استخر بادی کودک با سرسره بادی مجزا

bestway B01577D3TK

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره بادی مجزا یکی از مناسب ترین استخر های بادی تفریحی کم عمق برای سنین بالای 2 سال بوده که برای استفاده در فضای باز می باشد. این استخر به صورت دو تکه بوده که شامل خود استخر و محل نگهداری آب و همچنین سرسره بادی می باشد که هر کدام از دریچه باد مجزایی برخوردار می باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC طرح چرم بوده که دارای کیفیت و ضخامت قابل قبولی می باشد. بدنه ای که مقاومت خوبی در برابر دمای آب داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض نور وگرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همراه این استخر نیز یک تشک روی آب قرار داده شده که برای سر خوردن در سرسره می باشد.

استخر بادی کودک با سرسره بادی مجزا

یکی از مهیج ترین تفریحات در بین کودکان و خصوصا در هوای گرم تابستانی ، استفاده از استخر بادی و تجربه بازی و تفریح آبی می باشد که قطعا هیجان وصف ناپذیری دارد. در همین راستا نیز استخر های بادی با امکانات گوناگون در بازار وجود دارد که هر یک برای یک رنج سنی و یک سلیقه خاص طراحی و تولید شده اند. یکی از جدید ترین محصولاتی که قطعا برای کودکان بسیار حائز اهمیت می باشد و استقبال چشم گیری از ان شده است ، استخر بادی کودک با سرسره بادی مجزا خواهد بود که از نظر امکانات و همین طور زیبایی بسیار کامل است...

نوع طراحی و ساختار محصول

بخش اول این مقاله را به بررسی ظاهر و نوع طراحی این استخر اختصاص داده ایم تا در ابتدا با خصوصیات این استخر به صورت کامل اشنا شوید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این استخر از نظر ساختار به دو بخش جداگانه تقسیم می شود. بخش اول بدنه اصلی خود استخر و بخش بعدی بهره مندی از سرسره بادی این محصول است. بخش اصلی استخر این کالا ساختاری خاص و جذاب را داراست به گونه ای که بخش انتهایی ان دارای عرض کم و باریک بوده و هر چه به سمت جلوتر پیش روی می کنیم این بخش عرض بیشتری را در بر می گیرد. گرد بودن این بخش نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث زیبایی بخش اصلی این محصول شده است. علاوه بر این ها بخش دیگر این کالا را سرسره بادی تشکیل می دهد که در انتهای این استخر قرار گرفته و به صورت مجزا می باشد که در هر زمان که دوست دارید می توانید این سرسره را بر روی استخر قرار داده و یا ان را کنار بگذارید.

هم چنین یک عدد وسیله بادی که شبیه به اسکیت می باشد هم در کنار این محصول قرارگرفته است که کودک شما می تواند با این محصول پس از قرار گرفتن در بالاترین بخش سرسره ، به پایین سر خورده و مستقیما به داخل اب هدایت شود که فوق العاده مهیج و جذاب می باشد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که مرکز این استخر طرحی شبیه به دارت و یا سیبل را داراست که قطعا به زیبایی های این محصول افزوده است. هم چنین کنار هم قرار گرفتن دو رنگ ابی و قرمز در دور تا دور این محصول نیز از دیگر ویژگی های خوب طراحی این استخر به شمار می رود. می توانیم به این مسئله هم اشاره کنیم که اولین بخش از این استخر و پس از سر خوردن از روی سرسره نیز به صورت بادی و مشبک طراحی شده که فوق العاده نرم و راحت بوده و از اسیب دیدن کودک شما نیز جلوگیری خواهد کرد که در خصوص این مورد هم در ادامه صحبت خواهیم کرد.

کیفیت و جنس محصول

بحث مهم دیگری که باید به ان اشاره کنیم ساختار کیفیت و جنس یک محصول است که فوق العاده حائز اهمیت بوده و چون این محصول با کودکان سر و کار دارد باید به جنس و مقاوم بودن ان توجه ویژه ای کرد. در همین راستا باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول تولید شده از نوع PVC است که رویه اصلی ان نیز از نوع طرح چرم شکل گرفته است. هم چنین بخش کف این محصول هم از همین جنس و به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است که مقاومت فوق العاده ای را از خود به جای گذاشته است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که همان طور که در بخش طراحی به ان اشاره کردیم سعی شده تا در بخش ایمنی این محصول نرمی و راحتی کودکان هم لحاظ شده و بخش پایین امدن از سرسره این کالا به صورت نرم و راحت طراحی گردد.

سنین قابل استفاده

شرکت بست وی این محصول را برای سنین بالای 2 سال طراحی کرده است که این افراد می توانند به راحتی پس از راه اندازی کامل این استخر از ان استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. هم چنین راه اندازی این استخر نیز کاری فوق العاده ساده و اسان خواهد بود که نیاز به توضیح خاصی ندارد.

جمع بندی

استخر بادی کودک با سرسره بادی مجزا یک محصول عالی و دیدنی است که دارای طراحی جدید و زیبا ، امکانات فوق العاده و هم چنین ابعاد استاندارد می باشد که قابل خرید از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خواهد بود.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 180 لیتر
طول 381 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 68 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای سرسره بادی مجزا
 دارای تشک بادی شناور
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...