قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی

bestway 52182

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,130,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی یکی از قلعه های بادی با طراحی تقریبا ساده بوده که از قابلیت پرش در قسمت کف خود بهره می برد. کالایی که از حفاظ های بادی در کناره های خود به صورت سرخود برخوردار بوده که مانع از خارج شدن ناگهانی کودکان از این محصول می شود. این قلعه بادی ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم بوده که هیچگونه آزاری به بدن وارد نخواهد کرد. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن وزن بسیار مناسب و قابلیت حمل آسان در هر مکانی می باشد. همچنین باد کردن و راه اندازی آن نیز توسط کوچکترین پمپ های باد دستی نیز امکان پذیر خواهد بود . از خصوصیات بسیار عالی که می توان در رابطه با قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی اشاره کرد این است که می توانید محصول را در حجم و بسته بندی بسیار کوچکی جمع آوری کرده و به سهولت آن را جابجا کنید و حتی در سفر ها نیز به همراه خود داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به ویژگی ها و خصوصیات قلعه بادی یا تشک جامپینگ بادی رنگی بست وی بخش نقد و بررسی را مطالعه نمایید .

 نوع خانگی
 طول 157 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 تحمل وزن 35 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای قابلیت جامپینگ
 دارای حفاظ بادی
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی از محصولات بادی فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که برای بازی ها و سرگرمی کودکان طراحی شده و یکی از محبوب ترین لوازم و محصولات بادی نزد کودکان می باشد . همانطور که از نام محصول مشخص است ، طراحی آن به مانند قلعه بادی است که از آن می توان به عنوان تشک جامپینگ برای پریدن و تحرک استفاده کرد . قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی محصولی بسیار عالی برای بازی ها و حتی ورزش و تحرک کودکان می باشد که می توانید با خرید قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی کودکان را از بازی های رایانه ای و گوشی ها جدا کنید .

طراحی و ساخت قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی

تصاویر کامل و واضحی از قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی را در بخش بالا مشاهده می کنید که ساختار آن در واقع متشکل از یک تشک بادی قرمز رنگ می باشد که ابعاد آن 157 سانتی متر در 147 سانتی متر طراحی شده است . این تشک به واسطه برخورداری از طراحی فایبرتک یعنی طراحی لایه لایه در بخش های درونی خود ، به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه های وارده مقاوم باشد و حالت ارتجاعی و فنری بسیار خوبی را نیز به قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی ببخشد . 

بست وی همچنین در کنار تشک بادی محصول ، دور تا دور آن را با طراحی قلعه مانند حفاظ بندی کرده است تا در صورت پرت شدن و محرف شدن کودکان در هنگام پرش از تشک بیرون پرت نشده و با خوردن به محافظ های بادی کناری ایمنی بیشتری داشته باشند . تمامی بخش های قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی به صورت بادی طراحی شده است که بایستی آن را پس از خرید راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود .

جنس بدنه قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی

بست وی برای ساخت قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی از جنس pvc طرح چرم استفاده کرده است . شاید اولین بار است که نام پی وی سی را می شنوید ، اما پی وی سی یا وینیل در واقع نوعی پلاستیک طبیعی است که مواد اولیه آن برخلاف دیگر پلاستیک ها از مواد شیمیایی و سمی ساخته نشده است ، به همین دلیل نیز سازگاری کامل با محیط زیست و شرایط مختلف محیطی داشته و هیچ آسیب پوستی نمی رساند . شما می توانید برای مدت طولانی از قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی در محیط های خارج از خانه مانند حیاط و در معرض نور خورشید استفاده کنید . این جنس همچنین ضد آب است .

راه اندازی قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، ساختار قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی به صورت بادی بوده و نیاز است تا با باد زدن محفظه های محصول ، آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی بهتر و سریع تر بهتر است که از پمپ های باد استفاده کنید . راه اندازی به وسیله دهان و فوت کردن می تواند زمانبر و خسته کننده باشد ، به همین دلیل توصیه می شود که از پمپ های باد دستی که نیازی به برق نداشته و قیمت ارزانی هم دارند استفاده کنید . 

نگهداری و توصیه های مهم

استفاده و نگهداری از قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی نیاز به رعایت نکات و توصیه هایی است تا از آسیب دیدن محصول جلوگیری شود ، همانطور که مشخص است ، ساختار این محصول بادی بوده و بدنه آن از لایه های تقریبا نازک ساخته شده است ، به همین دلیل نیز برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه قلعه بادی جامپینگ آسیب وارد کند . از این رو بهتر است که قبل قرار دادن و استفاده از محصول ، زمین را از هر گونه جسم تیز مانند شاخ و برگ درختان ، سنگ ریزه ها و ... پاک کنید ، از برخورد هر جسم تیزی به بدنه جلوگیری کنید . توصیه می شود به کودکان خود لباس های راحتی و بدون سگک دار بپوشانید و بهتر است که با پاهای برهنه از قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی استفاده کنند .

تعمیرات قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی

گاهی ممکن است با رعایت توصیه ها و نکات مهم برای جلوگیری از آسیب دیدگی ، قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی شما دچار پارگی و سوراخ شدگی شود ، از این رو بست وی برای محصولات بادی خود برچسبی با عنوان برچسب تعمیرات طراحی کرده است که می توانید با استفاده از آن پارگی ها را ترمیم کنید . اگرچه پارگی ها نسبتا وسیع بود می توانید برای راهنمایی بیشتر و یا تعمیرات تخصصی توسط فروشگاه تهران اینتکس محصول را برای فروشگاه ارسال نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...