استخر بادی کودک با سایبان طرح خرچنگ

BL-44531

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سایبان طرح خرچنگ یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده سایبان دار با طراحی جدید بوده که برای کودکان 1 تا 3 سال استفاده می شود. این محصول ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح دار بوده و از کف بادی برای نشستن راحت در آن برخوردار می باشد. این استخر دارای یک سایبان بادی سرخود بوده که موجب می شود تا از تابش نور مستقیم نور آفتاب به کودکان جلوگیری کند. این استخر به همراه خود دو حلقه بادی با طرح های مختلف داشته که قابلیت نصب روی بدنه را خواهند داشت. از ویژگی های بسیار خوب این استخر می توان به وزن و حجم کم و همچنین راه اندازی آسوده آن اشاره نمود.

نام محصول : استخر بادی کودک با سایبان طرح خرچنگ کد محصول : BL-44531 استخر بادی کودک با سایبان طرح خرچنگ از سری محصولات بادی با عنوان استخر بادی کودک و خردسال می باشد که برای سنین 1 الی 3 سال طراحی شده است . استخر های بادی ، محصولاتی بی نظیر و با طراحی های بسیار عالی هستند که می توانید با استفاده از آنها ، بستر های ایمن و بسیار جذابی را برای تفریحات آبی فرزندانتان در خانه و حیاط ایجاد کنید .

تنوع در استخر های بادی بسیار زیاد است به طوریکه شما می توانید این محصولات را برای هر رده سنی یافته و در تنوع و رنگبندی دلخواه خود خریداری کنید . فروشگاه اینتکس برترین استخر های بادی را در فروشگاه موجود کرده است که به می توانید تصاویر آن را مشاهده کنید . اما در این بخش قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی کودک با سایبان طرح خرچنگ آشنا کنیم .

تولید استخر های بادی کودک که معمولا برای سنین زیر 3 سال می باشد ، عمدتا دارای سایبان نیز هستند ، با توجه به اینکه پوست نوزادان نرم و لطیف است ، ممکن است در معرض نور خورشید ، آفتاب سوخته شود و حتی گرما و حرارت بالای خورشید می تواند گرمازدگی را به دنبال داشته باشد ، از این رو شرکت های تولید کننده استخر های بادی با در نظر داشتن ضعیف بودن کودکان ، سایبانی را برای محصول در نظر می گیرند .

نوع سایبان ها در هر استخری ممکن است متفاوت باشد ، به طور مثال برخی از سایبان ها به صورت پارچه ای طراحی شده اند و برخی دیگر به صورت بادی و در اشکال مختلف . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی به صورت طرح خرچنگ ساخته شده است که تمامی قسمت های آن از جمله سایبانش به صورت بادی طراحی گردیده است . این سایبان به صورت سرخود بر روی بدنه استخر قرار دارد و شما نمی توانید آن را جدا کنید . ممکن است در برخی مدل ها سایبان قابلیت جدا شدن از استخر را داشته باشد .

طراحی این محصول در واقع از یک حلقه بادی که دارای کف بادی زنبوری می باشد تشکیل شده است . با توجه به بادی بودن کف استخر و همچنین کف بادی آن ، می توان گفت که محصول از ایمنی بالایی برخوردار است . همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد ، این استخر بادی بسیار ایمن است ، از این رو کودکان شما در هنگام استفاده از استخر ، آسیبی را در صورت برخورد با آن ، نخواهند دید . این در حالی است که عمق کم استخر نیز مانع از غرق شدن کودک خواهد شد .

عمدتا عمق استخر های بادی با توجه رده سنی کودک در نظر گرفته می شود . اما باز توصیه می شود که والدین در هنگام استفاده کودک از استخر ، مراقبت کودکان باشند . در قسمت ستون های بادی سایبان ، حلقه های عروسکی قرار گرفته است که زیبایی محصول را دو چندان کرده است . نمونه هایی با تولید یکسان این استخر وجود دارد که تفاوت هایی در طرح آن وجود دارد که می توان به استخر بادی قورباغه و استخر بادی طرح آفتاب گردان اشاره کرد .

بر روی این استخر بادی تنها یک دریچه باد وجود دارد که از نوع پستونکی می باشد ، بنابراین از آن طریق می توانید تمامی قسمت های استخر را اعم از حلقه استخر ، کف بادی و سایبان را راه اندازی نمایید . با توجه به بادی بودن محصول توصیه می کنیم که در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشید تا استخر شما آسیب نبیند . این استخر از پی وی سی ساخته شده است و به خودی خود کاملا مقاوم است و طول عمر بالایی دارد ، به طوریکه بیشتر شرایط محیطی نمی تواند باعث آسیب دیدن آن شود ، اما در صورت برخورد اجسام تیز ممکن است آسیب دیده یا سوراخ شود .

 نوعخانگی
ظرفیت 10 لیتر
قطر 99 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
سازنده Balance Living
جنس بدنه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر 1 تا 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
 دارای سایبان بادی سرخود
 دارای کف بادی راحت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...