استخر بادی کودک با سرسره بست وی

bestway 53052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره محصولی جدید و جذاب برای سنین کودکان که از طراحی و رنگبندی داخلی کودک پسندانه ای بهره می برد. این کالا ساخته شده از جنس پلاستیک PVC ضخیم با رویه تمام طرح چرم بوده که در برابر نور و حرارت آفتاب و همچنین آب گرم و سرد به خوبی مقاوم خواهد بود. این کالا که از بهترین سرگرمی های ابی کودکان بوده می تواند در مکان هایی مانند منزل، یا ویلا و حتی آپارتمان ها ها نیز استفاده شود. این کالا دارای لبه های بادی برای ایجاد محل مخصوص جاری نمودن آب داشته و یک سرسره بادی به همراه آبپاش طرح درختچه به صورت سرخود بر روی این مجموعه بازی آبی تعبیه شده اند. علاوه بر این چند اسباب بازی بادی با طرح موجودات دریایی نیز در کنار این کالا قرار داده شده تا فرزندان شما را بیش از پیش سرگرم کند. این محصول توسط هر گونه پمپ باد راه اندازی شده و در صورت هر گونه آسیب به راحتی و با اطمینان بالا قابل تعمیر خواهد بود.

استخر بادی کودک با سرسره بست وی

استخر های بادی انواع گوناگونی دارند که هر یک نیز دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. در همین راستا نیز یکی از این محصولات استخر بادی کودک با سرسره بست وی است که شرکت بست وی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن و با در اختیار قرار دادن بیشترین امکانات موجود در بازار این کالا را راه اندازی نماید. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که با توجه به درخواست های مکرر شما خریداران گرامی در نظر گرفتیم تا نقد و بررسی این محصول را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم...

نوع طراحی و ساختار محصول

یکی از مهم ترین و در عین حال جذاب ترین بخش های این استخر به نوع طراحی صورت گرفته در ان تعلق می گیرد که قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از چندین اسباب بازی بادی و هم چنین امکانات مفرح دیگری شکل گرفته است که در این بخش به توضیح هر یک خواهیم پرداخت. در ابتدا باید به خود بخش اصلی استخر اشاره کنیم که به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است که این ساختار باعث شده تا بدنه اصلی استخر فضای باز و بزرگی را در اختیار کودک شما قرار دهد. بخش بعدی این استخر نیز بهره مندی از سرسره بادی این محصول است که به صورت مجزا در کنار این محصول تعبیه شده است که می توانید ان را در هر نقطه از این محصول که دوست دارید قرار داده و از ان نیز استفاده کنید. این سرسره نیز خود به  صورت شیاردار بوده و نرمی و راحتی فوق العاده ای را به کودک شما هدیه می دهد که قطعا از اسیب دیدن او جلوگیری خواهد کرد. در بخش دیگری از این محصول نیز یک عدد ابپاش قرار گرفته است که طرحی شبیه به درخت را داراست و با رنگ سبز و قهوه ای خود باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا شده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای چندین اسباب بازی بادی می باشد که با طرح های ماهی ، دلفین ، ستاره دریایی و اختاپوس شکل گرفته اند که کودک شما می تواند علاوه بر استخر ، از این اسباب بازی ها هم استفاده کرده و بیش از پیش خود را مشغول کند. هم چنین می توانیم عنوان کنیم که هر یک از بخش های این استخر دارای یک رنگ شاد و زیباست که قطعا روحیه کودک شما را هم افزایش داده و باعث شاد بودن او خواهد شد.

 

وزن کم و راه اندازی اسان

بحث حمل و نقل این استخر بادی کودک هم یکی دیگر از مواردی است که باید به ان اشاره کنیم زیرا این محصول دارای وزن بسیار کمی بوده و به اسانی می توانید ان را جا به جا نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که وزن کلی این استخر تنها 4 کیلو گرم می باشد که در کمترین زمان ممکن و به صورت تک نفره می توانید ان را حتی پس از راه اندازی و باد کردن نیز جا به جا کنید. بحث دیگر هم در خصوص این محصول به شیوه و نحوه راه اندازی این استخر تعلق می گیرد که این کار هم به سادگی انجام شده و نیاز به هیچ گونه سختی و اموزش خاصی نخواهد داشت. البته قبل از اموزش این کار باید به این نکته هم اشاره کنیم که در کنار بسته بندی این استخر یک عدد دفترچه راهنما قرار دارد که با استفاده از ان می توانید در سریع ترین زمان ممکن اموزش های لازم را دیده و به بهترین شکل ممکن این محصول را راه اندازی کنید. در حالت کلی هم باید به این مسئله اشاره کنیم که هر یک از بخش های این استخر intex خود دارای یک عدد محفظه باد می باشد که اگر یک پمپ بادی را خریداری کنید می توانید به اسانی این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. این کار نیز نهایتا 5 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت که با توجه به نوع پمپ نیز این مقدار زمان ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

 

شیوه ثبت سفارش

شما اگر از توضیحات استخر بادی کودک با سرسره بست وی رضایت کامل را دارید می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و با تکمیل فرایند خرید ان را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی
 طول 239 سانتی متر
 عرض 206 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت آب 190 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش بادی
 دارای وسیله بازی بادی مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، عروسک بادی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...