استخر بادی کودک با سرسره بست وی

bestway 53303

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره بست وی از محصولاتی با طراحی فوق العاده زیبا و چشم نواز بوده است که توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده و هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به این صورت بوده که در قسمت چپ آن یک استخر موجود بوده و با استفاده از دستگیره های مخصوص فرزند شما می تواند به سرسره رسیده و از این کالا با دوستان خود استفاده کرده و نهایت لذت را ببرد . در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که این استخر بادی از پی وی سی طراحی و ساخته شده است و به همین منظور دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد . وزن این کالا 31.1 کیلو گرم و تحمل وزن آن 327 کیلو گرم خواهد بود و مناسب کودکان 5 تا 10 سال است . اگر قصد دارید تا این استخر بادی کودک را خریداری نمایی، ف هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

استخر بادی کودک با سرسره بست وی از سری محصولات فوق العاده مفرح و چذاب بوده است که توسط کمپانی محبوب و نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است که شما می توانید آن را هم اکنون در سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده و خریداری نمایید . ما در این مقاله قصد داریم تا این محصول را نسبت به تجربه متخصصانمان بررسی کرده تا شما از نکات مثبت و منفی آن به طور کامل اشنا شده و از خریدی که می خواهید تا انجام بدهید ، تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

در سمت چپ این محصول جایگاهی طراحی شده است که در آن فرزند شما می تواند به عنوان استخر استفاده بکند ، همچنین از دستگیره هایی که نسبت به دستگیره های کوه نوردی طراحی شده است تا از آن بالا رفته و به قسمت اصلی این محصول یعنی سرسره برسد ، همچنین می توانید در قسمت بالای این سرسره یک شلنگ آب متصل کرده تا فرزند شما به آسودگی از آن بالا رفته و از یک پارک آبی جذاب و مفرح لذت ببرد . قابل ذکر می باشد که رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است نارنجی ، زرد ، آبی ، قرمز و سفید خواهد بود که بدون شک هر کودکی را به سمت خود جذب خواهد کرد .

جنس بدنه : همچنین جنس بدنه این کالا از پی وی سی بوده است و به همین منظور متخصصان ما به آن نمره قابل قبولی را داده اند و فرزند شما به آسودگی می تواند با دوستان خود به یک بازی مفرح آبی دعوت شده و لذت ببرد . ابعاد و وزن : ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول بع ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 420 سانتی متر ، عرض : 320 سانتی متر ، ارتفاع : 260 سانتی متر ، تحمل وزن : 327 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 31.1 کیلو گرم بوده است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این پارک آبی باید پمپ برقی آن را درون محفظه محصول قرار داده تا در عرض پنج الی هشت دقیقه این کالا را باد کرده و راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به آن نزدیک نکرده ، و اشیا های سنگین را بر روی آن قرار ندهید تا صدمه ای به این محصول وارد نشده و کودک شما کالایی با طول عمر بسیار بالایی را داشته باشد . برای تعمیر استخر بادی کودک می توانید به قسمت آسیب دیده آن ، برچسب تعمیرات چسبانده و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده ، ان را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودک با سرسره بست وی از محصولاتی با طراحی زیبا و جذاب بوده است که هم توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده می باشد . در قسمت چپ این محصول یک قسمت برای استخر طراحی شده که فرزند شما می تواند از قسمت های مخصوصی که برای بالا رفتن از آن ساخته شده است به سرسره این محصول راه پیدا کرده و از آن استفاده بکند و لذت ببرد . جنس بدنه این استخر پی وی سی بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی ، سفری
وزن 31.1 کیلو گرم
طول 420 سانتی متر
عرض 320 سانتی متر
ارتفاع 260 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ  دارد
نوع پمپ  پمپ برقی 220 ولت
ساک حمل 
سایر ویژگی ها 
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...