از پر کردن استخر با آب ، اردک ها را به داخل آب انداخته و منظره را برای کودک زیرا تر و جذاب تر کنید . شما حتی می توانید به جای آب ، استخر با توپ های رنگی پر کرده و استخر را به استخر توپ تبدیل کنید . شما می توانید در فصول سرد سال که امکان استفاده از استخر آب وجود ندارد ، از محصول به عنوان استخر توپ استفاده کنید . برای ساخت این استخر بادی از طراحی دولایه استفاده شده است ، یعنی دیواره های آن از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است ، این نوع طراحی با نام طراحی دو لایه شناخته می شود ، به دلیل اینکه ساختار چند لایه بدنه استخر را مقاوم تر می کند ، برای ساخت استخر های بادی از این نوع طراحی استفاده می کنند ، حال هر چه ارتفاع استخر بلند تر باشد تعداد حلقه ها و قطر آن بلند تر خواهد بود .

استخر های بادی اورجینال به بهترین شکل ساخته شده اند و تمامی آن ها قبل از بسته بندی مورد تست و ارزیابی قرار گرفته اند ، بنابراین با خیال راحت استخر بادی خود را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . استخر های بادی محصولاتی هستند که امکان آسیب پذیری بالایی دارند ، اما قابل تعمیر هستند ، بنابراین با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید در صورت پارگی و یا سوراخ شدگی استخر ، آن را تعمیر نمایید . در کنار استخر تعدادی از برچسب های تعمیراتی مخصوص قرار گرفته است که می توانید از آن استفاده کنید ، اما اگر به تعداد بیشتری برچسب نیاز داشته باشید می توانید این بسته ها را با تعداد بیشتری از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . فروشگاه تهران اینتکس محصولات خود را با ضمانت 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است و همچنین خدمات پس از فروش این محصولات بادی را مانند تعمیرات ارائه کرده است .

نوعخانگی
ظرفیت 180 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
وزن 900 گرم
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای ساختار بدنه دو لایه
قابلیت استفاده به عنوان وان کودک
مناسب سنین 1 تا 6 سال
دارای حجم و وزن بسیار کم
دارای چند اردک بادی همراه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک با اردک بادی بدون شک یکی از جذاب ترین و زیبا ترین استخر های بادی است که شما می توانید آن را برای استفاده کودکان خود خریداری کنید . این استخر بادی به دلیل جذابیت بسیار خوبی که دارد و بدنه رنگی آن می تواند برای هر کودکی دوست داشتنی و عالی باشد . برای همین شما می توانید با در نظر داشتن سلیقه و علاقه کودک خود استخر بادی کودک با اردک بادی را خریداری کرده و آن ها را تشویق و بازی کنید . آب تنی و آب بازی یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین تفریحاتی است که شما می توانید داشته باشید . این بازی ها حتی برای رده سنی بزرگسال نیز جذابیت های خاص خود را داشته و برای همین است که برند های معروف استخر بادی ، حتی استخر های بادی سایز بزرگ را برای رده سنی بزرگسال و استفاده خانوادگی طراحی کرده است . 

ولی استخر بادی کودک با اردک بادی همانطور که از نامش مشخص است ، برای رده سنی کودکان ساخته شده است و بیشتر توصیه می شود که کودکان سنین یک تا شش سال از آن استفاده کنند . این بدان معناست که حتی کودکان خردسال نیز می توانند از این استخر بادی استفاده کنند . معمولا برای هر استخر بادی بر اساس نوع طراحی و سایزی که دارند ، رده سنی خاصی را مشخص می کنند . ولی استخر بادی کودک با اردک بادی به دلیل اینکه ارتفاع کم و 33 سانتی متری دارد ، می تواند برای این رده های سنی مناسب باشد . اردک های بازی بی نظیری که در کنار این استخر بادی قرار داده شده است ، می تواند شرایط فوق العاده ای را برای بازی کودکان ایجاد کند تا آن ها ابزار های بازی بیشتری را در اختیار داشته باشند تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از محصولات استفاده کنید . 

برای اینکه استخر بادی کودک با اردک بادی سلامت کودکان به خصوص سلامت پوست آن ها را به خطر نیاندازد ، از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است تا شما بتوانید بهترین عملکرد را از استخر بادی داشته باشید . پی وی سی ها ضد حساسیت پوستی هستند و دلیل آن نیز این است که از مواد طبیعی و لاستیکی استفاده شده است . این جنس حتی طول عمر بالایی را به استخر بادی بخشیده است . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت استخر بادی کودک با اردک بادی هرچند که شفاف و به ظاهر نازک است ، ولی از ضخامت و دوام بالایی برخوردار بوده و می تواند تضمین کننده کیفیت بالای استخر بادی کودک با اردک بادی باشد . به خصوص که برای کف استخر بادی حتی از پی وی سی دولایه استفاده شده است . استفاده از استخر بادی کودک با اردک بادی می تواند برای مضمون های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد . 

یعنی شما می توانید استخر های بادی کوچکی را مانند استخر بادی کودک با اردک بادی ، به عنوان وان بادی استفاده کنید ، در این حالت این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید استخر بادی را در داخل حمام راه اندازی کنید تا کودکان در داخل آن حمام کنند . در این حالت شما می توانید داخل استخر بادی را با آب گرم پر کنید . توجه داشته باشید که آب گرم آسیبی به استخر بادی وارد نمی کند ، ولی بهتر است که اصلا از آب جوش استفاده نکنید و از همان شیر آب حمام برای پر کردن استخر بادی استفاده کنید . بهتر است که محل مناسب و تمیزی را برای قرار دادن و راه اندازی استخر بادی در نظر بگیرید تا اینچنین استخر بادی شما دچار آسیب دیدگی نشود . برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی کودک با اردک بادی می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...