رینگ بوکس بادی و جامپینگ

intex 48250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رینگ بوکس بادی یکی محصولات جدید و دوست داشتنی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و قابل قبولی بهره مند است. این محصول یکی از کامل ترین کالا های تولید شده برای تفریح کودکان بوده که سه کاربری مختلف را نیز به همراه دارد. قسمت اول استفاده به عنوان کیسه بوکس بادی برای دو کودک به صورت همزمان می باشد تحمل وزن این رینگ بوکس 56 کیلوگرم بوده و دو کودک می توانند با هم در این رینگ به مبارزه بپردازند. به علاوه برای راحتی بیشتر شرکت سازنده درون بسته بندی این کالا دو عدد دستکش بوکس بادی نیز قرار داده شده است که از باعث افزایش ایمنی می شود. کاربرد دوم این محصول تشک جامپینگ است. از این کالا کودکان در سنین کم می توانند به عنوان تشک جامپینگ استفاده کنند. کاربرد سوم نیز به عنوان قلعه بادی می باشد و می توانید از این محصول به عنوان قلعه بادی کودک استفاده کنید. رنگ بندی این کالا بسیار خوب و جذاب بوده و بخش های آن از رنگ های قرمز و آبی و زرد تشکیل شده است که زیبایی فوق العاده ای دارد. 

 نوع خانگی
 طول 226 سانتی متر
 عرض 226 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 56 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 17.7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
دارای دو دستکش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

رینگ بوکس بادی و جامپینگ از سری محصولات بادی متفاوت و منحصر به فرد شرکت بزرگ اینتکس می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است ، این محصول کاملا پرتابل بوده و شما می توانید با خرید رینگ بوکس بادی زمینه ای برای بازی های شاد و مفرح کودکان خود در درون خانه و یا محیط های باز چون حیاط استفاده کنید ، این محصول دارای ویژگی ها و مشخصه های بسیاری است که در ادامه با نقد و بررسی تخصصی تر بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد . استفاده از این محصول تنها محدود به رینگ بوکس نمی باشد چرا که کودک می تواند حتی از محصول به عنوان جامپینگ بادی استفاده کند .

طراحی و آرگونومی ساخت

رینگ بوکس بادی و جامپینگ از نمونه رینگ های بسیار مجهز و مشابه رینگ بوکس ها می باشد که به صورت بادی تولید شده و می تواند بستر را برای بازی ها و ورزش های رزمی با ایمنی بالا فراهم کند . همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید این رینگ بوکس بادی به صورت مربعی طراحی شده و کف و دیواره های آن نیز بادی است به همین دلیل در صورت بازی کودکان و برخورد آن ها با زمین و یا دیواره ها آسیب نمی بیند و یا به بیرون از رینگ پرت نمی شود . دیواره های این رینگ بوکس بادی با طراحی بسیار عالی تولید شده و استفاده از لایه های شفاف و طرحدار موجب شده تا دیواره ها به صورت طناب دیده شود . ستون های کناری این محصول نیز بادی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است به همین دلیل می تواند به خوبی در برابر ضربه مقاوم باشد و به دیواره ها استحکام بخشد . در قسمتی از این رینگ بوکس بادی دربی قرار گرفته است که از آن طریق کودکان می توانند به داخل رینگ بوکس بروند . قسمت داخلی و تشک زیرین این محصول بادی نیز به صورت مواج طراحی شده تا انعطاف پذیری تشک بادی محصول بسیار بالا برود تا کودکان در برخورد با زمین آسیب نبینند . در کنار محصول همچنین دو جفت دست کش بادی نیز قرار دارد که کودک می تواند با پوشیدن آن بازی کند .

جنس بدنه

تمامی قسمت های این رینگ بوکس بادی و جامپینگ از لایه های  pvc فشرده با ضخامت بالا ساخته شده است که تنها از نظر رنگ و طرح با یکدیگر تفاوت دارند ، قسمت رویه این محصول از pvc طرح چرم ، بخش کناری آن از pvc رنگی و قسمت کف محصول از pvc دولایه ساخته شده است ، علت دو لایه بودن کف رینگ بوکس بادی این است که این قسمت بیشتر از قسمت های دیگر در معرض فشار ، ضربه و ساییدگی است و ساختار دولایه باعث می شود تا استحکام آن افزایش یابد . دیواره های شفاف این محصول نیز از همان پی وی سی ساخته شده است و از نظر کیفیت به مانند دیگر بخش ها می باشد . پی وی سی ها در برابر رطوبت ، دماهای مختلف ، نور آفتاب و اشعه های آن مقاوم است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد رینگ بوکس بادی و جامپینگ زیبا و محبوب فوق برابر با ( طول : 226 سانتی متر ، عرض : 226 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که این اندازه می تواند بستری مناسب برای استفاده همزمان دو کودک برای مبارزه باشد . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود برخلاف ظاهر بزرگش به 17.7 کیلوگرم می رسد که به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . اینتکس ماکسیمم تحمل وزنی که برای رینگ بوکس بادی و جامپینگ در نظر گرفته 56 کیلوگرم می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی رینگ بوکس بادی و جامپینگ نیز به مانند دیگر محصولات بادی از طریق دریچه های هوای تعبیه شده در بدنه صورت می گیرد ، از آن جا که ابعاد این محصول بزرگ است و باد زیادی را برای راه اندازی و پر شدن نیاز دارد پیشنهاد می کنیم که از پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی که مناسب ترین نوع پمپ برای باد کردن این محصول به شمار می رود استفاده کنید . از آن جا که بدنه این محصول بادی بوده و لایه های آن نازک هستند ممکن است برخورد اجسام تیز باعث سوراخ شدن و یا پارگی شود بنابراین توصیه می کنیم که در حفظ و نگهداری محصول کوشا باشید . وزن بیش از 56 کیلوگرم نیز می تواند به تشک زیرین محصول آسیب برساند . در داخل بسته محصول تعدادی برچسب تعمیری قرار گرفته است که با استفاده از آن ها می توانید قسمت های آسیب دیده را با توجه به دفترچه راهنما ترمیم کنید .

سخن پایانی

همانطور که در بخش قبل گفته شد رینگ بوکس بادی و جامپینگ قابل تعمیر است و شما می توانید آن را به راحتی در صورت سوراخ شدن حتی تعمیر کنید ، راه اندازی آن بسیار ساده بوده و ابعاد بسیار بزرگی دارد ، همچنین محصول قادر است وزن دو کودک را به خوبی بر روی خود تحمل کند . وزن کلی بسته نیز کمتر از 18 کیلوگرم می باشد و به راحتی می توانید محصول را در هر جایی حتی در محیط های باز راه اندازی کنید . شما عزیزان می توانید محصول را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از فروشگاه entex خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...