تشک جامپینگ بادی با سبد بسکتبال

intex 48265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی با سبد بسکتبال یکی از محصولات جدید و جذابی است که شرکت اینتکس ان را روانه بازار کرده است. این محصول طراحی فوق العاده ای دارد به گونه ای که کودکان با در اختیار گرفتن این تشک جامپینگ از داشتن ان لذت برده و با خیال راحت یک تفریح فوق العاده را تجربه می کنند. این محصول ساختاری گرد دارد به گونه ای که خانواده ها می توانند از این محصول به عنوان استخر توپ هم استفاده کرده و یک تفریح جذاب دیگر را هم برای کودک خود خلق کنند. رنگ های شاد استفاده شده در این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات این محصول است که قطعا در بالا بردن روحیه کودک شما بسیار اثر گذار می باشد. نکته مهم در خصوص این محصول دارا بودن سبد بسکتبال است که باعث شده تا کودکان بتوانند یک بازی و تفریح فوق العاده را با در اختیار داشتن این تشک جامپینگ تجربه کنند. هم چنین بهره مندی از ضخامت لایه ها و کیفیت بالای جنس این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات مهم در انتخاب این کالا به شمار می رود. هم اکنون این محصول قابل خرید با قیمت فوق العاده از فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران می باشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 203 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC چند لایه
 وزن 3 کیلوگرم
 پمپ
 نوع پمپ ----
مناسب سنینزیر 10 سال
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح موج دار
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تشک جامپینگ بادی با سبد بسکتبال

این روز ها کودکان می توانند با وسایل گوناگونی خود را سرگرم کرده و در داخل محیط خانه به بازی و تفریح بپردازند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که یکی از جدید ترین محصولاتی که شرکت اینتکس ان را در سال 2020 میلادی تولید و عرضه کرده تا کودکان در داخل محیط خانه هم سرگرم و مشغول باشند ، تشک جامپینگ بادی با سبد بسکتبال می باشد. این محصول قابلیت انجام چندین تفریح و بازی را به صورت هم زمان داراست که همین امر باعث شده تا این محصول بسیار محبوب گردد...

نوع طراحی و ساختار محصول

این محصول از نظر طراحی به چند بخش گوناگون تقسیم می شود که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت. در ابتدا باید عنوان کنیم که بخش بدنه اصلی این تشک جامپینگ به صورت گرد شکل گرفته است که این عامل باعث شده تا شما حتی بتوانید از ان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرده و با پر کردن ان با استفاده از توپ های بادی ، یک تفریح مجزای دیگر را هم در اختیار کودک خود قرار دهید. بحث بعدی در خصوص این محصول نیز به دارا بودن کف جامپینگ این محصول تعلق می گیرد که به صورت گرد طراحی شده و سطح کف و داخلی این محصول را پوشش داده است. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در بخش پشت این تشک جامپینگ نیز شما می توانید یک عدد سبد بسکتبال را هم مشاهده کنید که با ارتفاع مناسب در کنار این محصول قرار دارد که کودک شما می تواند به راحتی با استفاده از این سبد نیز یک تفریح و بازی جذاب دیگر را هم تجربه کند. بحث رنگ های استفاده شده در این محصول بادی هم یک عامل مهم دیگر است که در خرید شما بسیار اثرگذار خواهد بود. این محصول با دارا بودن رنگ های ابی ، زرد و صورتی شکل گرفته است که رنگ هایی بسیار زیبا و شاد هستند که قطعا روحیه کودک شما را افزایش می دهند.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت و جنس هم عامل مهم دیگری است که در خصوص این محصول باید به ان اشاره کنیم. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که این کالا دارای رویه ای تولید شده از نوع PVC می باشد. این جنس در بخش ها کناری این محصول به صورت شفاف بوده و در بخش کف نیز به صورت چند لایه طراحی و تولید شده است که باعث شده تا مقاومت و کیفیت فوق العاده ای را در این محصول شاهد باشیم. هم چنین بهره مندی از عمق مناسب و همین طور سطح مواج هم دو مورد مهم دیگر در خصوص این تشک بادی جامپینگ است که قطعا در کیفیت این کالا اثرگذار خواهد بود.

راه اندازی اسان

این محصول قابلیت راه اندازی ساده و اسان را داراست به گونه ای که شما می توانید به راحتی و در کمتر از سه دقیقه این تشک بادی جامپینگ را به صورت کامل راه اندازی نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که باید در ابتدا شما یک عدد پمپ باد را به صورت جداگانه خریداری کنید. این عامل شاید تنها ضعف این محصول باشد که شما برای راه اندازی باید یک هزینه جداگانه بابت خرید پمپ باد بپردازید. هم چنین پس از خرید و تهیه این پمپ باد حال می توانید با استفاده از دریچه باد این محصول به سرعت این تشک جامپینگ بادی با سبد بسکتبال را باد نموده و این وسیله بازی را در اختیار کودک خود قرار دهید.

جا به جایی اسان

این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن دارد. این وزن کم باعث شده تا شما حتی پس از راه اندازی کامل این محصول نیز بتوانید به سادگی ان را در هر فضایی جا به جا نموده و این محصول را حمل کنید که از ویژگی های مهم این محصول به شمار خواهد رفت.

سنین استفاده

شرکت اینتکس پیشنهاد کرده است که این محصول برای کودکان زیر 10 سال مناسب و ایده ال است و به همین دلیل ما هم پیشنهاد می کنیم تا افرادی که قصد خرید این محصول را دارند به این رده سنی توجه ویژه ای کنند.

شیوه خرید

تشک جامپینگ بادی با سبد بسکتبال را می توانید با قیمت عالی و تخفیف ویژه از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نموده و از کیفیت بالای ان اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...