تشک پرش بادی

intex 48260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ اینتکس با طرح مربعی یکی دیگر از تشک های جامپینگ بوده که به صورت قلعه ای و با جنس PVC روکش طرح چرم ضد آب ساخته شده است. اما این محصول از مقاومت بالایی بهره برده و به دلیل داشتن محافظ توری در قسمت دیواره می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز حتی برای نوزادان استفاده نمود. این تشک پرش بادی ابعاد نسبتا بزرگی دارد و به همین دلیل افراد با سنین بالا تر هم پوشش می دهد که جزء ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود. همچنین می توانید آن را با توپ پر کرده تا یک استخر توپ بسیار بزرگ داشته باشید و به دلیل توری های محافظ کناری نیز خیالتان از بابت خارج نشدن توپ ها راحت خواهد شد. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 طول 174 سانتی متر
 عرض 174 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپ
 نوع پمپ ---
سنین مورد استفادهزیر 8 سال
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای محافظ توری در قسمت دیواره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تشک پرش بادی

تشک پرش بادی یکی از بزرگترین و بهترین تشک های بادی جامپینگ تفریحی کودکان بوده که تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. این محصول دارای طراحی مربعی شکل بوده که قادر است تا 2 الی 3 را به راحتی در خود جای دهد. محصولی که مانند قلعه های بادی طراحی شده و از حفاظ های بادی و توری بهره مند می باشد تا امنیت لازم را به همراه داشته باشد. تشک های جامپینگ بادی در مدل های مختلفی مشابه این محصول تولید شده اند که نسبت به ترامپولین ها قیمت پایین تری داشته و به راحتی راه اندازی و یا جمع می شوند. از قابلیت های خوب جامپینگ های بادی استفاده در هر مکان مورد نظری با دلیل وزن و حجم مناسب در حالت جمع شده می باشد. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی و ساخت بدنه تشک پرش بادی اینتکس به صورت مربعی شکل بوده که از ساختار بدنه دو لایه بهره مند است. این بدنه دارای دیواره های بادی بوده که میانه آنها را پارچه توری تشکیل می دهد. این بدنه به گونه ای طراحی شده تا امکان جلوگیری از پرت شدن ناگهانی کودکان از این جامپینگ را فراهم کند. اما ویژگی اصلی طراحی بدنه این محصول در قسمت کف آن می باشد. قسمتی از بدنه که به صورت چند لایه طراحی شده و از قابلیت پرش برخوردار است. البته قسمت پرش این تشک از مقدار مقاومت و تحمل وزن مشخصی برخوردار بوده که در ادامه آن را ذکر خواهیم کرد. این تشک جامپینگ به دلیل داشتن محطفه ای بسته قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز خواهد داشت زیرا باعث جلوگیری از خارج شدن توپ های کوچک از بدنه خواهد شد.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه این تشک از نوع پلاستیک PVC طرح چرم بوده که از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. بدنه ای که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر برخورد آب و یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بنابراین می توان با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز استفاده کرد. کیفیت و ضخامت بالای بدنه این تشک پرش باعث نشده که انعطاف آن کمتر شود به همین دلیل در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. هر زمانی که هر نقطه ای از بدنه آسیبی از جمله سوراخ شدن ببیند به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. همین ویژگی موجب می شود تا استفاده از این محصول به یک بار ختم نشود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک پرش بادی اینتکس معادل (طول: 174 سانتی متر ، عرض: 174 سانتی متر ، ارتفاع: 112 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین کودکان و خردسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. اما ارتفاع خود تشک پرش به 30 سانتی متر می رسد. فضای داخل این تشک به اندازه ای بوده که به راحتی دو الی سه کودک را به خوبی در خود جای می دهد. اما تشک جامپینگی که این محصول داشته توات مقاومت وزن 54 کیلوگرمی را خواهد داشت. البته مقدار باد کردن این قسمت از تشک می تواند تاثیر زیادی در تحمل وزن قسمت پرش داشته باشد. وزن بسته بندی این محصول نیز 7.5 کیلوگرم بوده که برای این کالا با چنین کیفیتی مقداری مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول بادی می بایست یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه این کالا از فروشگاه اینتکس تهیه کرده که ترجیحا پمپ های باد برقی بهترین گزینه خواهد بود زیرا هم از توان پمپاژ باد بالاتری برخوردار بوده و هم از قابلیت مکش باد بهره مند است. برای باد زدن می بایست با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به دریچه ها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به این تشک پرش باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. به همین دلیل مقدار باد بدنه می تواند در سلامتی این نوع محصولات بادی بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه نیز می تواند در مراقبت و نگهداری هر چه بهتر این کالا موثر باشد.

جمع بندی

تشک پرش بادی اینتکس یکی از بزرگترین تشک های بادی جامپینگ تفریحی کودکان و خردسالان بوده که امکان استفاده به عنوان استخر توپ نیز از آن فراهم خواهد بود. محصولی که دارای دیواره های بادی و توری بوده تا محافظ خوبی برای جلوگیری از اتفاقاتی مانند پرت شدن از این تشک پرش باشد. این تشک جامپینگ اینتکس به وسیله شرکت اینتکس در ایران 48 ساعت مهلت تست و تعمیر داشته و به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...