تشک بادی جامپینگ با بدنه شفاف

intex 48267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ جدید اینتکس با بدنه شفاف یکی از جدید ترین و شیک ترین جامپینگ های بادی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با بدنه شفاف در سه رنگ مختلف می باشد. کالایی با دوام و کیفیت بالا که می تواند علاوه بر تشک جامپینگ به عنوان استخر توپ نیز استفاده شود. تحمل وزن این تشک به عنوان جامپینگ مناسب بوده و برای استفاده در فضای باز نیز هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، زیرا که در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاوم خواهد بود. اما از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن طراحی طبقه ای در دیواره محصول بوده و کف آن نیز به صورت مواج طراحی شده است. قسمتی که هنگام نشستن بر روی آن هم می تواند احساس بسیار خوبی را به مصرف کننده بدهد. این تشک گرد پرشی وزنی مناسب داشته که می توان به خیالی آسوده در هر فضای حمل نموده و برای فرزندان خود مورد استفاده قرار دهید. راه اندازی این محصول نیز بسیار آسوده بوده و تنها توسط یک پمپ باد دستی در مدت زمان کمی باد شده و راه اندازی خواهد شد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 203 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC چند لایه
 وزن 3 کیلوگرم
 پمپ
 نوع پمپ ----
مناسب سنینزیر 10 سال
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح موج دار
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تشک بادی جامپینگ با بدنه شفاف یکی از تشک های جامپینگ زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه با کیفیت فوق العاده ای که از خود نشان داده است و مدت زمان بسیار کوتاهی از عرضه به بازار با استقبال های گسترده ای نیز رو به رو شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم وشما را در خرید تشک جامپینگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی جامپینگ با بدنه شفاف همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک جامپینگ به صورت لایه ای می باشد که از کیفیت و مقاومت فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . شرکت اینتکس به واسطه تجربه گسترده ای که در زمینه تولید محصولات بادی و جامپینگ دارد توانسته بهترین و به روز ترین تکنولوژی های خود را در ساخت این محصول از خود به نمایش بگذارد و محصولی با کیفیت را روانه بازار نماید . زمینه این تشک جامپینگ به رنگ آبی و در لبه های بالایی آن از ترکیب های رنگی زرد و صورتی استفاده شده است که زیبایی ویژه ای را به این محصول داده است . همچنین در صورت درخواست شما به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به  رفع مشکل نمایید و از ادامه روز زیبای خود به همراه خانواده لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک جامپینگ از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و به راحتی می تواند فشار و ضربه وارده بر روی خود را تا حد تایین شده بر روی بسته بندی مهار نماید . همچنین برای بالاتر بردن مقاومت ین محصول در بخش کف این تشک جامپیگ از پی وی سی چند لایه استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . شایان ذکر است که پی وی سی استفاده شده در ساخت این تشک جامپینگ به صورت شفاف می باشد که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی جامپینگ با بدنه شفاف به اندازه های ( قطر : 203 سانتی متر و ارتفاع : 69 سانتی متر ) می باشد که می تواند فضایی ایده آل را برای استفاده کودک شما فراهم آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول 54 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . علاوه بر آن وزن خود محصول به همراه بسته بندی که دارد 3 کیلو گرم  می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

تشک بادی جامپینگ با بدنه شفاف یکی از محبوب ترین و سبک ترین تشک های جامپینگی می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و در مدت زمان کوتاهی به راحتی توانسته است جای خود را در میان هواداران تشک های جامپیگ و محصولات بادی باز کند . جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که با توجه با فشارها و ضربه هایی که بر قسمت های مختلف بدنه این محصول وارد می شود از جنس ها و لایه های متفاوتی استفاده شده است . تشک بادی جامپینگ با بدنه شفاف با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خرید لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...