استخر بادی کودک با توپ و حلقه شنا طرح اقیانوس

intex 59468

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با توپ و حلقه شنا طرح اقیانوس محصولی جدید و منحصر به فرد از کمپانی اینتکس بوده که با بدنه ای باکیفیت و ساختاری مطابق با علایق کودکان در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که از دو لایه تشکیل می شود.  هر یک از این لایه از طریق دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. رنگ بدنه این محصول کاملا ابی بوده ولی جهت توجه به ورحیات کودکانه بر روی دیواره های ان در بخش داخلی و خارجی تصاویر مهیج و زیبایی از انیمیشن محبوب کودکان به چشم می خورد. توجه داشته باشید کف این محصول به صورت دولایه و کاملا ساد تولید شده است. در داخل بسته بندی محصول یک عدد توپ بادی و یک حلقه شنا بادی دقیقا با طرح بدنه استخر دریافت خواهید کرد. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که ساختاری بادوام با نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد. به همین دلیل شما می توانید با خیال اسوده از این کالا در فضای باز استفاده نمایید. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد خود برای تفریحات ابی کودکان 3 الی 5 سال توصیه می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

استخر بادی کودک با توپ و حلقه شنا طرح اقیانوس

یکی از استخر های بادی جدید و جذابی که این روز ها روانه بازار شده است و با خصوصیات منحصر به فرد خود چشم ها را به خود خیره کرده است ، استخر بادی کودک با توپ و حلقه شنا طرح اقیانوس می باشد. این کالا به قدری زیباست که باعث شده تا یک محصول بی نظیر را از این حیث شاهد باشیم. دارا بودن توپ و حلقه شنا هم از دیگر خصوصیات این محصول است که در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را از تمام جهات مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از خصوصیات مهم این محصول که باعث شده تا این کالا فروش بالایی را به خود اختصاص دهد ، دارا بودن طراحی زیبا و چشم نواز این محصول است که باعث شده تا این محصول به صورت شکیل روانه بازار شود و همین عامل است که فروش این کالا را بالا برده است. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این کالا به صورت گرد طراحی و تولید شده است که ساختار ان دو لایه بوده و به صورت طرح دار به بازار عرضه شده است. هم چنین طرح روی بدنه این محصول هم برگرفته از کف اقیانوس بوده و از انواع حیوانات و ماهی های موجود در زیر اب بر روی این استخر طرح وجود دارد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این محصول دارای بدنه داخلی ساده بوده و ابی رنگ خواهد بود که این عامل هم باعث شده تا از شلوغی زیاد در طراحی این محصول جلوگیری شود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به دارا بودن یک عدد توپ گرد بادی و همین طور حلقه شنا گرد تعلق می گیرد که هر دوی این موارد هم دقیقا طرح بدنه استخر را بر روی خود دارا هستند و جزو آپشن های این استخر به شمار می روند.

جنس بدنه

یکی دیگر از موارد مهمی که باعث شده تا این محصول فروش بالایی را به خود اختصاص بدهد مقاومت بالای بدنه این کالاست که به گونه ای طراحی شده که به راحتی دچار اسیب نشود. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این محصول رویه ای ساخته شده از نوع PVC با طرح چرم را دارا می باشد و کناره های این محصول را هم PVC طرح دار شکل داده است. هم چنین کف این استخر هم به صورت دو لایه تولید گردیده است که بسیار مقاوم و با دوام خواهد بود.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این استخر بادی آب اینتکس هم باید عنوان نمود که این استخر ساخته شده در قطر 132 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 28 سانتی متر می باشد که ابعاد کوچک و مناسبی برای بازی و تفریح کودکان شما خواهد بود. هم چنین این محصول دارای ظرفیت اب 189 لیتر خواهد بود که به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید این استخر را از اب پر کرده و از ان استفاده نمایید. وزن کلی بسته بندی این کالا نیز تنها 3 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول از طریق دریچه های باد موجود بر روی بدنه اصلی این استخر صورت می گیرد که با استفاده از ان شما قادر خواهید بود تا به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی با استفاده از یک عدد پمپ باد این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین پس از راه اندازی کامل این محصول حال شما می بایست اقدام به پر کردن این کالا از اب کرده و به راحتی ان را در فضایی که قصد استفاده از ان را دارید قرار دهید. پس از انجام این کار نیز حال می بایست مراقبت های لازم از این محصول را در پیش بگیرید که در همین خصوص باید سعی کنید تا از ضربه زدن و هم چنین سوراخ کردن این کالا جلوگیری کرده و سعی کنید تا از اسیب زدن به این استخر بپرهیزید تا بتوانید سالیان سال بدون افت کیفیت از این کالا استفاده نمایید. هم چنین در مواقعی که قصد استفاده از این محصول را ندارید بهتر است ان را جمع کرده و کنار بگذارید.

جمع بندی

استخر بادی کودک با توپ و حلقه شنا طرح اقیانوس یک محصول فوق العاده زیبا و دیدنی است که دارای وزن کم بوده و راه اندازی و حمل ان نیز فوق العاده ساده و اسان خواهد بود. هم چنین این محصول دارای ساختار دو طبقه بوده و در کنار خود حلقه شنا و توپ را هم دارد که از مزایای ان به شمار می رود و شما نیز می توانید هم اکنون این محصول را با قیمت ارزان از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 189 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ 
 نوع پمپ-------
 ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه ای
دارای توپ و حلقه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...