استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال

bestway_54122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال

استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال از محصولات بی نظیر و جذاب در دسته بندی محصولات کودک شرکت بست وی بوده که در زمان ورود به بازار طرفداران و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و بر روی آن دو تور بسکتبال تعبیه شده است. همچینین همراه این محصول دو توپ بادی بسکتبال نیز موجود است تا فرزندان شما در حین تفریح آبی، به یک مسابقه بسکتبال نیز دعوت بشوند. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و گرما و ساییدگی می باشد. این محصول از دو رنگ آبی و سفید ساخته شده و ظرفیت آب آن 636 لیتر است که برای کودکان بالای سه سال طراحی و ساخته شده است. ابعاد این محصول محصول به این ترتیب می باشد: طول: 237 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع : 94 سانتی است و حتما قبل از خرید به سایز این محصول دقت کنید تا مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن برای این استخر در مکان مورد نظر شما، پیش نیاید. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش کرده و تا آن را در اسرع وقت دریافت کنید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال

استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال

استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال یک محصول بی نشر با طراحی مفرح و لذت بخش بوده که ساخته شده توسط شرکت نامدار بست وی می باشد. این محصول در سال 2019 طراحی و تولید شده که در همین زمان کوتاه مشتریان و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. اگر قصد خرید محصولی جذاب و مفرح آبی را برای کودکان خود دارید، ما به شما استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال را معرفی می کنیم. اما به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید با تمامی نکات این محصول، مثبت و منفی آشنا شده و در قدم بعد اقدام به خرید این محصول بکنید. پس با ما همراه باشید....

طراحی وارگونومی ساخت

طراحی و ظاهر یک محصول یکی از دلایل اصلی خرید هر شخصی برای محصولاتش می باشد، به طوری که قطعا هر شخصی در ورود به به بازار توجه آن به سمت محصولاتی جلب می شود که ظاری زیبا ئ شیکی را داشته باشند. طراحی این محصول به صورت مستطیلی بوده و از رنگ های، آبی،سفید و قرمز در آن استفاده شده که موجب زیبا تر شدن این محصول می باشد.به این محصول دو تور بادی بسکتبال تعبیه شده است تا فرزندان شما به غیر از داشتن یک استخر، از بازی کردن با این دو تور بسکتبال لذت ببرند و به یک تفریح فوق العاده دعوت شوند. قابل ذکر می باشد که همراه این محصول دو توپ بادی بسکتبال نیز موجود می باشد.

جنس بدنه

اما قطعا اگر هر محصولی دارای طراحی و زیبایی بسیار جذابی باشد اما جنس قابل قبولی را دارا نباشد بدون شک با خرید این محصول دچار پشیمانی خواهید شد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و سرما و ساییدگی می باشد که قطعا با استفاده درست از این محصول، با طول عمری بالا روبرو خواهید بود و چندین سال از این محصول استفاده خواهید کرد.

ابعاد و وزن

برای خرید استخر بادی حتما ابعاد و اندازه این محصول را با دقت مشاهده کرده تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید. ابعاد، وزن و ظرفیت آب این محصول به این ترتیب می باشد: طول: 251 سانتی متر، عرض: 168 سانتی متر، ارتفاع: 102 سانتی متر، وزن محصول: 5 کیلو گرم و در نهایت ظرفیت آب آن 636 لیتر است که مناسب کودکان بالای سه سال می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما ابتدا نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را در دهانه این محصول قرار داده تا آن را درعرض چند ثانیه و راه اندازی شده تحویل بگیرید. قابل ذکر می باشد که تور بسکتبال وصل شده به این محصول بوده و با باد کردن این محصول تور بسکتبال نیز باد خواهد شد. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول بادی ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به بدنه این محصول آسیبی وارد نشود. اما اگر در هر صورت برای این محصول آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات تعمیر کرده و در انتها می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما آن را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال یک محصول مستطیلی شکل بوده که به همراه آن تور بسکتبال وصل شده به استخر و دو توپ بسکتبال نیز موجود است. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمه های احتمالی در بازی کودکان می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگي
ظرفيت -
طول 251 سانتي متر
عرض 168 سانتي متر
ارتفاع 97 سانتي متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل
جنس کف وینیل
پمپ  --
نوع پمپ ----
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...