استخر بادی کودک با اسباب بازی بادی

intex 10015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با اسباب بازی بادی یکی از تولیدات مهیج و جدید شرکت اینتکس است که دارای چندین مزیت بزرگ و خاص می باشد که همین مزایا سبب شده تا خانواده هایی که قصد خرید و انتخاب یک استخر بادی را برای فرزند خود دارند به سمت انتخاب این محصول روی اورند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا این استخر دارای ساختار مستطیلی شکل با لبه های گرد می باشد که رنگ ان به صورت کامل ابی بوده و بر روی لایه های ان نیز طرح حیواناتی همچون کفشدوزک ، پروانه ، کرم خاکی ، زنبور و چندین حیوان دیگر با رنگ های شاد و جذاب و در ابعاد گوناگون نقش بسته است که از خصوصیات خوب این کالا به شمار خواهد رفت. هم چنین این محصول دارای یک عدد ابپاش بادی سر خود هم می باشد که ارتفاع بالا تری از این محصول داشته و با رنگ زرد قابل مشاهده می باشد که قطعا یک شادی و نشاط خاصی را در حین بازی به کودک شما هدیه می دهد. هم چنین دارا بودن چندین وسیله بازی بادی متصل به بدنه نظیر حلقه های بادی هم از دیگر خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود که سرگرمی بیشتری را برای کودک شما رقم خواهد زد. تمام این موارد سبب شده تا در کنار راه اندازی ساده این محصول و هم چنین قیمت مناسب ان بتوانید این کالا را هم اکنون از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک با اسباب بازی بادی

استخرهای بادی امروزه به یکی از محبوب ترین وسایل شخصی کودکان در منازل تبدیل شده اند و با توجه به ماهیت های استفاده ای که دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان کودکان 2 تا 6 سال باز کنند . استخر های بادی توسط برندهای مختلفی در جهان ساخته و به بازار عرضه می شوند که از مطرح ترین کمپانی های تولید کننده استخر های بادی می توان به برند اینتکس و بست وی اشاره کرد . این استخر بادی کودک توسط برند اینتکس تولید و به تازگی روانه بازار شده است که با توجه به ابعاد و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می تواند بهترین گزینه برای تفریحان کوچک آبی برای کودکان تبدیل شود . در ادامه این مطلب اقدام به تحلیل این استخر بادی می کنیم و سعی داریم تا شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

ساختار فانتزی و کودک پسند

این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد و همانطور که از رده سنی این استخر مشخص است یکی از مهمترین فاکتورها برای این محصولات ظاهر فانتزی آن ها می تواند باشد . این استخر بادی کودک را به جرات می توان جزو یکی از فانتزی ترین و با امکانات ترین استخر های بادی تولید شده توسط برند اینتکس دانست . داشتن اسباب بازی های بی خطر بادی و همچنین آبپاش سرخود در بخش های کناری این محصول یکی از مزیت های این استخر بادی به شمار می آید که نقش بسزایی در سرگرم کردن کودک به هنگام آب تنی می تواند ایفا کند . همچنین سعی شده است تا در رنگبندی این محصول از ترکیبات شاد و اشکال جذاب استفاده شود تا به خوبی بتواند توجه کودک را به خود جلب کند .

جنس بدنه مقاوم و با کیفیت

جنس بدنه که مهمترین فاکتور در هنگام انتخاب محصولات بادی به ویژه استخرهای بادی کودک می تواند می باشد و معمولا خریداران توجه بالایی را به این فاکتور سرلوحه کار خود قرار می دهند در این محصول مقاوم و با کیفیت استفاده شده است . جنس بدنه این استخر بادی کودک از نوع پی وی سی می باشد که در بخش های زیرین این محصول از پی وی سی دو لایه به منظور بالا بردن قدرت استحکام و همچنین کنترل فشار آب استفاده شده است . از جمله نقاط مثبت این محصول را می توان همین امر دانست و با اطمینان خاطر از این استخر بادی در محیط های خانگی و حیاط های شخصی استفاده کرد .

ابعاد مناسب و ظرفیت آب ایده آل

ابعاد این استخر بادی کودک از استاندارهای جهانی پیروی می کند . طول 143 سانتی متری به همراه عرض 101 سانتی متری در کنار ارتفاع 35 سانتی متری می تواند بسیار مناسب برای آب تنی کودکان باشد . ظرفیت آب نیز در این استخر 50 لیتر است که ظرفیت نود درصدی استخر را شامل می شود . لازم به ذکر است که می توانید به یک تیر دو نشان بزنید و از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید .

دارا بودن برچسب تعمییرات

محصولات بادی به واسطه جنس بدنه ای که دارند در برابر اجسام تیز آسیب پذیر می باشند . برندهای سازنده محصولات بادی تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مقاومت این محصولات را در برابر فشار های خارجی بالا ببرند اما حتی المقدور باید از برخورد اجسام تیز به این محصولات جلوگیری به عمل آورد . اما جای نگرانی نیست و در صورت آسیب رسیدن به بدنه این استخر بادی می توانید از برچسب تعمییرات همراه این محصول استفاده نمایید . استفاده از برچسب تعمییرات نیاز به دانش خاصی ندارد و نیازمند کمی کار فنی است . اگر بخواهیم به طور خلاصه توضیح دهیم بخش آسیب دیده را باید بر روی سطحی صاف قرار داد و برچسب تعمییرات را با فشار بر روی آن بزنید ، سپس با گذاشتن جسمی نسبتا سنگین ( 3 تا 5 ) کیلو گرم بر روی آن به مدت 4 ساعت ، آسیب دیدگی رفع می شود . شایان ذکر است که در صورت برطرف نشدن آسیب دیدگی و یا در صورتی که پارگی بزرگ بود می توانید از بخش خدمات پس از فروش نمایندگی تهران اینتکس استفاده نمایید .

نوع مستطیلی
 طول 143 سانتي متر
 عرض 101 سانتي متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 180 لیتر
 جنس بدنه PVC
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها دارای ساختار بدنه دو لایه
 دارای ابپاش بادی سرخود
 مناسب سنین کودکان
 دارای حلقه بادی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...