تشک پرش بادی اینتکس

intex 48267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ گرد جدید اینتکس از بهترین و با کیفیتترین تشک های گرد جامپینگ بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ضد آب می باشد. محصولی با عمق مناسب و دیواره های لایه بندی شده که مناسب مصارف کودکان زیر 10 سال خواهد بود. این تشک جامپینگ نیز به دلیل داشتن دیواره های بلند می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود.

تشک پرش اینتکس، مناسب برای تخلیه انرژی کودکان و هیجان فوق العاده، با رنگ ترکیبی زرد و آبی که شاد بوده و مناسب بازی آنها می باشد. این تشک جامپینگ تنها مناسب استفاده دو کودک با حداکثر وزن 54 کیلوگرم می باشد. جنس آن به صورت کلی از پی وی سی می باشد و به دلیل وزن مناسب به سادگی قابل حمل و نقل می باشد. این کالا از محصولات سال 2014 اینتکس بوده و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 203 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC چند لایه
 وزن 9 کیلوگرم
 پمپ
 نوع پمپ ----
مناسب سنینزیر 10 سال
سایر ویژگی ها دارای سطح موج دار
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تشک پرش بادی اینتکس

اگر شما هم قصد دارید تا برای کودک خود یک محصول با کیفیت را تهیه کنید تا با استفاده از ان بتواند یک تفریح شاد و مفرح را تجربه کند پیشنهاد می کنیم تشک پرش بادی اینتکس را مشاهده کرده و اقدام به خرید کنید. این کالا بسیار با کیفیت بوده و تمام استاندارد های موجود و روز دنیا را رعایت کرده است. رنگ بندی با کیفیت و دیدنی و هم چنین خلاقیت در تولید این محصول هم از دیگر مواردی است که باید به ان اشاره نمود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین خصوصیات این کالا ارگونومی ساخت ان است که به صورت گرد طراحی و تولید شده است. اگر بخواهیم راجب این محصول بیشتر صحبت کنیم باید عنوان نمود که بدنه اصلی این کالا از سه لایه مختلف ساخته شده است. سه لایه اصلی این کالا به صورت گرد و روی هم قرار گرفته شده می باشد که دقیقا همانند سه حلقه روی هم نشسته اند. بخش زیرین این محصول هم به صورت تو پر و ضخیم طراحی شده که دو رنگ بودن ان باعث شده تا بیش از پیش خاص به نظر اید. در همین خصوص باید عنوان کرد که بر روی بدنه این محصول نام این کالا هم با رنگ سفید حک شده است. هم چنین قسمت زیرین این کالا از دو رنگ زرد و سورمه ای و هم چنین بقیه نقاط این محصول هم یکدست زرد رنگ است. هم چنین بخش داخلی و کف این کالا نیز به صورت شیاردار طراحی و تولید شده است که فوق العاده با کیفیت و منحصر به فرد است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت این محصول دارد.

جنس بدنه

رویه این محصول ساخته شده از PVC طرح چرم می باشد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم دقیقا از همین نوع ساخته شده اند. در کنار این موارد باید به کف این کالا هم اشاره نمود که از نوع PVC چند لایه ساخته شده و به سادگی اسیب نخواهد دید. این محصول هم چنین دارای سطح موج دار می باشد که باعث شده تا بیش از پیش خاص به نظر اید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این محصول قادر است تا ۵۴ کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. هم چنین قطر این محصول ۲۰۳ سانتی متر بوده و ارتفاع ان نیز ۶۹ سانتی متر است. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده کودکان زیر ده سال بوده و خود این تشک هم تنها 9 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توان ان را جا به جا نمود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول باید عنوان نمود که بر روی بدنه این کالا چندین محفظه باد قرار گرفته شده است که شما باید پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به دنبال ان ها بگردید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی قادر خواهید بود تا به سادگی این کالا را باد کنید. این کار در عرض چند دقیقه انجام می گیرد. هم چنین در زمان هایی که قصد استفاده از این محصول را نداشتید و دوست داشتید تا این محصول را جمع اوری کنید می توانید به سادگی محفظه های باد موجود بر روی این محصول را پیدا کرده و ان ها را باز کرده و با مقداری فشار باد داخلی ان را خالی کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید از سوراخ کردن و ضربه زدن به بدنه اصلی این کالا اجتناب کنید. علاوه بر این ها وسایل داغ را هم از کنار این تشک دور کنید تا بدنه ان اسیب نبیند.

جمع بندی

تشک پرش بادی اینتکس محصولی فوق العاده با کیفیت و مقرون به صرفه است که دارای سطح موج دار بوده و می توانید از ان به عنوان استخر توپ هم استفاده نمایید. هم چنین این کالا دارای عمق مناسبی هم می باشد که کودک شما می تواند به سادگی با ان بازی کند. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...