استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ

intex 57405NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سایه بان از جمله استخر های کوچک و جذاب برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از طراحی کودک پسندانه ای بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از مقاومت مناسبی برخوردار است . این استخر گرد از کف بادی برای راحتی بیشتر فرزندانتان برخوردار بوده و یک سایه بان بادی سرخود در طرح برگ بر روی این استخر تعبیه شده است .

سایه بانی که می تواند سبب شود تا از این استخر در فضای باز نیز برای فرزندان خود استفاده نمایید. راه اندازی این کالا نیز بسیار آسوده بوده و قابل استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود . اگر قصد خرید استخر بادی کودک با سایه بان را دارید می توانید با مطالعه بخش نقد و بررسی بیشتر با این محصول آشنا شده و بهتر تصمیم گیری کنید و محصول خود را خریداری نمایید . 

راه اندازی استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ

بدون شک برای استفاده از استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ نیاز است تا این محصول بادی را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود ، این طراحی خوب می تواند به شما اجازه دهد تا در صورت عدم نیاز به استخر بادی آن را در حجم کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید و زمان هایی که کودک قصد استفاده از استخر را دارد ، محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کند .

برای راه اندازی شما می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید ، پمپ های باد نیز تنوع بالایی دارند که می توان از محبوب ترین آن ها به پمپ های باد دستی ، برقی و فندکی اشاره کرد که مدل های دستی بدون نیاز به برق نیز کار کرده و با توجه به قدرت متناسب و خوبی که دارد ، بهتر از سایر پمپ ها برای راه اندازی استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ می باشد .

ویژگی های استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ

هر استخر بادی بر اساس نوع طراحی و ساختاری که دارد ، از ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی نیز برخوردار است که می توانید در هنگام خرید استخر بادی ، به طراحی آن توجه داشته باشید و با در نظر داشتن ویژگی های آن ، خرید خود را انجام دهید . با عنوان مثال می توان در رابطه با استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ به ویژگی های منحصر به فرد آن از جمله داشتن سایه بان بادی اشاره کرد که این سایه بان بسیار کاربردی بوده و می تواند از کودک در برابر نور خورشید و حرارت و اشعه های آن محافظت کند ، بنابراین اگر قصد دارید که استخر بادی را در فضای باز استفاده کنید و سایه بانی مجزا ندارید ، انتخاب و خرید استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ بسیار توصیه می شود . این استخر طول عمر بالایی نیز دارد که دلیل آن نیز استفاده از جنس عالی و درجه یک است که در بخش نقد و بررسی به ویژگی های آن پرداخته شده است .

نحوه پنچرگیری استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ

حال ممکن است در برخی مواقع به صورت ناخواسته سبب آسیب دیدن استخر بادی از سوی خود یا کودکان شویم ، با توجه به نوع آسیب دیدگی شما می توانید نسبت به تعمیرات استخر بادی خود اقدام کنید . با توجه به اینکه استخر های بادی قابل تعمیر هستند ، شما می توانید مواردی همچون سوراخ شدن استخر و پارگی های جزئی را تعمیر کنید که برای اینکار نیاز به برچسب تعمیرات دارید . این برچسب در کنار محصول موجود است ، با این حال شما می توانید این برچسب ها را از فروشگاه اینتکس نیز خریداری کرده و با استفاده از آن ها در خانه استخر بادی خود را راه اندازی و استفاده کنید .

برای پنچرگیری استخر بادی در خانه با تهیه برچسب تعمیرات که عمدتا در کنار محصول نیز موجود می باشد ، می توانید با برش دادن مقداری از برچسب که توصیه می شود به صورت سکه ای برش دهید ، محل آسیب دیده را یافته و با چسب مخصوص برچسب تعمیرات یا همان لیبل را بر روی قسمت سوراخ شده بچسبانید و برای مدت طولانی آن بخش را تحت فشار قرار دهید تا به خوبی چسبیده و خشک شود تا در نهایت محصول شما پنچرگیری شده تا دیگر  بادی از محل آسیب دیده خارج نشود .

نوع گرد
 قطر 102 سانتي متر
 ارتفاع 81 سانتي متر
 ظرفیت 49 لیتر
 وزن 1 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سایه بان بادی سرخود
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای اسباب بازی های بادی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ محصولی جدید است که توسط شرکت اینتکس ساخته شده و از آن جا که ابعاد کوچک و ویژگی های منحصر به فردی دارد ، بیشتر برای استفاده رده سنی کودکان خردسال ساخته شده است ، برای همین نیز ما در ابتدا اشاره کنیم که استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ اینتکس ، یک محصول مناسب برای کودکان سنین پایین است . آن طور که برند تولیدی این محصول یعنی شرکت اینتکس مشخص کرده است ، رده سنی استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ ، رده سنی 1 تا 4 سال بوده و شما می توانید بر اساس جثه ای که فرزند شما دارد ، استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ را انتخاب و خریداری کنید . ابعاد و مشخصات این محصول در بخش سایز درج شده است که می توانید آن را مطالعه کنید و نسبت به آن خرید های خود را انجام دهید . 

ولی در این بخش ما قصد داریم تا به صورت کامل و جامع به نقد و بررسی استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ بپردازیم و به شما توصیه کنیم که در هنگام خرید استخر بادی به چه نکاتی بایستی توجه کنید . یکی از موارد که به آن اشاره شد ، در واقع همان مورد رده سنی می باشد . پس از آن باید به برند محصول بادی توجه داشته باشید که برند این محصول ، شرکت معروف اینتکس می باشد . اینتکس را می توان گفت بهترین و اولین برند تولید کننده محصولات بادی است و محبوب ترین و شناخته شده ترین برند نیز همین برند اینتکس می باشد ، بنابراین با خیال راحت خرید های خود را از این برند انجام دهید و تفاوتی وجود ندارد که شما قصد خرید استخر بادی اینتکس را دارید یا سایر محصولات بادی اینتکس را می خواهید خریداری کنید . 

همانطور که در بخش توضیحات به صورت کلی نسبت به ویژگی های استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ اطلاعاتی گفته شد ، یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ ، این است که استخر بادی دارای سایه بان بوده و شما می توانید در یک شرایط فوق العاده خوبی ، کودکان خود را به آب تنی و آب بازی بفرستید . کودکان به ویژه کودکان خردسال ، بسیار در معرض آفتاب سوختگی و گرمازدگی خواهند بود ، برای همین شما نیز بهتر است که استخر های بادی خود را به نحوی انتخاب کنید که دارای سایه بان باشند تا شما بتوانید بهترین عملکرد را نیز از استخر های بادی خود داشته باشید . این سایه بان چسبیده به استخر بادی بوده و شما در هنگام راه اندازی استخر بادی ، این بخش را مشاهده خواهید کرد که همزمان راه اندازی خواهد شد . 

در بخش توضیحات اشاره شده است که را اندازی این استخر بادی به چه شکلی خواهد بود . عروسک های بازی که برای استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ در نظر گرفته شده است نیز به صورت بادی می باشد و البته آن ها نیز برای زیبایی بوده و چسبیده به بدنه استخر می باشد . از مزیت های بسیار خوبی که استخر های بادی مانند استخر بادی کودک با سایه بان طرح برگ دارند ، این است که ابعاد آن ها کوچک است و در نتیجه ابعاد بسته بندی شده آن ها نیز بسیار کوچک خواهد بود . 

به همین ترتیب شما می توانید استخر های بادی را به راحتی در سفر های خود نیز به همراه داشته باشید و آن را جابجا کنید و در هر جایی که دوست دارید راه اندازی نمایید .  یک ویژگی بسیار خوب دیگری که در این استخر بادی وجود دارد ، این است که این استخر بادی دارای کف بادی می باشد و برای همین این امکان وجود دارد تا کودکان در یک سطح نرم و راحت نشسته و بازی کنند ، حتی در صورتی که سرپا ایستاده باشند و سر بخورند ، در برخورد با کف استخر نیز آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد ، زیرا کف این استخر بسیار نرم است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...