تشک بادی جامپینگ

intex 48261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپپینگ بادی گرد کودک محصولی جذاب و شیک برای کودکان 3 تا 7 سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و چند لایه می باشد. این محصول د رواقع علاوه بر داشتن دیواره بادی طراحی شده زیبا از وزن بسیار مناسب نیز بهره می برد. این جامپینگ قابلیت تحمل وزن دو کودک را تا 54 کیلوگرم دارد. تشک بادی جامپینگ، مناسب برای بازی و جست و خيز دو کودک به وزن 54 کيلوگرم تشک پرش بادی کودکان 3 تا 7 سال با کف بادی ضربه گير، يک وسيله مناسب برای بازی و تفريح دلبندان شما در فضاهای بسته بدون ايجاد سر و صدا ، دارای لبه بلند برای اطمينان و محافظت تهيه شده از PVC فشرده بسيار مقاوم ، از تشک های بادی جامپینگ در اتاق کودک و در منزل و یا در حیاط نیز میتوان استفاده کرد. در میان تشک های جامپینگ که مخصوص پرش هستند این تشک جدید ترین بوده و دارای آخرین استاندارد ها و طراحی هاست. در کناره های آن همانند سایر تشک های جامپینگ دیواره ای قرار داده شده تا از کودک در مقابل پرت شدن های ناگهانی جلو گیری کند اما تفاوت آن با سایر محصولات این است که این تشک بسیار زیبا تر و با کیفیت تر از آنها ساخته شده است. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 182 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 جنس کلی بدنه PVC فشرده مقاوم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
سنین مورد استفاده3 تا 7 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 50×20×38 سانتی متر
 دارای طراحی کودک پسند در قسمت دیواره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تشک های جامپینگ یا تشک های پرش محصولاتی هستند که با تقویت جنس قسمت کف آنها برای پریدن یک یا چند کودک به صورت همزمان بهینه شده اند. این دسته از محصولات ظاهری فانتزی و زیبا دارند که برای قرار گیری در شرایط متنوعی همچون منزل یا مهد کودک مناسب است. از این رو و با این تفاصیر تشک های جامپینگ را می توان محصولاتی مفید و کاربردی دانست که برای استفاده و بازی کودکان کاملا مناسب هستند، و در شرایطی که بازی های رایانه ای تحرک را از کودکان گرفته اند این دسته از بازی ها می توانند کاملا مناسب باشند. در ادامه قصد داریم با یک تشک جامپینگ همراه شما باشیم که فروش بسیار خوبی را برای انتکس رقم زده است. با ما همراه باشید تا با اطلاعات جامع تری به خرید بپردازید.

طراحی

برای ساخت این محصول از رنگ های بسیار شاد و زیبا استفاده شده است به همین دلیل جذابیت آن برای کودکان بسیار زیاد است. در قسمت کف آن از لایه های آبی رنگ با سطح موازی استفاده شده است که برای پرش ارتفاع مناسبی نیز دارد. دیواره های این تشک جامپینگ حالت شفاف دارند که لایه های داخلی آن با رنگ های متنوعی همچون سبز، بنفش و قرمز، حالت ستونی برای این قسمت ایجاد کرده است که زیبایی آن را افزایش داده است. لبه بالایی دیواره نیز به یک حالت گرد طراحی شده و در داختل آن نیز چند توپ پلاستیکی ساخت اینتکس قرار گرفته که این توپ ها ثابت نیستند و در امتداد دور تشک میچرخند. لازم به ذکر است که یک قسمت از دیواره به عنوان ورودی جامپینگ در نظر گرفته شده و محلی برای ورود و خروج کودکان قرار گرفته است. در حالت کلی می توان گفت که طراحی این محصول بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و کودکان را در رده سنی متفاوت می تواند راضی نگه دارد.

ابعاد و وزن

تشک های جامپینگ معمولا در ابعاد مشابه یکدیگر تولید می شوند، و اغلب شکل گرد دارند، این محصول نیز مشابه سایر تشک های جامپینگ بوده و 2-3 یا حداکثر 4 نفر به صورت همزمان می توانند از آن استفاده کنند. قطر این محصول 182 سانتی متر بوده که این مقدار اعلام شده تا قسمت بیرون دیواره ها می باشد و برای اندازه گیری قسمت داخلی حدود 10 تا 15 سانتی متر را باید از هر طرف کم کنید. ارتفاع جامپینگ تا قسمت بالای دیواره نیز 89 سانتی متر می باشد که کف آن یک چهارم این فضا را در بر گرفته است. وزن این تشک برابر با 8 کیلو گرم بوده و وزن به نسبت زیاد آن در مقایسه با سایر محصولات بادی در دسته های متنوع به دلیل استفاده از لایه های ضخیم تری است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت

این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و از لایه های ضخیم PVC در آن استفاده شده است. البته قسمت زیرین آن از مواد مقاوم تری استفاده کرده و از دیواره های آن مقاوم تر می باشد. به همین دلیل در فشار های ناشی از پرش کودکان صدمه ای نمی بیند، علاوه بر کف 5 لایه این محصول که در سه قسمت زیرین، رویه و کناره ها قرار گرفته پرسینگ اتصالات آن نیز مقاوم تر از سایر قسمت های جامپینگ بوده که باعث طول عمر بالاتر آن می شود. برای استفاده طولانی تر بهتر است از خیس کردن و قرار دادن آن در زیر نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید که موجب پوسیدگی آن نشود. به علاوه حین قرار دادن آن در محلی به مدت طولانی نیز بهتر است تا از روغن استفاده کرده و بدنه تشک را چرب کنید. 

روش نصب

برای نصب این تشک جامپینگ ابتدا محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، سپس از عدم وجود هر گونه شئ تیز مانند سنگریزه و ... اطمینان حاصل کنید. تشک را از بسته بندی خارج کرده و پهن کنید. ابتدا محفظه باد اصلی آن که شامل قسمت پرش می شود را باد کنید، دقت داشته باشید که استفاده از تبدیل مناسب برای باد کردن تاثیر بسیاری در سرعت آن دارد. در ادامه نوبت به باد کردن دیواره ها می رسد، دیواره ها را نیز با پمپ برقی یا دستی باد کنید تا تشک آماده استفاده شود. 

جمع بندی

تشک جامپینگ اینتکس از برترین محصولات این رده و در این بازه قیمتی می باشد که می تواند رضایت شما را به صورت کامل برطرف کند، از این رو خرید آن را به تمامی افرادی که به دنبال تفریح سالم و مناسب برای کودکان خود میگردند پیشنهاد میکنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...