استخر بادی کودک با سایه بان طرح لاک پشت

pool-420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سایه بان لاک پشتی یکی از جدیدترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از جنس PVC با رویه طرح چرم ساخته شده است. این استخر دارای سایه بان بادی سرخود و متصل به بدنه بوده که توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. این سایه بان می تواند به خوبی در برابر نور و حرارت آفتاب مقاوم باشد. اما کف این محصول از نوع بادی دو لایه بوده که علاوه بر ضخامت خوب خود محلی راحت برای نشستن فرزندان شما فراهم می سازد. یکی از ویژ"ی های خوب این محصول قابلیت استفاده از آن به عنوان استخر توپ بادی در هر مکان مورد نظر می باشد. استخر سایه بان دار طرح لاک پشت می تواند گزینه خوبی برای هدیه به فرزندان خود باشد.

استخر بادی کودک با سایه بان طرح لاکپشت از جدیدترین استخر های تولید شده است که برای کودکان بسیار جذاب میباشد و دارای کیفیت بالا و برای استفادر در هر مکانی مناسب میباشد.این استخر بادی طرفیت آب کمی داشته زیرا تنها به عنوان استخر آب طراحی نشده و میتوان از آن به عنوان استخر توپ استفاده کرد و برای کودکان به عنوان وسیله ای برای بازی و تفریح به کار میرود که به دلیل وزن کم  میتوان آن را به سادگی حمل و به سرعت راه اندازی کرد.ان استخر بادی دارای ویژگی های جالبی میباسد که در ادامه این مطلب به بررسی آنها میپردازیم.

ابعاد و وزن :

این محصول درای قطر 115 سانتی متر میباشد که برای رده ی سنی وظرفیت آن مطابق استاندارد ها طراحی شده.این قطر در نگاه اول شاید کم به نظر برسد اما با توجه به ارتفاع بلند 78 سانتی که دارد این قطر کم جبران خواهد شد.ارتفاع ذکر شده از پایین ترین قسمت استخر تا بالاترین قسمت سایه بان میباشد  و ارتفاع تا لبه ی استخر به کمی بیشتر از 20 سانتی متر میرسد.با وجود این ابعاد،ظرفیت این استخر بادی تا حداکثر دو نفر میباشد و ظرفیت  آب این استخر با توجه به ارتفاع آن از قسمت کف تا قسمت بدنه حدود20 لیتر میباشد که برای حداکثر دو نفر کافی  و برای تفریح کودکان بسیار مناسب میباشد.همچنین وزن این محصول با توجه به ابعاد آن به کمی بیشتر از یک کیلو میرسد که این ویژگی حمل و نقل و جابجایی آن را ساده کرده است و قادر خواهی بود که آنرا به هر مکانی منتقل کنید.

طراحی و جنس :

طراحی  این استخر بادی به زیبایی صورت گرفته و به شکل یک لاکپشت میباشد که برای کودکان بسیار لذت بخش خواهد بود و لحظه های شادی را برای آنها رقم خواهد زد.این محصول دارای یک سایه بان می باشد که علاوه بر جلوگیری تابش نور خورشید ظاهری جالب با طرح لاک لاک پشت دارد و قسمت کف و نشیمن گاه آن  به منظور راحتی و  جلوگیری از سر خوردن و به صورت مواج و لایه لایه ساخته شده که آرامش بخش خواهد بود.جنس بدنه این محصول از  نوع پلاستیک مخصوص به نام PVC است که مقاومت زیادی در مقابل فشار و دماهای مختلف آب و همچنین تابش مستقیم  نور خورشید دارد.همچنین به گونه ای طراحی شده است که در حالت جمع شده فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد و میتوانید به راحتی آن را جابجا کرده و یا در مسافرت ها با خود حمل کنید.

راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول به آموزش خاصی نیاز ندارید و هر کس به راحتی قادر به راه اندازی آن میباشد.مراحل کار بسیار ساده میباشد و برای شروع ابتدا باید محلی مناسب برای آن پیدا کنید که به دور از هر گونه اشیای تیز باشد و سطح آن هم تراز باشد که فشار وارد شده به آن به تمام قسمت های کف تقسیم شود و تمام فشار به یک نقطه خاص وارد نشود که در این صورت باعث ناراحتی یا آسیب رسیدن به استخر میشود.پس از انجام این کار پمپ باد مناسب را به دریچه های ورودی متصل کرده و منتطر بمانید که پمپ کار باد کردن را تمام کند و در این میان باید مراقب بود که استخر بیش از حد سفت نشود.بد نیست بدانید این استخر دارای دریچه های باد متعددی میباشد که در صورت نیاز میتوانید از آنها برای سریعتر باد کردن استخر استفاده کنید.در این مرحله کار آماده کردن استخر تمام شده و قادر به استفاده از آن میباشد.همچنین رعایت کردن نکات کوچک برای افزایش طول عمر آن ضروری خواهد بود.نکاتی مثل دور بودن استخر  از اشیای تیز و یا مکان مناسب برای راه اندازی آن.در صورتی که این نکات را رعایت کنید این استخر بادی تا سالها بدون کوچکترین مشکلی قابل استفاده خواهد بود.

نتیجه گیری :

این استخر بادی با ظرفیت یک نفر تا حداکثر دو نفر میباشد که با توجه به ظرفیت آب و حجم کمی که دارد برای مسافرت ها ایده آل بوده و دست و پا گیر نخواهد بود.همچنین با طرح جالب لاکپشتی که دارد میتواند تا ساعت ها کودکان را سرگرم کند.همچنین هنگام بسته بندی  بسیار کم حجم میشود.این محصول انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد که به کمک این ویژگی آسیب رسیدن به آن به حداقل خواهد رسید.این محصول برای رضایت مشتریان دارای 48 ساعت مهلت تست میباشد که در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید آن را برگردانده و محصول سالمی را دریافت کنید یا در صورت انصراف از خرید پول خود را پس بگیرید.لازم به ذکر است که تاکنون چنین مواردی برای این شرکت رخ نداده است ویکی از دلایلی که شرکت اینتکس در صدر جدول بهترین فروشندگان استخر بادی قرار دارد

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 20 لیتر
قطر 115 سانتی متر
ارتفاع 78 سانتی متر تا سایه بان
وزن 1.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سایه بان بادی سرخود
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...