استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی Bestway 52385

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی Bestway 52385 از استخر های بادی بسیار دوست داشتنی و متفاوت است که برای رده سنی کودکان طراحی شده است . این محصول در واقع دوبازی به طور همزمان داشته و کودک میتواند علاوه بر آب تنی و آب بازی در قسمت استخر ، وارد اتاقک گردی شود که کف آن در واقع یک تشک جامپینگ قرار دارد تا اینچنین بتوانند در هنگام آب بازی ، به آن قسمت رفته و پرش های بلندی را انجام دهند . شرکت بست وی که تولید کننده این محصول بادی است ، برای اینکه کودکان در هنگام بازی و تفریحات خود دچار مشکل و آسیب دیدگی نشوند و یا به بیرون از تشک جامپینگ پرت نشوند ، یک محافظ برای محصول در نظر گرفته است که ستون های آن نیز بادی بوده و توری ما بین ستون ها قرار داده شده است تا ایمنی محصول بسیار بیشتر شود . با توجه به اینکه این استخر بادی کودک به همراه تشک و ستون های خود به صورت بادی طراحی شده است ، در صورت برخورد کودکان با آن نیز آسیبی نخواهند دید . این محصول در طول 239 سانتی متر و با عرض 142 سانتی متر ساخته شده است که می توانید آن را در هر جایی راه اندازی کنید . حتی شما می توانید محصول را در خانه راه اندازی کنید تا کودک تنها از بخش تشک جامپینگ آن استفاده کند . وزن محصول 5.6 کیلوگرم است و ظرفیت بخش استخر محصول بادی به 70 لیتر می رسد . عروسک های بازی نیز به همراه استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی وجود دارد که فروشگاه اینتکس تمامی اقلام همراه استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی را پس از خرید برای شما ارسال خواهد کرد . 


  • طول : 239  سانتی متر
  • عرض : 142 سانتی متر
  • ارتفاع : 102 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 70 لیتر
  • وزن : 5.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای عروسک و حلقه بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 52385

استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی از وسیله های بازی بسیار دوست داشتنی برای رده سنی کودکان است که کاملا به صورت بادی طراحی شده است . این وسیله بازی می تواند بسیار شرایط ایده آل و ایمنی را برای بازی کودکان فراهم کند . برای اینکه ساخت آن به صورت بادی بوده و البته دارای چند بازی در قالب یک محصول بادی است و کودکان می توانند از قیمت های مختلف محصول برای بازی هایی همچون استخر و همچنین تشک جامپینگ استفاده کنند . برای این بیشتر با استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی آشنا شوید ، توصیه می کنیم که در ادامه مسیر همراه ما باشید . استخر های بادی به دلیل اینکه بدنه آن ها به صورت بادی است ، بسیار نرم بوده و ایمنی بالایی دارد ، بنابراین در صورت برخورد کودکان با این استخر ها آسیبی را نخواهند دید . 

استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی را همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، شامل یک بخش استخر بوده که در قسمت جلویی قرار دارد ، در قسمت پشتی محصول نیز یک تشک جامپینگ حفاظ دار  را مشاهده می کنید که محلی برای بازی کودکان و پرش های آن ها می باشد . تا کودکان بتوانند از این تشک بادی که خاصیت فنری دارد ، برای پریدن های خود با ارتفاع بیشتر کمک بگیرند . این وسیله می تواند جنبه بازی و سرگرمی را در کنار ورزش داشته باشد . لازم به ذکر است که این بخش نیز به صورت بادی است . از آن جا که از تشک جامپینگ برای پریدن استفاده می شود ، شرکت بست وی یک محافظ برای این محصول در نظر گرفته است که در تصویر نیز مشخص بوده و دیواره ها و ستون های بادی دور تا دور تشک جامپینگ را احاطه کرده است . 

البته برخی از بخش های دیواره محافظ این محصول ، دارای توری است که آن قسمت ها نیز محافظت شده هستند و می توانند از پرت شدن کودکان به بیرون از تشک جلوگیری کنند . همچنین وجود توری می تواند به کودکان اجازه دهد تا بیرون تشک جامپینگ را ببینند . همچنین این قسمت می تواند برای نشستن و یا بازی کردن کودکان و حتی خوابیدن آن ها مناسب باشد . برای اینکه شرکت بست وی ، این بخش را به صورت برجسته و مواج ساخته است تا بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد . بست وی برای ساخت استخر بادی کودک با تشک جامپینگ از پی وی سی استفاده کرده است که طراحی چرمی داشته و از ضخامت خوبی برخوردار است . از آن جا که این محصول نسبت به سایر استخر های بادی بیشتر تحت فشار است ، استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی موجب تقویت شدن بدنه شده است . 

طول استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی در حالت راه اندازی شده خود به 239 سانتی متر و عرض آن نیز به 142 سانتی متر می رسد که این ابعاد ترکیب ابعاد استخر و تشک جامپینگ بادی می باشد . همچنین ارتفاع این محصول و قسمت محافظ تشک در حالت راه اندازی شده به 102 سانتی متر می رسد . ظرفیت بخش استخر این محصول ظرفیتی 70 لیتری دارد که به راحتی می توانید این مقدار را پر کنید تا کودکان آب بازی کنند . توجه داشته باشید که در زمان هایی که استخر را با آب پر کنید ، شاید بهتر باشد که محصول را در فضای باز راه اندازی کنید . این در حالی است که شما می توانید این محصول را در خانه و در محیط بسته راه اندازی کنید تا کودکان تنها از تشک آن استفاده کنند . وزنی که استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی دارد برابر با 5.6 کیلوگرم می باشد و شما می توانید آن را به راحتی جابجا کنید . توصیه فروشگاه اینتکس این است که استخر بادی کودک با تشک جامپینگ بست وی را با استفاده از پمپ های باد راه اندازی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...